Reklamacja usługi Orange

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
mark4532
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2007-11-22, 21:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reklamacja usługi Orange

Post autor: mark4532 »

Cześć miałem internet gprs zOrange nie polecam ,zrywał połączenia nie odbierał plików .Usterki nie usunęli .Na reklamacje odpowiadali nie na temat.Totalny bubel nie pracuje poprawnie z częścią laptopów.Teraz próbują wyłudzić ode mnie karę za niedziałający dostęp do internetu .Poszukuję osób ,które czują się oszukane w podobny sposób by sprawę nagłośnić w mediach ,lub wystąpić na drogę sądową. [email protected]

[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2007-11-22, 23:05 ]
Przenoszę do Hyde-Park i tam proszę zakładać takie tematy.
Jarek no.1

Re: Reklamacja usługi Orange

Post autor: Jarek no.1 »

mark4532 pisze:....Teraz próbują wyłudzić ode mnie karę za niedziałający dostęp do internetu .Poszukuję osób ,które czują się oszukane w podobny sposób by sprawę nagłośnić w mediach ,lub wystąpić na drogę sądową. [email protected]
Kolego, z całym szacunkiem ale:
1. zapis o karze jest zawarty w umowie
2. przed sądem musisz ewidentnie wykazać że "wina leży po stronie operatora" a to będzie trudne
3. potrzebny będzie adwokat, dużo cierpliwości i zachowania spokoju
4. czy masz udokumentowaną (pisma, reklamacje itp) dotychczasową walkę z operatorem? przed sądem liczą się dowody że wyczerpałeś wszystkie możliwości inaczej wyjdziesz na pieniacza

Mimo wszystko dążyłbym do polubownego załatwienia sprawy, trochę się na tym znam.
Powodzenia
Awatar użytkownika
mar_kow
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1261
Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
Lokalizacja: Mazury

Re: Reklamacja usługi Orange

Post autor: mar_kow »

Wystąpienie na drogę sądową jest z góry skazane na porażkę występującego. Z przykrością muszę to stwierdzić ale tak jest... :(
Kolega @Jarek no.1 podał w punktach elementy przetargowe. Punkt 4 dotyczy zarówno wystąpień z reklamacją jak i udokumentowanych odpowiedzi. Jeżeli odpowiedzi to bełkot to przekierują to na niezrozumienie tematu lub bla, bla coś tam...
Życzę jak najlepiej, ale porozumienie stron to oszczędność nerwów i pieniędzy. Lepiej spróbować sprzedać cesję niż narażać się na dodatkowe straty.
ODPOWIEDZ