O podawaniu danych osobowych konsultantów.

Masz uwagi lub sugestie na temat forum? Tu możesz się nimi podzielić.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
w.ilonka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2009-11-24, 21:00
Lokalizacja: Gdańsk

O podawaniu danych osobowych konsultantów.

Post autor: w.ilonka »

Sinner-X2 pisze:Kurna, zaraz nie wyrobie.... napisałem przed godziną znowu do BOKU (bo jestem uperidliwy :cfaniak: no i nie odpisali mi jeszcze na wcześniejsze zgłoszenie...) oto treść zgłoszenia i ich odpowiedź

Kategoria: Zakup produktów i usług Dotyczy numeru: 48791533635

Opis problemu

Dobry wieczór. pisze kolejny raz gdyż nie mogę się doczekać odpowiedzi na zgłoszenie nr 12962689. Temat tego zgłoszenia będzie częściowo się pokrywał z tym co pisałem wcześniej. Mianowicie chodzi mi o to że podczas zakupu waszego produktu i podpisywania umowy doskonale pamiętam jak się spytałem sprzedawcy w salonie PLAY czy są jakieś ograniczenia w dostępie do internetu dostałem stanowczą odpowiedź "Nie". Co powinno oznaczać że po za limitem 10Gb na miesiąc nie powinienem mieć problemów z przeglądaniem stron czy pobieraniem plików... o tym drugim to już wam pisałem, lecz jeśli chodzi o to pierwsze to jakoś trudno będzie wam to wytłumaczyć. Otóż jak dotąd nie mogłem wejść i swobodnie poruszać się po stronie www.darkwarez.pl . Na razie to jedyna strona na jaką natrafiłem na którą nie da się normalnie wejść bez żadnych kombinacji... Żeby nie było że sam mam ten problem, zapytałem 5 różnych osób (które posiadają play online z limitem 10 gb) z różnych stron Polski czy też nie mogą wejść na tą stronę, no i okazało się że mają ten sam problem. Wnioskuję że to jest celowe blokowanie operatora gdyż ta strona zawiera dużo linków do plików na serwerach takich jak rapidshare, hotfile, netload z którymi właśnie są problemu przy ściąganiu w waszej sieci (no ale ten problem opisałem wcześniej dokładnie). By mieć pewność ze to nie władze forum blokują to forum, przeprowadziłem mały test po którym udało mi się uzyskać dostęp do tego forum. Mianowicie wszedłem na tą stronkę poprzez inne proxy. Większość z proxy które wypróbowałem były banowane przez administracje darkwarez ponieważ po wejściu na stronę zobaczyłem napis ("zostałeś wyrzucony z tego forum"). Oznaczało to że dane proxy z którego korzystałem było banowane(dokładnie nr ip tego proxy był banowany). Dopiero jak znalazłem proxy z drugiego końca świata którego nr ip nie jest banowany przez darkwarez.pl mogłem i moge nadal korzystać swobodnie z tej stronki za pomocą tego proxy. Wysuwam następujące wnioski, gdyby to darkwarez blokował(z jakichkolwiek powodów...) IP które mam normalnie widoczne w necie(te z play) ukazał by mi się napis że zostałem z niego wyrzucony... a tak się nie dzieje. W zamian za to podczas próby wejścia na forum wyskakują mi błędy w polu połączenia play... Wygląda na to że to operator blokuję wejście na to forum. By wesprzeć tę tezę muszę przyznać że po zmianie DNS'w playa na te z tpsa również ( z trudem, ale zawsze) udało mi się wejść na to forum... Tak więc moje pytania są następujące. Dlaczego blokujecie dostęp do tej strony?? (i być może też innych) Dlaczego w salonie PLAY sprzedawcy nie mówią prawdy swoim klientom że dostęp do sieci jest ale nie do końca pełny... to trochę nie etyczne i mało profesjonalne... no i w moim przypadku okazało się czystym kłamstwem(lub brakiem poinformowania swoich pracowników o kalectwie usługi...) Pozdrawiam :) Status zamknięcia: 23-11-2009 Data zamknięcia: 23-11-2009

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 23 listopada 2009 r., dotyczące zgłoszenia oraz Play Online. Informujemy, że odpowiedź na zapytanie ze zgłoszenia numer 12962689 została do Pana wysłana 19 listopada br. poniżej zamieszczamy treść rozwiązania: „Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 12962689. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: Pana numer telefonu karty SIM modemu.: Czas wystąpienia problemu (połączenia) Dzień:Godzina:Minuta. Czy spadki transferu/zasięgu/rozłączanie modemu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)? Lokalizacja w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu). Czy korzysta Pan z modemu w różnych lokalizacjach? Jeżeli tak to czy wszędzie jest problem czy tylko w jednym miejscu? Kody i opis błędów, które pojawiają się na komputerze (jeżeli występują): Czy restart modemu pomaga? Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie - dane z oprogramowania do modemu? W jaki sposób określił Pan spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)? Jaki jest system operacyjny na komputerze? Jaką przeglądarkę internetową używa (jeśli problem ze stronami www)? Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek? Jakiej usługi dotyczy problem - przeglądanie stron www czy przesył danych (p2p, FTP) czy działania komunikatorów? Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Jeżeli posiada Pan kartę PLAY - to czy usługi głosowe działają poprawnie? Krótki opis problemu:” W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Wróć

[ Dodano: 2009-11-23, 21:02 ]
to już przestaje być smieszne... kompletna ignorancja...
Zostało użyte moje imię i nazwisko?! Jakim prawem? Nie przypominam sobie, żebym wyrażala zgodę na umieszczanie moich danych w sieci...?

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2009-11-24, 22:13 ]
Wydzielone stąd http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=230811#230811
Ostatnio zmieniony 2009-11-24, 22:13 przez w.ilonka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: O podawaniu danych osobowych konsultantów.

Post autor: YaHooo »

W imieniu Administracji oraz Moderacji dziękuję za zgłoszenie. Oraz informuję, że użytkownik dostał ostrzeżenie za swoje postępowanie >KLIK<, a Pani dane zostały już usunięte.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez YaHooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ