Chciałbym zaznaczyć, że czytałem wiele postów dotyczących wszelakich problemów, ale z przykrością muszę stwierdzić, że "jest tutaj wszystko i nic zarazem".Strasznie się już pogubiłem...

Problem dotyczy internetu z T-mobile, który wraz z moją dziewczyną "zamontowaliśmy" w jej PC w Nottingham(GB). Jest to mianowicie modem USB web'n'walk Stick obsługiwany przez web'n'walk Manager'a
(http://www.t-mobile.co.uk/shop/mobile-b ... /overview/).
Według mapek internetowych w dzielnicy w której mieszka (Sherwood) powinien być zasięg 3G na maxa jeśli chodzi o głos, text i obrazkowe wiadomości. Drugi wykres przedstawia zaś video calling and High speed internet 3G (tu jest troche slabiej 2 kreski mniej). Zdaję sobie z tego sprawę, że sieć wszystko robi "pod publiczkę", ale sądziłem , że do rozmów przez Skype'a itp. będzie wystarczający.
Po uruchomieniu Managera wskakuje 3G na poziomie 3 kresek (do 50%) i po chwili przesakuje na HSPA 3 kreski. Czasem zauważałem wcinanie się HSUPA. W opcjach Managera ustawiłem 3G i WCDMA 2100. Dodam tylko, że przy następnej próbie jakichkolwiek ustawień opcja ta była już niedostępna.

Po moim powrocie do Poznania próbowaliśmy porozmawiać przez Skype'a (wiadomo na rozmowy telefoniczne traciliśmy majątek). Tutaj pojawia się największy problem, bo o ile dochodzi do samego połączenia, o tyle jest ono strasznie szarpane i nie da się praktycznie rozmawiać. Ze względu na słaby upload z jej strony mój głos w ogóle nie dociera...
Czy istnieje jakaś możliwość, aby wymusić stabilniejszą pracę tegoż internetu.
Na wykresie obserwowałem straszne skoki (nawet powyżej 5Mb i spadki praktycznie do zera) Tutaj również ciekawostka (pomiar prędkości internetu na stronie dsl.cz wykazał 101 Mb\s ! )


Proszę o pomoc, bo normalnie ręce już opadają. Gdyby sytuacja miała miejsce w Polsce, gdzie ten rodzaj dostępu do internetu jeszcze powiedzmy raczkuje, to nic bym nie mówił, ale po angielskiej sieci tego się nie spodziewałem. No chyba, że się mylę

Dodam jeszcze, że na dniach kończy się okres 14 dni, w których można jeszcze zerwac z "nimi" umowę (12 m-cy, ograniczenie download 3GB), dlatego bardzo zależy mi na czasie.
HELP ME, PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!