Zasilacz zewnętrznydo USB Comander EDGE..

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Gość

Zasilacz zewnętrznydo USB Comander EDGE..

Post autor: Gość »

Szanowni forumowicze.
Czy podłaczenie zewnetrznego zasilacza (zalecanego przez PLUS-a) do w/w modemu cos da ?? Co wg operatora oznacza słaby zasięg - 1,2,3 ... kreski ??
Gość

Re: Zasilacz zewnętrznydo USB Comander EDGE..

Post autor: Gość »

Forumowicze..... 24 h i żadnej odpowiedzi :( Nikt nic nie wie w tym temacie ??? A może źle sformułowane pyanie ?

To dodam jeszcze jedno: Czy antena kierunkowa AK20 bedzie w stanie złapać "sygnał" EDGE z nadajnika oddalonego o około 15 km ???
Czy moze poąłczyc zasilacz+antena ???
Proszę oświećcie mnie, bo jestem laikiem jesli chodzi o systemy GSM :(
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy

Re: Zasilacz zewnętrznydo USB Comander EDGE..

Post autor: Szadzik »

Gość pisze:Forumowicze..... 24 h i żadnej odpowiedzi :( Nikt nic nie wie w tym temacie ??? A może źle sformułowane pyanie ?
Ten zasilacz jest po to by zapewnić stabuilne zasilanie, to z USB lubi skakać, dlatego producent zaleca używanie zasilacza.
Gość pisze:To dodam jeszcze jedno: Czy antena kierunkowa AK20 bedzie w stanie złapać "sygnał" EDGE z nadajnika oddalonego o około 15 km ???
Czy moze poąłczyc zasilacz+antena ???
Proszę oświećcie mnie, bo jestem laikiem jesli chodzi o systemy GSM :(
Antena na 100% pomoże, nadajniki z EDGE mają zasięgo około 35km i przy 15 z anteną będziesz miał dość dobry zasięg.
Back to the Future ;)
Awatar użytkownika
tracer.on
Specjalista bezprzewodowy-junior

do Szadzika

Post autor: tracer.on »

Antena kierunkowa atk20 złapie EDGE ja mam do btsa ok. 15 km. i jest EDGE nawet stabilne transfer ok. 9kB/s w porywach do 12kB/s.

Smiało bierz tę antenę są na allegro ja kupiłem w dipolu bo potrzebowałem długiego kabla.