Cześć miałem internet gprs zOrange nie polecam ,zrywał połączenia nie odbierał plików .Usterki nie usunęli .Na reklamacje odpowiadali nie na temat.Totalny bubel nie pracuje poprawnie z częścią laptopów.Teraz próbują wyłudzić ode mnie karę za niedziałający dostęp do internetu .Poszukuję osób ,które czują się oszukane w podobny sposób by sprawę nagłośnić w mediach ,lub wystąpić na drogę sądową. [email protected]
[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2007-11-22, 23:05 ]
Przenoszę do Hyde-Park i tam proszę zakładać takie tematy.
Reklamacja usługi Orange
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2007-11-22, 21:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Reklamacja usługi Orange
Kolego, z całym szacunkiem ale:mark4532 pisze:....Teraz próbują wyłudzić ode mnie karę za niedziałający dostęp do internetu .Poszukuję osób ,które czują się oszukane w podobny sposób by sprawę nagłośnić w mediach ,lub wystąpić na drogę sądową. [email protected]
1. zapis o karze jest zawarty w umowie
2. przed sądem musisz ewidentnie wykazać że "wina leży po stronie operatora" a to będzie trudne
3. potrzebny będzie adwokat, dużo cierpliwości i zachowania spokoju
4. czy masz udokumentowaną (pisma, reklamacje itp) dotychczasową walkę z operatorem? przed sądem liczą się dowody że wyczerpałeś wszystkie możliwości inaczej wyjdziesz na pieniacza
Mimo wszystko dążyłbym do polubownego załatwienia sprawy, trochę się na tym znam.
Powodzenia
- mar_kow
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1261
- Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
- Lokalizacja: Mazury
Re: Reklamacja usługi Orange
Wystąpienie na drogę sądową jest z góry skazane na porażkę występującego. Z przykrością muszę to stwierdzić ale tak jest...
Kolega @Jarek no.1 podał w punktach elementy przetargowe. Punkt 4 dotyczy zarówno wystąpień z reklamacją jak i udokumentowanych odpowiedzi. Jeżeli odpowiedzi to bełkot to przekierują to na niezrozumienie tematu lub bla, bla coś tam...
Życzę jak najlepiej, ale porozumienie stron to oszczędność nerwów i pieniędzy. Lepiej spróbować sprzedać cesję niż narażać się na dodatkowe straty.

Kolega @Jarek no.1 podał w punktach elementy przetargowe. Punkt 4 dotyczy zarówno wystąpień z reklamacją jak i udokumentowanych odpowiedzi. Jeżeli odpowiedzi to bełkot to przekierują to na niezrozumienie tematu lub bla, bla coś tam...
Życzę jak najlepiej, ale porozumienie stron to oszczędność nerwów i pieniędzy. Lepiej spróbować sprzedać cesję niż narażać się na dodatkowe straty.