w styczniu założyliśmy sobie ponoć "dobry" internet z Orange (business Everywhere) z limitem 1GB. Szybkość 1MB/sek Ale mamy z nim problemy! Szybkość jest dużo mniejsza niż napisane jest w umowie, często wyskakuje nam awaria połączenia, na dodatek często internet jest tak wolny ze strona wp.pl otwiera się pół godziny! Nasz konsultant Nas delikatnie pisząc "olewa" i nie przychodzi, żeby sprawdzić co jest grane. Mamy już dość tego pseudo internetu! Chcmy rozwiązać umowę z orange, pytanie jak to zrobić bez kosztów z umowy (1000zł) Mamy "dokumentację" potwierdzającą jakość usług w postaci Print screenów od dnia założenia internetu.
Na dodatek po przekroczeniu limitu 1GB net prawie wcale nie działa szybkość jest bliska zeru

Pomóżcie jak się zabrać do rozwiązania tej umowy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

Reklamacja złożona w salonie orange ponad 2tygodnie temu i cisza z ich strony,,,
PS Dodam jeszcze, że konsultant założył Nam firmowy internet na ZAWIESZONĄ kilka lat temu działalność gospodarczą mojego partnera.