Yagi 19 i PLANET ( WL- U356A)

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
the_fect
Początkujący użytkownik forum

Yagi 19 i PLANET ( WL- U356A)

Post autor: the_fect »

witam

posiadalem od dluzszego czasu PLANET (WL-U356A) karte radiową , i odbieral mi WIFI ale slaby zasięg był. Postanowiłem zakupić do tego antene Antenekierunkową YAGI NCOMP 19 dBI / I dziwne troche jak dla mnie ale nie znajduje żadnych nadajników ( moze poza jednym )
Nie znam się na tym zabardzo , jestem ciemny w tych tematach . Może musze zmienić karte? Hm prosze o pomoc
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy

Re: Yagi 19 i PLANET ( WL- U356A)

Post autor: zDaleKi »

the_fect pisze:Postanowiłem zakupić do tego antene Antenekierunkową YAGI NCOMP 19 dBI / I dziwne troche jak dla mnie ale nie znajduje żadnych nadajników ( moze poza jednym )
Na początku pytanie: gdzie kupiłeś tę antenę?
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
the_fect

Antene kupiłem w sklepie komputerowym NETCOMP.
zDaleKi

Przez chwilę pomyślałem, ze na Allegro. A te z allegro często są kiepskiej jakości.
Możesz zamieścić tu fotkę tej anteny?
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Post autor: wojteks »

the_fect pisze:odbieral mi WIFI ale slaby zasięg był
na małej antence Ci odbierało? czy miałeś jakąś antenę i wymieniłeś na większą?

Takie anteny mają coś takiego jak polaryzacja pionowa/pozioma w zależności od zamontowania. Jak długi kabel masz przy niej? Czy wycelowałeś w kierunku nadajnika (bazy) z którego odbierałeś sygnał? Jaka jest odległość od nadajnika?
Nie pomagam na PW!
the_fect

wojteks pisze: