Yagi 19 i PLANET ( WL- U356A)
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Yagi 19 i PLANET ( WL- U356A)
witam
posiadalem od dluzszego czasu PLANET (WL-U356A) karte radiową , i odbieral mi WIFI ale slaby zasięg był. Postanowiłem zakupić do tego antene Antenekierunkową YAGI NCOMP 19 dBI / I dziwne troche jak dla mnie ale nie znajduje żadnych nadajników ( moze poza jednym )
Nie znam się na tym zabardzo , jestem ciemny w tych tematach . Może musze zmienić karte? Hm prosze o pomoc
posiadalem od dluzszego czasu PLANET (WL-U356A) karte radiową , i odbieral mi WIFI ale slaby zasięg był. Postanowiłem zakupić do tego antene Antenekierunkową YAGI NCOMP 19 dBI / I dziwne troche jak dla mnie ale nie znajduje żadnych nadajników ( moze poza jednym )
Nie znam się na tym zabardzo , jestem ciemny w tych tematach . Może musze zmienić karte? Hm prosze o pomoc
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
Re: Yagi 19 i PLANET ( WL- U356A)
Na początku pytanie: gdzie kupiłeś tę antenę?the_fect pisze:Postanowiłem zakupić do tego antene Antenekierunkową YAGI NCOMP 19 dBI / I dziwne troche jak dla mnie ale nie znajduje żadnych nadajników ( moze poza jednym )
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
-
Antene kupiłem w sklepie komputerowym NETCOMP.
-
Przez chwilę pomyślałem, ze na Allegro. A te z allegro często są kiepskiej jakości.
Możesz zamieścić tu fotkę tej anteny?
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
- wojteks
- *** Administrator ***
na małej antence Ci odbierało? czy miałeś jakąś antenę i wymieniłeś na większą?the_fect pisze:odbieral mi WIFI ale slaby zasięg był
Takie anteny mają coś takiego jak polaryzacja pionowa/pozioma w zależności od zamontowania. Jak długi kabel masz przy niej? Czy wycelowałeś w kierunku nadajnika (bazy) z którego odbierałeś sygnał? Jaka jest odległość od nadajnika?
Nie pomagam na PW!
-