Nalicza mi w ten sposob: jesli mam odebranych 60KB a wyslanych 30KB to licza mi jaka jedną paczke(3gr) Tez mialem problemy: nie naliczało mi kasy, potem za duzo mi brało ale teraz jest ok i moze u Was tez z czasem bedzie wporzo.Anonymous pisze:siubul87 - tzn jak CI nalicze te dane? tak jak jest w regulaminie czy tak jak twierdzi mi BOK?
Coś jest nie tak z tą SimDatą
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 89
- Rejestracja: 2006-01-01, 12:39
- Lokalizacja: Bucze
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
siubul87 - i to jest w przadku. czyli nalicza tak jak mowi regulamin, a nie tak jak uparcie twierdzi mi BOK. mi nalicza wedlug wersji BOK.
paranoja - gdzie my jestesmy...
paranoja - gdzie my jestesmy...
Nie wierze !!!!
Widzieliscie co opublikował portal SimPlus na swojej stronie ? Przecierałem oczy kilka razy ze zdumienia - teraz twierdze zę nie ma większych kłamców niż sieć PLUSGSM. Nadal nie otrzymałem zwrotu kwoty która znikneła z mojego konta, nadal nie odblokowli mi telefonu (połaczenia wychodzące) a to co proponuję w ramach rekompensaty jest śmieszne. Kupując SIMDATĘ nie kupiłem jej po to by rozmawiać tylko by mieć dostęp do netu. Reasumując by wykorzystać te darmowe 30 minut sieć PLUSGSM powinna najpierw odblokować mi telefon. Ciekawe że żadna z instytucji typu TVN lub któraś z gazet nie zajeła się tym problemem może błachym ale <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> zachwiało by to opinią o tym operatorze.
P.S. W załączeniu komunikat który rozbawił mnie do łez ;-]
"Komunikat
Miło nam poinformować, że zakończony został proces zwracania klientom usługi Simplus, należności, jakimi nieprawidłowo obciążono ich konta w wyniku zakłóceń spowodowanych niedawną aktualizacją systemu informatycznego.
Jak informowaliśmy wcześniej, wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów oraz wykryte w dostarczonym oprogramowaniu błędy spowodowały opóźnienia i zakłócenia w rozliczaniu należności za korzystanie z ww. usług. Po precyzyjnej weryfikacji stanu kont wszystkich użytkowników, Polkomtel SA dokonał etapowego korygowania należności na rzecz klientów, zasilając ich konta o stwierdzone nieprawidłowo naliczone płatności. Korekty te dotyczyły zarówno połączeń głosowych, pakietów minut i SMS oraz transmisji GPRS. Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania.
Przepraszając jeszcze raz za okresowe utrudnienia w korzystaniu z usług przedpłaconych w naszej sieci, pragniemy zapewnić, że weryfikacja stanu należności na koncie każdego klienta przeprowadzona została z najwyższą starannością, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane były na korzyść klienta.
Aby zrekompensować użytkownikom Simplus niedogodności, na jakie zostali narażeni w wyniku zakłóceń, Polkomtel SA oferuje klientom, którzy włączyli się do sieci zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przed dniem 31 stycznia br., specjalny bonus w postaci 30 minut darmowych rozmów w sieci. O sposobie skorzystania z niego klienci Simplus zostaną poinformowani SMS-em, którego wysyłka rozpoczęła się 22 lutego br. i potrwa do 8 marca br. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich - przez 30 dni od daty aktywacji.
W związku z normalizacją sytuacji i ustaniem przyczyn zawieszenia płatności za połączenia z numerami Działu Obsługi Klienta 26 01 i 88 77, z dniem 27 lutego br. zostanie przywrócona taryfikacja za ww. połączenia zgodnie z cennikiem usług, zawieszona 1 lutego br. dla umożliwienia klientom bezpłatnego wyjaśniania wszelkich wątpliwości związanych z zakłóceniami w bieżącym rozliczaniu usług."
P.S. W załączeniu komunikat który rozbawił mnie do łez ;-]
"Komunikat
Miło nam poinformować, że zakończony został proces zwracania klientom usługi Simplus, należności, jakimi nieprawidłowo obciążono ich konta w wyniku zakłóceń spowodowanych niedawną aktualizacją systemu informatycznego.
Jak informowaliśmy wcześniej, wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów oraz wykryte w dostarczonym oprogramowaniu błędy spowodowały opóźnienia i zakłócenia w rozliczaniu należności za korzystanie z ww. usług. Po precyzyjnej weryfikacji stanu kont wszystkich użytkowników, Polkomtel SA dokonał etapowego korygowania należności na rzecz klientów, zasilając ich konta o stwierdzone nieprawidłowo naliczone płatności. Korekty te dotyczyły zarówno połączeń głosowych, pakietów minut i SMS oraz transmisji GPRS. Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania.
Przepraszając jeszcze raz za okresowe utrudnienia w korzystaniu z usług przedpłaconych w naszej sieci, pragniemy zapewnić, że weryfikacja stanu należności na koncie każdego klienta przeprowadzona została z najwyższą starannością, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane były na korzyść klienta.
Aby zrekompensować użytkownikom Simplus niedogodności, na jakie zostali narażeni w wyniku zakłóceń, Polkomtel SA oferuje klientom, którzy włączyli się do sieci zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przed dniem 31 stycznia br., specjalny bonus w postaci 30 minut darmowych rozmów w sieci. O sposobie skorzystania z niego klienci Simplus zostaną poinformowani SMS-em, którego wysyłka rozpoczęła się 22 lutego br. i potrwa do 8 marca br. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich - przez 30 dni od daty aktywacji.
W związku z normalizacją sytuacji i ustaniem przyczyn zawieszenia płatności za połączenia z numerami Działu Obsługi Klienta 26 01 i 88 77, z dniem 27 lutego br. zostanie przywrócona taryfikacja za ww. połączenia zgodnie z cennikiem usług, zawieszona 1 lutego br. dla umożliwienia klientom bezpłatnego wyjaśniania wszelkich wątpliwości związanych z zakłóceniami w bieżącym rozliczaniu usług."
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
he he he ,złodzieje zapomnieli o mnie(chociaz odblokowac i oddac co moje)
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
no i zapomnieli o SimDATowcach. na Telepolis sa cale dyskusje na temat, ze niby wedlug nich wszystko dziala - a w praktyce oczywiscie jest tak jak bylo, czyli nie dziala.
ale trzymajmy sie watku - SimDATa
ale trzymajmy sie watku - SimDATa

- tomasat
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2006-02-20, 12:37
- Lokalizacja: Piotrków
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
Kartę kupioną przed 31 stycznia mam zablokowaną i tak, a poresztą to 30 min do Plus mnie nie interesuje bo znajomych mam w Orang (bo jest najlepsze Orange), A za te 30 min to <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> trzeba będzie zapłacić za aktywacje z 5 zł albo więcej.
A tak w ogule to dobrze że Plus wypuścił na ryne simdate - bo jest to najtańsze połączenie z internetem jakie jest u mnie dostępne.
Teraz tylko czekać jak ERA i Orange wypuszczą podobne usługi. Wtedy Plus bardziej by się troszczył o klijenta i była by jakaś alternatywa
A tak w ogule to dobrze że Plus wypuścił na ryne simdate - bo jest to najtańsze połączenie z internetem jakie jest u mnie dostępne.
Teraz tylko czekać jak ERA i Orange wypuszczą podobne usługi. Wtedy Plus bardziej by się troszczył o klijenta i była by jakaś alternatywa
SIMDATA
PLUS GSM JEST ZŁODZIEJEM! Dziś na stronie simplusa opublikowano ,ze wszystkim juz zwrócono należną kwotę. Po rozmowie z konsultantem okazalo się ,że mnie tez wszystko zostalo zwrócone na karcie SIMDATA.Konsultantka wmówiła mi wprost,ze wszystko mi zwrócono. Nie dostałem nawe grosza zwrotu i co mam teraz z tym zrobić.Powinni odadac mi około 20 zł,więc poprostu zostałem oszukany przez sieć.
Re: SIMDATA
ps.piotr pisze:PLUS GSM JEST ZŁODZIEJEM! Dziś na stronie simplusa opublikowano ,ze wszystkim juz zwrócono należną kwotę. Po rozmowie z konsultantem okazalo się ,że mnie tez wszystko zostalo zwrócone na karcie SIMDATA.Konsultantka wmówiła mi wprost,ze wszystko mi zwrócono. Nie dostałem nawe grosza zwrotu i co mam teraz z tym zrobić.Powinni odadac mi około 20 zł,więc poprostu zostałem oszukany przez sieć.
a) zawartosc strony firmowej uspokaja postronnych obserwatorow - chroni wizerunek firmy, natomiast glosno domagajacy sie zwrotu wychodza na pieniaczy... bo prawdopodobnie nie sa w stanie dowiesc strat, a jedynie moga publicznie wyglaszac swoje zale,
b) "konsultanci" wmawiaja obowiazujacy i "jedyny sluszny" stan rzeczy, tj. nie sluchaja tego, z czym do nich przyszedl klilent - maja takie polecenie od zwierzchnikow,
c) Siec tlumaczy sie "trudnosciami systemowymi" - wiadomo, zmiana systemu teleinformatycznego, w ktorym zle zabezpiecza sie dane, zazwyczaj jest rewolucja - dane gina i powstaje balagan - konieczne sa symboliczne rozliczenia i nagrody pocieszenia dla wszystkich poszkodowanych klientow - ew. koszty najlatwiej "przelac" na grupe klientow, ktorym nie wystawia sie rachunku, czyli na prepaid... - ergo, mozna niektorych pominac, np. przez kolejna "wpadke" systemowa, z ktorej nie bedzie sie juz tlumaczyc...
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2006-04-13, 07:32
- Lokalizacja: Warszawa
Zwrot błednie naliczonej kwoty
Plusgsm wreszcie oddał błednie naliczoną kwote na karcie SimDATA.Szkoda ,że dopiero po 2 miesiącach od ogłoszenia tego na swojej stronie internetowej i konieczności wysłania reklamacji e-mailem. W simplusie nie trzeba było tego reklamować. Wczoraj konto moje zostało uzupełnione. ale chyba tylko dlatego,że numer był zarejestrowany.Zmieniłem trochę zdanie o tej sieci i muszę stwierdzić ,ze nic na dzień dzisiejszy nie zostało mi skradzione.Dane wysłane i odebrane naliczane są czasem jescze oddzielnie,ale i to jak widzę zostanie naprawione.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-01-07, 12:07
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
Gdyby kogos jeszcze simdata interesowala to w Plus-sie mozna kupic zestaw iPlus simdata z modemem GPRS za 549 zlotych 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-01-07, 12:07
Re: Coś jest nie tak z tą SimDatą
Czesc
czy ktos sie orietuje czy orange lub era ma w planach wprowadzic cos takiego jak SIMDATA ??
czy ktos sie orietuje czy orange lub era ma w planach wprowadzic cos takiego jak SIMDATA ??
