Pare pytań odnosnie EDGE i BT-sów
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
Pare pytań odnosnie EDGE i BT-sów
Witam!
Jestem laikiem w dziedzinie EDGE wiec jesli pytania bedą głupie to sorry:)
1. EDGE pracuje w pasmie 900??? Bo korzystajac z BTSearch.org dowiedzialem sie ze moj Bts wlasnie w takim pasmie pracuje
2. Czy jak teraz korzystam z gprs (Nokia 5100) i mam transfer przy sciaganiu ok 4-5 kilo bajtow to moge z tego wnioskowac ze EDGE bedzie mi dobrze chodzic??? BTs-a mam okolo 300m od domu i mimo ze mieszkam na wsi na stonce pisze ze obsluguje EDGE:) (Bts ma ok 4 miesiecy):)
3.Co to jest ten LAC I CID ?? i czy to ma jakies znaczenie dla EDGE??? Jesli tak to od razu je podam LAC- 21007 CID -4169.
Moje pytania wzialy sie z tego ze jestem zainteresowany przejsciem na EDGE.
Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
1. EDGE pracuje w pasmie 900??? Bo korzystajac z BTSearch.org dowiedzialem sie ze moj Bts wlasnie w takim pasmie pracuje
2. Czy jak teraz korzystam z gprs (Nokia 5100) i mam transfer przy sciaganiu ok 4-5 kilo bajtow to moge z tego wnioskowac ze EDGE bedzie mi dobrze chodzic??? BTs-a mam okolo 300m od domu i mimo ze mieszkam na wsi na stonce pisze ze obsluguje EDGE:) (Bts ma ok 4 miesiecy):)
3.Co to jest ten LAC I CID ?? i czy to ma jakies znaczenie dla EDGE??? Jesli tak to od razu je podam LAC- 21007 CID -4169.
Moje pytania wzialy sie z tego ze jestem zainteresowany przejsciem na EDGE.
Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
Re: Pare pytań odnosnie EDGE i BT-sów
Pracuje zarówno na 900 jak też 1800, zależy od BTSa.siubul87 pisze:Witam!
1. EDGE pracuje w pasmie 900???
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
- kemott1
- Specjalista bezprzewodowy-senior
Z tego co zdążyłem się zorienotować to plsu i era nadaje EDGE w pasmie 900 a orange 1800. pozdro