Problem z szybkością w BlueConnect

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Suchman
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2008-06-18, 19:37
Lokalizacja: Radymno

Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Suchman »

Witam wszystkich! :)
Piszę ponieważ mam problem z BlueConnect.
Sprawa wygląda tak że wolno chodzi mi internet. Oczywiści nie może być mowy o strasznie szybkim internecie, ale w tej chwili to albo przerywa mi internet, albo długo trzeba czakać aż mi się strona załaduje. Chaciałbym wiedzieć co zrobić aby to poprawić.

BlueConnet mam dopiero od 3 dni.
To szczegułowe moje dane:
system XP
Nazwa karty: GolbeTrotter HSDPA Medem
Wersja sprzętu: 2.0
Używam programu GlobeTrotter Connect
Modem: Option iCON 225

Gdy włączam internet to takie dane wyświetlają mi się:
Siła sygnału wynosi: ok 25.0-28.0 :gwiazdki:
Szybkośći: 7,2 Mb/s
Siła sygnału: znakomita
wspaniały sygnał

U mnie w mieście działa EDGE, a podobno może ona osiągać do 236 Kbps

Ping u mnie wynosi: minimum: 211ms max: 811ms średnio: 446ms

Proszę o pomoc bardziej doświadczonych forumowiczów. Poradzcie co zrobić aby internet chodził mi szybciej.

Odrazu dziękuję za wszelką pomoc :padam:

[ Dodano: 2008-06-18, 22:10 ]
Aha, jeszcze jedno mój BTS:
http://btsearch.pl/szukaj.php?search=Ra ... 1&mode=std

maszt znajduje się od mojego bloku jakieś 500metrów
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Sundance_kid »

To występuje o każdej porze? Winę tu może ponosić przeciążony nadajnik.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

Nie zgadza mi się prędkość portu, pingi i maszt.
Jak byś złapał EDGE to prędkość portu pojawi się te 200coś kb/s a nie 7,2.

Co ci pokazuje GlobeTrotter Connect? GPRS czy EDGE czy 3G czy HSDPA?

Żeby było stabilniej zawsze możesz kupić antenę.
Awatar użytkownika
bob
Guru bezprzewodowy
Posty: 7979
Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
Lokalizacja: Mała miejscowość

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: bob »

Jak byś złapał EDGE to prędkość portu pojawi się te 200coś kb/s a nie 7,2.
Hmm, raczej zawsze jest 7,2 z tego co ja pamiętam. :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

Sprawdź co masz do wyboru jeszcze na tej mapce.
Ja jak łapię na GT MAXie EDGE to nigdy nie pokazuje 7,2 na porcie.
http://www.wieprz.net/bts/

[ Dodano: 2008-06-18, 22:20 ]
bob pisze:raczej zawsze jest 7,2 z tego co ja pamiętam
W trybie NDIS chyba tak, ale w RAS na 100% nie.
Suchman
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2008-06-18, 19:37
Lokalizacja: Radymno

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Suchman »

ja.michal pisze:Nie zgadza mi się prędkość portu, pingi i maszt.
Jak byś złapał EDGE to prędkość portu pojawi się te 200coś kb/s a nie 7,2.

Co ci pokazuje GlobeTrotter Connect? GPRS czy EDGE czy 3G czy HSDPA?
GlobeTrotter Connect pokazuje mi EDGE, pieć kresek...

Obok tej ikony bc na pasku pisze na drugiej ikonie szybkosć 7,2Mb/s

To ja już sam nie wiem :/ :cry:
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

A modem jest widziany w managerze urządzeń jako karta sieciowa? Jeśli tak to te 7.2 i EDGE w GTC to normalne.
Awatar użytkownika
bob
Guru bezprzewodowy
Posty: 7979
Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
Lokalizacja: Mała miejscowość

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: bob »

ja.michal, to może zależeć w takim razie od wersji firmware, że Ty masz tak a kolega Suchman, inaczej. W każdym razie to co wyświetla nie ma znaczenia. ;)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

Suchman, możesz podać miejsce gdzie się znajdujesz? Ulice i miejscowość. Wyślij na PW wiadomość.

[ Dodano: 2008-06-18, 22:34 ]
bob pisze:W każdym razie to co wyświetla nie ma znaczenia. ;)
Nie ma, nie ma bo w E51 raz pisze 420 a raz 240. Jaki ma humor. :] A i tak chodzi koło 3Mbs. :)
Suchman
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2008-06-18, 19:37
Lokalizacja: Radymno

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Suchman »

Dziękuję wszystkim za pomoc. To jest wina pewnie nadajnika. W dzień jest zbyt duże przeciążenie i dlatego pewnie nie chodził mi internet tak jak powinien. Teraz w godzinach już późnych działa wszystko ok :ok:

Za parę dni się okaże czy to wina w 100% nadajnika... Bedę obserwował :)

Pozdrawiam wszystkich!!!
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

Nie ma sprawy. ;)

Jeszcze jest opcja zakupu mocnej anteny kierunkowej i wycelowanie jej na dalszego, ale mało obciążonego BTSa. W dużej części przypadków bywa tak, że internet chodzi szybciej. :)
Awatar użytkownika
yagi
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 811
Rejestracja: 2007-05-05, 21:33
Lokalizacja: PL

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: yagi »

ja.michal pisze:Jeszcze jest opcja zakupu mocnej anteny kierunkowej i wycelowanie jej na dalszego, ale mało obciążonego BTSa. W dużej części przypadków bywa tak, że internet chodzi szybciej. :)
Tylko ze Icon225 nie ma zlacza anteny. Tutaj chyba tylko antena talerzowa wlasnej roboty z modemem w ognisku.

Problem w tym, ze ten modem nie chce pracowac dobrze na predluzaczu :(
:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010) :!:

www.btsy.eu - Stacje Bazowe Telefonii Komórkowej w Tarnowie
Cameo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2008-12-12, 01:10
Lokalizacja: Rybnik/Katowice

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Cameo »

Mam bezprzewodowy internet w laptopie.... na początku wszystko było ok, ale teraz jest koszmar.

:arrow: Niektóre strony się ładują, inne nie
:arrow: Ładowanie trwa "wiecznie" ostatnio sprawdziłam, na dwie strony weszłam w 10-15 minut
:arrow: O filmikach na youtube.pl mogę zapomnieć... bywa że ładowanie "stoi" w miejscu

W domu jest jeszcze jeden komputer, zwykły, z uszkodzonym modemem. Chodzi 2x szybciej, czasami się przycina, ale rzadko. 8-minutowy filmik ładuje się 2 minutki.

Za to coś trzeba zapłacić (110zł - skąd oni wzieli taką kwotę??? :evil: pierwsza wpłata)

Reklamują się że są "najbszybsi" bzdura, bzdura, i jeszcze raz bzdura... czasami tak się ładuje że mam ochotę wywalić go za okno. Nie mam do tego nerwów, ale zapłacić trzeba :cenzura:

Tu mam pytanie.. można coś z TYM zrobić?? Czy już do końca umowy bedę na niego "skazana"?

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2008-12-12, 11:02 ]
Nie ukrywamy takich słów nawet pod gwiazdkami :nienie:
Ostatnio zmieniony 2008-12-12, 10:58 przez Cameo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: YaHooo »

Cameo pisze:na początku wszystko było ok, ale teraz jest koszmar.
A tak się dzieje o każdej porze. Sprawdzałaś jak jest o różnych porach dnia. Możesz sprawdzić jak jest po północy? Ewentualnie sprawdź jak to jest w innej części miasta.
Cameo pisze:Chodzi 2x szybciej, czasami się przycina, ale rzadko. 8-minutowy filmik ładuje się 2 minutki.
Tak jest na tym samym modemie co w laptopie?
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Cameo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2008-12-12, 01:10
Lokalizacja: Rybnik/Katowice

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Cameo »

"Dorwałam" się do zwykłego komputera, efekt był taki że na forum weszłam w 2 sekundy...

I z góry przepraszam za brzydkie słowa, ale szlag mnie trafia gdy nie mogę wejść na stronę internetową (przecież nie po to kupowałam laptopa.. żeby siedzieć przed zwykłym komputerem)
YaHooo pisze:A tak się dzieje o każdej porze. Sprawdzałaś jak jest o różnych porach dnia. Możesz sprawdzić jak jest po północy? Ewentualnie sprawdź jak to jest w innej części miasta.
Jak zabieram laptopa do pokoju w którym jest zwykły komputer... to internet nie chce się włączyć, wyskakuje komunikat o treści "Żeby uzyskać połączenie, musisz się zarejestrować" A jak jakimś cudem uda mi się uzyskać połączenie to chodzi jeszcze wolniej....

[ Dodano: 2008-12-12, 11:37 ]
Tak jest na tym samym modemie co w laptopie?
Internet w laptopie jest z "Blueconnect" w komputerze Chello....
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: YaHooo »

Cameo pisze:A jak jakimś cudem uda mi się uzyskać połączenie to chodzi jeszcze wolniej..
Hmm no to moim zdaniem wygląda to na jakiś problem z zasięgiem, ewentualnie obciążeniem sieci komórkowej. Zatem radziłbym Tobie sprawdzić jak działa blueconnect instalując modem na innym komputerze, a jeszcze lepiej jakbyś mogła pojechać w inną część miasta i tam potestować jak działa internet. Ewentualnie późno wtedy gdy sieć nie jest obciążona, np po północy, albo wcześnie z rana.

Pewnie używasz jakiejś aplikacji do łączenia się z internetem. Powinien tam być jakiś wskaźnik zasięgu. Ile masz tam słupków/kresek na ile możliwych?
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

Cameo, jaką technologią się łączysz? 2G/EDGE czy 3G/HSDPA?

No i jakiej aplikacji używasz?
Internet w laptopie jest z "Blueconnect" w komputerze Chello....
No to Chello zdecydowanie lepiej będzie chodzić bo to kabel.
Blueconnecta wzięłaś tylko dlatego, żeby w domu mieć bezprzewodowo?
paszczak

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: paszczak »

Cameo pisze:Tu mam pytanie.. można coś z TYM zrobić??
Z obserwacji własnych przepis na sukces (na miarę własnych możliwości)
1. format kompa
2. instalacja minimum programów
3. dobra konfiguracja pakietu antywirusowego
4. prawidłowe sterowniki do modemu
5. w bardzo obciążonym zakresie (lokalizacji) hsdpa korzystniejsze jest wymuszenie połączenia edge, jest wolniejsze ale jest i działa o wiele pewniej
6. korzystanie z dobrej anteny, anteny i jeszcze raz anteny powyżej 1 kilometra od btsa przy hsdpa
7. przy dobrym połączeniu hsdpa nie jest istotne w jaki sposób się łączymy (aplikacja czy dial-up), potwierdziłem to sam sobie wieloma testami
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: YaHooo »

paszczak pisze:przy dobrym połączeniu hsdpa nie jest istotne w jaki sposób się łączymy (aplikacja czy dial-up), potwierdziłem to sam sobie wieloma testami
Tutaj powiem, że nigdy sposób łączenia nie ma wpływu na osiągane prędkości. Jedynie oprogramowanie może od tak się wysypywać i np. przerywać połączenie.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Cameo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2008-12-12, 01:10
Lokalizacja: Rybnik/Katowice

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Cameo »

YaHooo pisze:Hmm no to moim zdaniem wygląda to na jakiś problem z zasięgiem, ewentualnie obciążeniem sieci komórkowej. Zatem radziłbym Tobie sprawdzić jak działa blueconnect instalując modem na innym komputerze, a jeszcze lepiej jakbyś mogła pojechać w inną część miasta i tam potestować jak działa internet. Ewentualnie późno wtedy gdy sieć nie jest obciążona, np po północy, albo wcześnie z rana.
Dokładnie o tym samym pomyślałam.... Pojechać gdzieś z nim na dłuższy czas się nie da... to TOSHIBA, w której bateria "zdycha" po godzinie... Próbowałam u rodziców, komputer przez 2 tygodnie chodził jak w zegarku a problemy z internetem pojawiły się kilka dni temu... Po północy, 4:00 rano, 8:00 - te godziny już "próbowałam", chodzi najwolniej.
Pewnie używasz jakiejś aplikacji do łączenia się z internetem. Powinien tam być jakiś wskaźnik zasięgu. Ile masz tam słupków/kresek na ile możliwych?
Taki modem przyczepiony w usb z boku laptopa. Ta mała kropeczka miga jak szalona...

[ Dodano: 2008-12-12, 19:40 ]
ja.michal pisze:Cameo, jaką technologią się łączysz? 2G/EDGE czy 3G/HSDPA?

No i jakiej aplikacji używasz?
[...]
No to Chello zdecydowanie lepiej będzie chodzić bo to kabel.
Blueconnecta wzięłaś tylko dlatego, żeby w domu mieć bezprzewodowo?
O kurcze, to już bym musiała sprawdzić w domu.. bo teraz korzystam z zwykłego komputera. Jeśli jakimś cudem uruchomię stronkę, napiszę...

Wziełam bo chciałam mieć internet w laptopie... bezprzewodowy.

[ Dodano: 2008-12-12, 19:43 ]
paszczak pisze:1. format kompa
Laptop jest nowy, kupiony miesiąc temu, i już musiałabym go sformatować?
paszczak pisze:2. instalacja minimum programów
A jakie to programy?
paszczak pisze:3. dobra konfiguracja pakietu antywirusowego
Coś w nim już jest, jakiś antywirus...
paszczak pisze:4. prawidłowe sterowniki do modemu
A gdzie mogę je nabyć/ściągnąć

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2008-12-12, 20:34 ]
Przycięcie zbędnego autocytatu.
Ostatnio zmieniony 2008-12-12, 20:34 przez Cameo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: YaHooo »

Cameo pisze:przez 2 tygodnie chodził jak w zegarku a problemy z internetem pojawiły się kilka dni temu...
Czyli ja bym w takim razie stawiał na jakieś problemy z siecią. Próbowałeś to zgłaszać u operatora?
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: marens »

Cameo pisze:Próbowałam u rodziców, komputer przez 2 tygodnie chodził jak w zegarku a problemy z internetem pojawiły się kilka dni temu... Po północy, 4:00 rano, 8:00 - te godziny już "próbowałam", chodzi najwolniej.
Ja bym stawiał na wirusa.
4:00 i problemy z siecią?

1) Kliknij prawym przyciskiem myszy na dwa "monitorki" koło zegarka i wybierz stan.
Zobacz, czy nie ma więcej wysłanych niż odebranych.

2) start / uruchom / otwórz: cmd / ok / wpisz w "czarnym okienku" netstat i napisz ile masz połączeń
Ivreaa
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-28, 08:39
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Ivreaa »

Witam, mam dziwny problem z Blueconnect.
Mam go już jakieś 3 miesiące i do tej pory wszystko działało tak jak powinno (3,6 Mb/s). Zasięg był o każdej porze dnia i nocy, nie zmieniałam miejsca zamieszkania itp. Teraz niby pokazuje zasięg 5 kresek, ale prędkośc internetu jest śmieszna...nie dochodzi do 2 Kb/s, w rezultacie nawet gg nie chce się czasem włączyc...nie mówiąc już o przeglądaniu jakichkolwiek stron. O Youtube mogę pomarzyc.

Łączę się za pomocą EDGE. Gdy przyniosłam do domu laptopa koleżanki wszystko chodziło tak jak powinno (idealny zasięg, idealna prędkośc), tak jak u mnie przedtem. Spróbowałam więc czegoś innego, wzięłam laptopa ze sobą i stanęłam 50 metrów od nadajnika...i niczego to nie zmieniło...

Komputer na pewno nie ma żadnego wirusa, jest sformatowany, nie ma na nim żadnego "syfu". Zainstalowane całe oprogramowanie w salonie Ery. Limit miesięczny nie został przekroczony. Może ktoś będzie wiedział o co chodzi?...
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: YaHooo »

Ivreaa jesteś pewna, że nie przekroczyłaś limitu? Żeby sprawdzić co to jest możesz przetestować modem na innym komputerze, tak samo na swoim komputerze oraz modemie przetestuj kartę SIM koleżanki.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Ivreaa
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-28, 08:39
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Ivreaa »

Tak, jestem pewna że nie przekroczyłam. Swój modem sprawdzałam na komputerze stacjonarnym, bez zmian. Spróbuję z kartą SIM i dam znac ;)
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: YaHooo »

Ivreaa pisze:Tak, jestem pewna że nie przekroczyłam.
Ok. Więc to może być wina modemu jak na stacjonarnym działało tak samo, ewentualnie karty SIM.
Ivreaa pisze:Spróbuję z kartą SIM i dam znac
To powinno pokazać w czym tkwi błąd. Aha najlepiej aby karta była tej samej sieci co Twoja ;)
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Sundance_kid »

Ivreaa moze awaria albo modernizacja nadajnika. Zadzwoń do Ery i przy odrobinie szczęścia sie dowiesz.
Ivreaa
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-28, 08:39
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Ivreaa »

Po włożeniu karty SIM do modemu koleżanki u niej było to samo. Tylko czy jeżeli uszkodzona byłaby karta SIM to czy w ogóle by działała? Przecież to minimalne połączenie jest.

Może ma znaczenie to, że zaczęło się tak dziac po wyzerowaniu licznika miesięcznego, kiedy zaczęli od nowa naliczac limit transferu. Mogło tak się zdarzyc, że po prostu im się "zapomniało"?

Z nadajnikiem wszystko w porządku, bo przecież połączenie koleżanki miało normalną szybkośc w tym samym miejscu (też ma blueconnect) :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: ja.michal »

Mi to wygląda na limit. :] 2KB/s to właśnie 16kb/s. ;)
Ivreaa
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-28, 08:39
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Problem z szybkością w BlueConnect

Post autor: Ivreaa »

W takim razie jutro idę do Ery zapytac dlaczego jest u mnie limit, którego nie powinno byc od 5 dni... Dziękuję za pomoc ;)
ODPOWIEDZ