Samsung Nc10 i błędy w połączeniu

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
robist200
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2009-02-15, 14:46
Lokalizacja: Poznań

Samsung Nc10 i błędy w połączeniu

Post autor: robist200 »

Witam , mam problem z połączeniem przez Iplusa z Samsunga Nc10. Windows XP SP3 wszystkie łaty ; bios zaktualizowany , wszystkie możliwe sterowniki wgrane najnowsze. Na starszych sterownikach i biosie to samo. Nie mogę nigdzie namierzyć drivera do modemu. Na stronach samsunga nie ma. Generalnie wszystko chodzi ok poza tym że przy połączeniu wali błędami i to dość dużo ich. Nie ma znaczenia położenie na jakim nadajniku pracuje. Zmieniałem kartę SIM - to samo. Zrobiłem formata - to samo. Zamieniłem APN dodałem na sztywno DNS plusa później inne dns-y bez zmian. Problem następuje przy połączeniu SSL blokue to połączenie zależy po 5 sek po 10minutach nie ma reguły. Przy przeglądaniu stron też wyskakuje błąd - w czym dopatrywać sie problemu. Transfer jest ok. Nie ma żadnego zainstalowanego antywirusa. Podpowiem że mam inny komputer z modemem iplus na pcmcia i tam nie ma tego problemu łaczy sie po SSL i jest łącze stabilne bez błędów. Sprawdzałem jeszcze usługę na modemie podłączonym przez USB do tego samsunga i problem jest ten sam.

uzupełnienie : sprawdzałem też na Firefox - tak samo
zainstalowany Kasperski nie znalazł żadnych wirusów.


[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2009-02-15, 15:41 ]
Poprawa pisowni. Proszę zaczynaj zdania z wielkiej litery.
Ostatnio zmieniony 2009-02-15, 17:24 przez robist200, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Samsung Nc10 i błędy w połączeniu

Post autor: YaHooo »

robist200 pisze:Nie ma żadnego zainstalowanego antywirusa
W pierwszej kolejności zająłbym się tą sprawą. Czasem wirus może powodować złe działanie przeglądarki.

Następnie możesz spróbować użyć innej przeglądarki.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ