Laptop - blueconnect na czas nieokreślony/48 zł - Nokia6151
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Laptop - blueconnect na czas nieokreślony/48 zł - Nokia6151
Witam wszystkich!
Jestem nowy a więc zielony. Czytałem dużo na Waszym/teraz również moim forum, ale i tak mam kilka pytań wiążących się z sytuacją, która zaistnieje w krótkim czasie (ok. 2 tygodnie):
Moja sytuacja wygląda tak:
- w mieszkaniu w którym mieszkam (Poznań/studia) nie mam możliwości załatwienia sobie internetu (z różnych względów o których szkoda pisać - co by nie zanudzać;) Tak czy siak net mi będzie potrzebny bo pisanie pracy mgr już się zaczęło).
- muszę kupić laptopa a jednoczesnie muszę mieć neta. Wymysliłem sobie, że kupię sobie nokie 6151/PLUSGSM która ma UMTS/EDGE/GPRS (akurat kończy mi się umowa z Era a w Plusie ten aparat w abonamencie "55" kosztuje 149 zł) i ten tel. będzie mi służył za modem. Żeby było bardziej skomplikowane to będę w sieci Plus a net chce sobie załatwić z Ery ponieważ ma tańszy od Plusa o ok. 12 zł (era umowa na czas nieokreślony abonamentu 48 zł limit m-czny 500MB, plus 60 zł).
Czy warto?, ile mogę zapłacić za zdjęcie simlocka?
Czy ten telefon dobrze będzie współpracował z laptopem i dobrze będzie ściągał neta? Na co zwrócić uwagę? co musi mieć laptop aby nie było problemu z podłączeniem do telefonu?
Czy będę musiał dokupić jakieś akcesoria?
Dużo tych pytań, ale jak człowiek nie chce błądzić (co w moim przypadku może wiązać się z kosztami) to pyta...
Pozdrawiam wszystkich dobrych ludzi!
PS. Nie chce wyjść na lizusa, ale to forum i ilość "fajnych informacji" jakie można tutaj uzyskać jest po prostu super! (powiedziałbym zaje...ta ale nie chce wyjść na wulgarnego chama).
PS2. Nie napisałem nic o laptopie jaki chciałbym kupić:
Asmobile S96Jm o parametrach:
Procesor: Intel® Core 2 Duo T5500
- Taktowanie: 2 x 1.66 GHz
- FSB: 667 MHz
- Cache: 2MB L2
Chipset: Intel 945PM
Pamięć: 1024MB DDR2 SDRAM (2 sloty z możliwością rozbudowy do 2GB)