zrywanie połaczenia
Moderator: Moderatorzy
- dao
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 199
- Rejestracja: 2008-09-06, 16:50
- Lokalizacja: wA-mA
zrywanie połaczenia
Po ok 15 minutach połączenia z netem, następuje przerwanie i brak łączności, w centrum sieci i udostępniania brak jest połączenia między modemem a internetem, po ponownym uruchomieniu sytuacja powtarza się, przez ok 15 min jest sieć następnie zrywa połączenie.
Dodam, że komputer stoi cały czas na biurku zasięg sieci bardzo dobry.
system vista,
net iplus
Dodam, że komputer stoi cały czas na biurku zasięg sieci bardzo dobry.
system vista,
net iplus
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: zrywanie połaczenia
dao a jak się mają ustawienia oszczędzania energii dla modemu oraz portów i koncentratorów USB? Spróbowałeś łączyć się poprzez sam <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211" target="_blank">»Dial-up«</a> ?
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
- dao
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 199
- Rejestracja: 2008-09-06, 16:50
- Lokalizacja: wA-mA
Re: zrywanie połaczenia
Funkcja oszczędzania baterii jest wyłączona,
czy w połączeniu dial-up dla iplusa należy wpisać numer *99# czy też *99***1# czy apn to www.plusgsm.pl czy też internet ? Pytam ponieważ pojawia się kilka wersji.
czy w połączeniu dial-up dla iplusa należy wpisać numer *99# czy też *99***1# czy apn to www.plusgsm.pl czy też internet ? Pytam ponieważ pojawia się kilka wersji.
Bestpartner PANEL XP 2 x 18 dBi 1710, FME,E398+Dovado 4GR
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: zrywanie połaczenia
Tak naprawdę to jest ten sam numer. Lecz *99# jest wersją skróconą. To którego należy użyć zależy od modemu. Niektóre przyjmują dwa, niektóre tylko jeden. Ja najczęściej używam *99***1# w połączeniu z ciągiem inicjalizacyjnym we właściwościach modemu AT+CGDCONT=1,"IP","internet"dao pisze:czy w połączeniu dial-up dla iplusa należy wpisać numer *99# czy też *99***1#
U mnie działają oba.dao pisze:czy apn to www.plusgsm.pl czy też internet ?
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: zrywanie połaczenia
dao a jaki modem? Komp stacjonarny czy laptop?
- burnhotrythmsoul
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-03-24, 12:05
- Lokalizacja: Krzeszowice
Re: zrywanie połaczenia
Ja miałem ten sam problem w Orange kiedy używałem ich firmowego oprogramowania, które było do niczego. Modem się rozłączał dodatkowo potem oprogramowanie nie chciało go w ogóle wykrywać dopiero po restarcie kompa mogłem ponownie się łączyć co było niesamowicie irytujące.
Rozwiązałem to tak:
1. Zadzwoniłem do BOK aktywowałem sobie VPN
2. Odinstalowałem oprogramowanie od Orange wraz z modemem
3. Zainstalowałem ponownie same sterowniki do modemu
4. Skonfigurowałem sobie zwykłe połączenie dial up
5. Dodałem w ustawieniach modemu inicjalizacje AT+CGDCONT=1,"IP","vpn"
I działa idealnie, wcześniej były problemu z zasysaniem chociażby z torrentów(ciągłe zrywanie połączenia, spadki transferu do całkowitego zera), a teraz pięknie max speed 160 kb/s i nie zrywa mi połączenia.
Rozwiązałem to tak:
1. Zadzwoniłem do BOK aktywowałem sobie VPN
2. Odinstalowałem oprogramowanie od Orange wraz z modemem
3. Zainstalowałem ponownie same sterowniki do modemu
4. Skonfigurowałem sobie zwykłe połączenie dial up
5. Dodałem w ustawieniach modemu inicjalizacje AT+CGDCONT=1,"IP","vpn"
I działa idealnie, wcześniej były problemu z zasysaniem chociażby z torrentów(ciągłe zrywanie połączenia, spadki transferu do całkowitego zera), a teraz pięknie max speed 160 kb/s i nie zrywa mi połączenia.