miejscowość Dobiesz - jaki internet?

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
marcin48623
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-03-04, 12:03
Lokalizacja: warszawa

miejscowość Dobiesz - jaki internet?

Post autor: marcin48623 »

Witam,

jestem początkujący jeśli chodzi o kwestie techniczne związane z internetem dlatego też mam prośbę o pomoc a jako weterani macie na_pewno większą wiedzę odemnie.

Mam zamiar przeprowadzić się do miejscowości Dobiesz - około 8 km na południe od Piaseczna - mapka poniżej :
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... &cId=&sId=

Z tego co patrzyłem to najblizej mam do nadajnika ery ( około 2 km przez las ). Korzystać będę z internetu przez laptopa i stacjonarnego dlatego tez biorę pod uwagę modem na usb.
Myslalem o huawei e160 z mozliwoscia podlaczenia anteny najlepiej panelowej.

Prosze was o porade czy moge liczyc na jakis dobry zasieg? Moze polecacie jakis inny internet?

Bede bardzo wdzieczny za kazde porady i wskazowki,

z gory dizekuje za odpowiedzi,

pozdrawiam
Marcin :)

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-03-04, 12:57 ]
Poprawa pisowni.
Ostatnio zmieniony 2009-03-04, 12:57 przez marcin48623, łącznie zmieniany 1 raz.
uzdi
Użytkownik forum
Posty: 48
Rejestracja: 2008-11-30, 21:37
Lokalizacja: ?awki

Re: miejscowość Dobiesz - jaki internet?

Post autor: uzdi »

Witam,
jeżeli nie masz możliwości założenia przez kabel to zainteresuj się Wimaxem z Netii, do Dobiesza powinno sięgać (niestety do mnie -Czachówek nie sięga)
Masz też MGK z Góry Kalwarii - tani i bardzo dobre opinie zbiera u znajomych z okolicm chyba najlepsza z tu podanych opcji (ja bym brał ta opcję ale niestety trochę za daleko)
Jak nie to pozostaje się zainteresować Orange freedom pro, a następnie Plus/Era (powinno być 3G w tych okolicach - ale to w ostatecznośći.