Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradZ
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 156
Rejestracja: 2008-12-19, 12:49
Lokalizacja: Łęka

Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: KonradZ »

Czy można zmniejszyć ilość przesyłanych i pobieranych danych w grach online?

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-04-06, 01:00 ]
Poprawa tematu na bardziej wymowny.
Ostatnio zmieniony 2009-04-05, 23:59 przez KonradZ, łącznie zmieniany 1 raz.
HSDPA PLAY:
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: Jo_gurt »

To zależy od gry, ale raczej nie sądzę. Gry online i tak są skonstruowane tak, żeby przesyłać jak najmniej. (nie mówię tu o grach przeglądarkowych).
Awatar użytkownika
KonradZ
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 156
Rejestracja: 2008-12-19, 12:49
Lokalizacja: Łęka

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: KonradZ »

A nie da sie jakoś zmniejszyć prędkości neta czy coś?
HSDPA PLAY:
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: Jo_gurt »

Ale co byś chciał tak osiągnąć? :zdziwko:
Możesz wymusić GRPS/EDGE, ale i ping skoczy dość znacznie.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26465
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: wojteks »

KonradZ pisze:A nie da sie jakoś zmniejszyć prędkości neta czy coś?
To wtedy nie da się grać albo coś podobnego. Gra musi przesłać co producent wymyślił i nie mamy na to wpływu.
Nie pomagam na PW!
Awatar użytkownika
KonradZ
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 156
Rejestracja: 2008-12-19, 12:49
Lokalizacja: Łęka

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: KonradZ »

Aha, no szkoda, dzięki
HSDPA PLAY:
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: krystianb »

Jedyne co mogło by być możliwe, to server proxy z kompresją bezstratną i odpowiednie oprogramowanie na kompie, co niestety też by pinga zwiększyło i nie wiem czy takie rozwiązanie da się znaleźć.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.

Post autor: ja.michal »

krystianb, nie opłaca się skórki za wyprawkę. :]
ODPOWIEDZ