Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
Moderator: Moderatorzy
- KonradZ
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 156
- Rejestracja: 2008-12-19, 12:49
- Lokalizacja: Łęka
Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
Czy można zmniejszyć ilość przesyłanych i pobieranych danych w grach online?
[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-04-06, 01:00 ]
Poprawa tematu na bardziej wymowny.
[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-04-06, 01:00 ]
Poprawa tematu na bardziej wymowny.
Ostatnio zmieniony 2009-04-05, 23:59 przez KonradZ, łącznie zmieniany 1 raz.
HSDPA PLAY:
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
To zależy od gry, ale raczej nie sądzę. Gry online i tak są skonstruowane tak, żeby przesyłać jak najmniej. (nie mówię tu o grach przeglądarkowych).
- KonradZ
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 156
- Rejestracja: 2008-12-19, 12:49
- Lokalizacja: Łęka
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
A nie da sie jakoś zmniejszyć prędkości neta czy coś?
HSDPA PLAY:
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
Ale co byś chciał tak osiągnąć?
Możesz wymusić GRPS/EDGE, ale i ping skoczy dość znacznie.

Możesz wymusić GRPS/EDGE, ale i ping skoczy dość znacznie.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26465
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
To wtedy nie da się grać albo coś podobnego. Gra musi przesłać co producent wymyślił i nie mamy na to wpływu.KonradZ pisze:A nie da sie jakoś zmniejszyć prędkości neta czy coś?
Nie pomagam na PW!
- KonradZ
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 156
- Rejestracja: 2008-12-19, 12:49
- Lokalizacja: Łęka
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
Aha, no szkoda, dzięki
HSDPA PLAY:
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
- DL: 0.15 mb/s, UL: 0.30 mb/s
- ping: 80-130 ms
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
Jedyne co mogło by być możliwe, to server proxy z kompresją bezstratną i odpowiednie oprogramowanie na kompie, co niestety też by pinga zwiększyło i nie wiem czy takie rozwiązanie da się znaleźć.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Czy można? Przesyłanych i pobieranych danych w grach online.
krystianb, nie opłaca się skórki za wyprawkę. ![:]](./images/smilies/splash.gif)
![:]](./images/smilies/splash.gif)