POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-11-13, 09:37
- Lokalizacja: Racibórz
POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS. MAM ZAMIAR WYSTOSOWAĆ POZEW MASOWY ZA IDIOTYCZNY INTERNET, KTÓRY JEST CHOLERNIE WOLNY, NIE SPEŁNIA NORM EUROPEJSKICH A PRZEDE WSZYSTKIM TO ROBIENIE KLIENTA W BALONA, W BUTELKĘ, POŁĄCZYMY SIŁY I CI CO MAJĄ JUŻ KARY PŁACIĆ I PŁACILI TO BĘDZIEMY SIĘ DOMAGAĆ ALBO POPRAWNIE DZIAŁAJĄCEGO INTERNETU JAK JEST TO W NIEMCZECH LUB W CZECHACH ALBO ZMIAN OBIETNIC PRZY PODPISYWANIU UMÓW I INFORMOWANIA KLIENTÓW W REKLAMACH TV O FAKTYCZNYM STANIE INTERNETU A NIE 7,2 MBPS, TO CO ROBIĄ POLSCY OPERATORZY TO ŚMIECHU WARTE, TRZEBA POWIEDZIEĆ TEMU STOP!!!
wszelkie osoby poszkodowane lub mające problem z internetem mobilnym itp kwestiami zapraszam do pisania: [email protected] wtedy operator zobaczy co to znaczy jakość na najwyższym poziomie!!!
wszelkie osoby poszkodowane lub mające problem z internetem mobilnym itp kwestiami zapraszam do pisania: [email protected] wtedy operator zobaczy co to znaczy jakość na najwyższym poziomie!!!
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
goliacik4, rozumiem, że czujesz się jak herold czy coś, ale nie krzycz. W zasadzie post powinien polecieć do śmietnika, ale dam ci chwilę na poprawę.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-11-13, 09:37
- Lokalizacja: Racibórz
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
nie do smietnika , ponieważ do dnia dziejszego płacę ponad 100 zł za internet którego nie mam, pomimo kilku reklamacji dalej taki stan jest a straszą mnie kara umowną 1000 zł pytam się jakim prawem? nie będę płacił za coś czego nie ma, za coś co nie spełnia najmniejszych wartości, prowadzę firme komputerową i znam doskonale parametry które powinny działać, jeśli reklama itp marketingowe stuczki wprowadzają w błąd to trzeba z nimi walczyć, wolę te 1000 zł dać na cel charytatywny niż dawać operatorowi który zarabia na braku i na naiwności ludzi nie informując o podstawowych kwestiach zasięgu, jakości usług oraz o faktycznych prędkościach i faktycznym stanie internetu mobilnego, mam nadzieję ze ludzie którzy to czytają są tego samego zdania i mają problemy takie jak ja, mi umowa się kończy w czerwcu ale nie popuszczam i popuszczać nie mam zamiaru to tyle
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
goliacik4, ja też proszę o wyłączenie caps lock'a.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-11-13, 09:37
- Lokalizacja: Racibórz
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
ok sorka:) nie chciałem caps lock
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Bardzo po samarytańsku z twojej strony. Popraw pierwszy post.goliacik4 pisze:mam nadzieję ze ludzie (...) mają problemy takie jak ja,
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Zgłoś się zatem do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów albo może lepiej do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zacznij od tego pierwszego.goliacik4 pisze:ponieważ do dnia dziejszego płacę ponad 100 zł za internet którego nie mam, pomimo kilku reklamacji dalej taki stan jest a straszą mnie kara umowną 1000 zł pytam się jakim prawem? nie będę płacił za coś czego nie ma
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Uwielbiam czytać takie apele
Jeden człowiek ma problem ale mówi "weźmy się". Nie szukaj sojuszników do załatwienia własnego problemu. Każdy z użytkowników internetu mobilnego to odrębny przypadek - odpada argument ogółu.
Z doświadczenia wiem że pomoc techniczna operatorów sporo zrobi żeby usatysfakcjonować użytkownika, tylko trzeba z nimi rozmawiać ......

Jeden człowiek ma problem ale mówi "weźmy się". Nie szukaj sojuszników do załatwienia własnego problemu. Każdy z użytkowników internetu mobilnego to odrębny przypadek - odpada argument ogółu.
Z doświadczenia wiem że pomoc techniczna operatorów sporo zrobi żeby usatysfakcjonować użytkownika, tylko trzeba z nimi rozmawiać ......
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Piszesz jak dziecko Neo.goliacik4 pisze:NIE SPEŁNIA NORM EUROPEJSKICH
Jakie to niby normy europejskie ?
![:]](./images/smilies/splash.gif)
[ Dodano: 2009-04-17, 10:46 ]
Taak...korzystałeś w wymienionych krajach z internetu mobilnego kiedykolwiek ?goliacik4 pisze:POPRAWNIE DZIAŁAJĄCEGO INTERNETU JAK JEST TO W NIEMCZECH LUB W CZECHACH
Tak się składa,że ja korzystałem,i to niemało.
Rewelacji nie było,jak w Polsce.
W Niemczech wszystko dla Polaka jest najlepsze...ale tylko w legendach.
[ Dodano: 2009-04-17, 10:48 ]
Przede wszystkim trzeba nauczyć się czytać i słuchać ze zrozumieniem.goliacik4 pisze:ALBO ZMIAN OBIETNIC PRZY PODPISYWANIU UMÓW I INFORMOWANIA KLIENTÓW W REKLAMACH TV O FAKTYCZNYM STANIE INTERNETU A NIE 7,2 MBPS
Dotyczy to zarowno umów,które podpisujemy,jak i reklam TV
![:]](./images/smilies/splash.gif)
[ Dodano: 2009-04-17, 10:49 ]
Czytałeś to,co podpisywałeś ?goliacik4 pisze:pytam się jakim prawem?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-11-13, 09:37
- Lokalizacja: Racibórz
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
tak, korzystałem, byłem zadowolony z każdego zachodniego operatora, mam duże doświadczenie w sprawach internetu mobilnego i branży IT, jeśli chodzi o umowy to każdy wie doskonale jak to wygląda w praktyce, czytałem i ok, ale umowa do czegoś zobowiązuje obydwie strony, jeśli np. płacę abonament to wymagam, jeśli operator nie umi świadczyć usługi to nie świadczy albo czeka tak długo z wproadzeniem oferty do sprzedaży aż będzie pewien że będzie to doskonała jakośc świadczenia, jeśli nie to obniża abonament, znam się na telekomunikacji i tym bardziej im nie wybaczę robienia Klientów w butelkę, a takich ludzi w Polsce jest sporo, my ich utrzymujemy, z naszej klasy autami jeżdzą itp, niech wezmą sie do roboty z tym internetem!!! to tyle!
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
goliacik4, ostatnie ostrzeżenie -> popraw pierwszy post.
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Czemu w takim razie nie wziąłeś czegoś na próbę? Jeśli czujesz się na siłach to walcz o swoje, jeśli nie możesz polubownie to złóż pozew do sądu.goliacik4 pisze:mam duże doświadczenie w sprawach internetu mobilnego i branży IT
Czy ktoś Cię zmuszał do jej podpisywania? Sam to zrobiłeśgoliacik4 pisze:jeśli chodzi o umowy to każdy wie doskonale jak to wygląda w praktyce, czytałem i ok
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 239
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:36
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Przeciez podpisales umowe, z ktorej wynika ze masz 1GB przy tej predkosci. Nie rozumiem wiec troche tego oburzenia.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
wszelkie osoby poszkodowane lub mające problem z internetem mobilnym itp kwestiami zapraszam do pisania: [email protected] wtedy operator zobaczy co to znaczy jakość na najwyższym poziomie!!!



-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-11-13, 09:37
- Lokalizacja: Racibórz
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Już jest efekt, ludzie dalej nadsyłajcie swoje problemy, dobrze że Wy też macie takie problemy i złe doświadczenia,
Treść pisma wysłanego do Polkomtela S.A cytuję to co do nich wysłałem " proszę Mnie nie straszyć zerwaniem umowy oraz opłatą za nie dotrzymanie warunków umowy tzn: kwotą kary umownej.
Dlaczego Ja mam wam płacić te 89 zł netto miesięcznie jeśli Wy jako PLUS GSM nie stosują się do swojej umowy i nie świadczycie Mi usług
dostępu do internetu na normalnym poziomie! To kpina! Myślicie że mnie zastraszycie, to się mylicie! Od samego początku Państwa pracownik
wprowadził Mnie w błąd co do prędkości i jakości internetu. Przed podpisaniem umowy nie było możliwości sprawdzenia jakości świadczonych usług,
na tamten okres czasu początku umowy jeszcze takich możliwości nie mieliście dla Klientów, od samego początku miałem problemy z internetem, przerywało, potem już w wogle nie szło się połączyć i tak jest do dnia dzisiejszego, internet nie działa, a ja mam płacić za coś czego nie mam, pomimo kilkunastu reklamcjii Państwo milczą więc przyznajecie się do winy!
prędkość internetu odbiegała od podawanych nawet jako światowe normy GPRS czy EDGE, w tamtym czasie nie było jeszcze HSDPA ani UMTS w Raciborzu,
moje reklamację pozostawiacie bez echa, więc przyznajecie się do błędu, ile jeszcze razy muszę pisać kolejne reklamacje dotyczące tego zle działającego internetu, gdyby dobrze działał to bym go przecież nie reklamował,
Internet nie spełnia norm do normalnej użytkowej pracy, efektem tego są nawet liczne komentarze negatywne na temat Waszego internetu w sieci oraz w wyszukiwarkach: Google, ONET, itp.
Przykładamy są dodatkowo fora internetowe, jeśli Myślicie że mnie zastraszycie to się grubo mylicie, umowa to zobowiązanie wobec Was a moją osoba
jeśli będziecie świadczyć usługi na normalnym poziomie lub wysokim poziomie a na dzień dzisiejszy tego ani Ja ani nikt Kto ma IPLUS nie odczuwa, dopóki nie będę miał
normalnego interntu tzn: normalną predkość, brak przerwań, brak natęzenia ruchu itp czynniki o których Wy doskonale wiecie a za każdem razem wciskacie Mi Kit że to nie Wasza wina, to pytam się czyja wina? no czyja?
na to pytanie też do dnia dzisiejszego nie otrzymałem wiążącej informacji. W takim bądz razie jak nie umiecie świadczyć usług na normalnym poziomie to nie reklamujcie się reklamami w prasie, w telewizji itp publicznych środkach przekazu i nie wprowadzajcie Klientów w błąd, mnie też wprowadzają do błędu co jest niedopuszczalne. Wy wiecie o tym doskonale!
Żadam albo świadczenia usług o normalnej jakości! W przypadku kiedy to jest niemożliwe to rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów kary umownej, ponieważ to nie jest moja wina! Podkreślam nie jest to moja wina!!!
W moim terenie zamieszkania od początku umowy mam problemy z tym bardzo duże, nie zamierzam płacić tak
wysokiego abonamentu za coś z czego nie jestem w stanie korzystać stale, bezproblemowo. dzień dzisiejszy z powodu Waszego beznadziejnego Internetu jakim jest IPLUS, musiałem wziąść neostradę, która o nie bo jest lepsza od Waszego Internetu. Jeśli te informację po raz kolejny nie będą dla Was wystarczające to sprawę nagłośnię i posunę się do konkretnych i bardziej
rygorystycznych metod rozwiązania umowy a także pozbycia przereklamowanego beznadziejnego Internetu-IPLUS."
a tu dla niedowiarków jak działa internet mobilny na prawdę:
http://www.telix.pl/artykul/z-komorkowy ... 24254.html
Treść pisma wysłanego do Polkomtela S.A cytuję to co do nich wysłałem " proszę Mnie nie straszyć zerwaniem umowy oraz opłatą za nie dotrzymanie warunków umowy tzn: kwotą kary umownej.
Dlaczego Ja mam wam płacić te 89 zł netto miesięcznie jeśli Wy jako PLUS GSM nie stosują się do swojej umowy i nie świadczycie Mi usług
dostępu do internetu na normalnym poziomie! To kpina! Myślicie że mnie zastraszycie, to się mylicie! Od samego początku Państwa pracownik
wprowadził Mnie w błąd co do prędkości i jakości internetu. Przed podpisaniem umowy nie było możliwości sprawdzenia jakości świadczonych usług,
na tamten okres czasu początku umowy jeszcze takich możliwości nie mieliście dla Klientów, od samego początku miałem problemy z internetem, przerywało, potem już w wogle nie szło się połączyć i tak jest do dnia dzisiejszego, internet nie działa, a ja mam płacić za coś czego nie mam, pomimo kilkunastu reklamcjii Państwo milczą więc przyznajecie się do winy!
prędkość internetu odbiegała od podawanych nawet jako światowe normy GPRS czy EDGE, w tamtym czasie nie było jeszcze HSDPA ani UMTS w Raciborzu,
moje reklamację pozostawiacie bez echa, więc przyznajecie się do błędu, ile jeszcze razy muszę pisać kolejne reklamacje dotyczące tego zle działającego internetu, gdyby dobrze działał to bym go przecież nie reklamował,
Internet nie spełnia norm do normalnej użytkowej pracy, efektem tego są nawet liczne komentarze negatywne na temat Waszego internetu w sieci oraz w wyszukiwarkach: Google, ONET, itp.
Przykładamy są dodatkowo fora internetowe, jeśli Myślicie że mnie zastraszycie to się grubo mylicie, umowa to zobowiązanie wobec Was a moją osoba
jeśli będziecie świadczyć usługi na normalnym poziomie lub wysokim poziomie a na dzień dzisiejszy tego ani Ja ani nikt Kto ma IPLUS nie odczuwa, dopóki nie będę miał
normalnego interntu tzn: normalną predkość, brak przerwań, brak natęzenia ruchu itp czynniki o których Wy doskonale wiecie a za każdem razem wciskacie Mi Kit że to nie Wasza wina, to pytam się czyja wina? no czyja?
na to pytanie też do dnia dzisiejszego nie otrzymałem wiążącej informacji. W takim bądz razie jak nie umiecie świadczyć usług na normalnym poziomie to nie reklamujcie się reklamami w prasie, w telewizji itp publicznych środkach przekazu i nie wprowadzajcie Klientów w błąd, mnie też wprowadzają do błędu co jest niedopuszczalne. Wy wiecie o tym doskonale!
Żadam albo świadczenia usług o normalnej jakości! W przypadku kiedy to jest niemożliwe to rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów kary umownej, ponieważ to nie jest moja wina! Podkreślam nie jest to moja wina!!!
W moim terenie zamieszkania od początku umowy mam problemy z tym bardzo duże, nie zamierzam płacić tak
wysokiego abonamentu za coś z czego nie jestem w stanie korzystać stale, bezproblemowo. dzień dzisiejszy z powodu Waszego beznadziejnego Internetu jakim jest IPLUS, musiałem wziąść neostradę, która o nie bo jest lepsza od Waszego Internetu. Jeśli te informację po raz kolejny nie będą dla Was wystarczające to sprawę nagłośnię i posunę się do konkretnych i bardziej
rygorystycznych metod rozwiązania umowy a także pozbycia przereklamowanego beznadziejnego Internetu-IPLUS."
a tu dla niedowiarków jak działa internet mobilny na prawdę:
http://www.telix.pl/artykul/z-komorkowy ... 24254.html
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Idź do sądu,skoro tak wierzysz w swoje racje
Na pewno wygrasz
Czemu się przed krokami prawnymi wzbraniasz ?
[ Dodano: 2009-04-17, 13:10 ]
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Na pewno wygrasz

Czemu się przed krokami prawnymi wzbraniasz ?
[ Dodano: 2009-04-17, 13:10 ]
Specjalista IT i o tak podstawowych faktach nie wie...ech...goliacik4 pisze:dzień dzisiejszy z powodu Waszego beznadziejnego Internetu jakim jest IPLUS, musiałem wziąść neostradę, która o nie bo jest lepsza od Waszego Internetu.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-11-13, 09:37
- Lokalizacja: Racibórz
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Do Sądu pójdę na pewno ale to będzie pozew zbiorowy, nie tylko mój ale też innych osób poszkodowanych przez operatorów, sprawa jest w trakcie... Nie cytuj mnie, bo żarty to nie są tylko poważny i ważny temat dla wszystkich, Wasz portal do tej pory bardzo często czytam i Wasze zamiary popieram jako Twórców, ale to nie powód żeby nie można byłoby walczyć z operatorem tu, żeby zebrac jak najszersze grono ludzi którzy myślą podobnie którzy zostali oszukani lub zle poinformowani podczas podpisywania umów, kiedyś nie było możliwości sprawdzenia internetu, w mojej miejscowości nawet EDGE ani GPRS nie chciał funkcjonować, dopiero od listopada 2008 roku postanowiłem że zacznę testować i zbierać dowody na operatorów tzw. haki które przyczynią się do upadku, a jeśli nie to do wypłacenia milionowych odszkodowań nie tylko za internet ale również za inne kwestie... tym razem nie popuszczę żadnemu operatorowi, ale muszę pochwalić sieć PLAY, bardzo dobrze działa na naszym rejonie postawili nadajniki GSM, UMTS i chodzi wszystko bardzo miło, jakość rozmów wysoka i jakość internetu też, mam nadzieję że w Polsce będzie jedna sieć która zrobi tu porządny porządek z pozostałymi operatorami! Bardzo dużo obiecują, wprowadzają w błąd a nic nie robią, nawet baz BTS w moim rejonie nie potrafią rozbudować na normalnym europejskim poziomie, dalej białe plamy wstyd, mamy 2009 rok, Czeskie sieci mają silny sygnał, mają bardzo dobrze zorganizowane lokalizacje nadajników i co ciekawe jak już ktoś tutaj pisał że daleko od granicy po polskiej stronie można łapać sygnał czeskich sieci, np.Krapkowice, Nysa, Gliwice, Strzelce Opolskie itp
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
To się nie kwalifikuje jako pozew zbiorowygoliacik4 pisze:Do Sądu pójdę na pewno ale to będzie pozew zbiorowy, nie tylko mój ale też innych osób poszkodowanych przez operatorów

- valdens
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 485
- Rejestracja: 2009-04-01, 10:40
- Lokalizacja: Sheffield
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Nie wiem, czy zauważyłeś - w tym teście zwyciężył... iPlus.goliacik4 pisze:a tu dla niedowiarków jak działa internet mobilny na prawdę:
http://www.telix.pl/artyk...ne-0,24254.html

- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
W takim razie ja pozwę do sądu producenta Delmy, bo nie można z nią rozmawiać jak to jest przedstawione na reklamach. Albo producenta Axe, bo po jego użyciu wcale nie zbiegają się do mnie wszystkie kobiety z miastagoliacik4 pisze:W takim bądz razie jak nie umiecie świadczyć usług na normalnym poziomie to nie reklamujcie się reklamami w prasie, w telewizji itp publicznych środkach przekazu i nie wprowadzajcie Klientów w błąd, mnie też wprowadzają do błędu co jest niedopuszczalne. Wy wiecie o tym doskonale!

Poza tym nie rozumiem twoich pretensji co do jakości działania internetu mobilnego. Ten internet działa w każdym miejscu inaczej. Ja np. jestem zadowolony z działania mojego BC - wyciągam czasem po 4 i więcej Mb/s, a mieszkam dość daleko od miasta i mam 6km do NodeB-a. W dodatku nie mam żadnej alternatywy kablowej. Proszę więc nie nawołuj wszystkich do wielkiej rewolty, bo to po prostu śmieszne i szczeniackie.
Osobiście mogę zdradzić, ze mam jedynie zastrzeżenia co do prędkości polimitowej, której nigdzie nie określa regulamin ani umowa BC - kiedyś miałem po limicie 32kb/s, teraz 16. Czekam jak na wykonanie wyroku aż będzie 8kb/s
![:]](./images/smilies/splash.gif)
goliacik4 pisze:dzień dzisiejszy z powodu Waszego beznadziejnego Internetu jakim jest IPLUS, musiałem wziąść neostradę, która o nie bo jest lepsza od Waszego Internetu.

A odnosząc się do twojego listu do iPlusa, to bez obrazy, ale przypomina mi on orędzie Kononowicza.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2008-06-13, 10:28
- Lokalizacja: OPOCZNO
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Ja brałem na próbę iplus i działał kiepsko EDGE raz na jakis czas łapało kupiłem Yage 18 dbi i net śmiga jak ta lala lepiej niz u siostry na kablówce tylko ten limit mały ale to jedyne rozwiązanie zeby miec net ale pozwów nie będę wysyłał wcześniej czytałem na forum co i jak wiec widziały gały co Brały 

- valdens
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 485
- Rejestracja: 2009-04-01, 10:40
- Lokalizacja: Sheffield
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Załamka.Blido pisze:mam jedynie zastrzeżenia co do prędkości polimitowej, której nigdzie nie określa regulamin ani umowa BC - kiedyś miałem po limicie 32kb/s, teraz 16. Czekam jak na wykonanie wyroku aż będzie 8kb/s

- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
O ile się orientuję to Plus w regulaminie chyba gwarantuje 32kb/s po limicie. W Erze tak jak pisałem - zależne od widzimisię operatora. Na szczęście Era nie pilnuje zbyt rygorystycznie limitów - Mi tną dopiero jak jestem naprawdę wysoko ponad limitem (nie będę pisał ile, bo pewnie nie uwierzycie, poza tym Era może skończyć promocję jak się tak będę przechwalałvaldens pisze:Ja aktualnie mam 32 i nie spodziewałem się, że może być jeszcze gorzej...

- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Miałeś szanse i nie skorzystałeś z niej. Dostajesz ostrzeżenie za niestosowanie się do poleceń moderatora i regulaminu forum.Jo_gurt pisze:goliacik4, ostatnie ostrzeżenie -> popraw pierwszy post.
Jeśli nadal nie poprawisz swojego posta i będziesz pisał jak ci się podoba to czeka cię

- valdens
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 485
- Rejestracja: 2009-04-01, 10:40
- Lokalizacja: Sheffield
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
iPlus tnie precyzyjnie jak skalpel chirurga amatora - boleśnie. Zaraz po 1 gigabajcie.Blido pisze:Wiele blueconnectowców na forum twierdzi wręcz, że u nich Era nie tnie wcale.

-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 888
- Rejestracja: 2008-12-08, 17:10
- Lokalizacja: DE:Uhingen
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
valdens, jak to cięcie boli mnie już po 10 dniach od nowego miecha i tnie do 32 .
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 425
- Rejestracja: 2006-04-02, 22:09
- Lokalizacja: Aleksandrow L.
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Tak z ciekawosci zanim podpisales umowe na iplusa robiles testy jak siec dziala ? Naprawde Ci wspolczuje bo wiem co znaczy podpisac umowe i nie miec tak naprawde internetu... Niestety ja do prostestu sie nie dolacze bo akurat u mnie Ipus dziala najlepiej i mam ciagle predkosci 3-7mb/s
( zakupilem go po testach i wiedzialem co biore)a do nodeb mam od 1km do 3km , u mnie w poludniowym Aleksandrowie tragicznie dziala Era i jej internetu mnie w miescie nie istnieje albo istnieje ale na zewnatrz budynkow... Zawsze mowie i powtorze to przed zakupem internetu trzeba przetestowac wszystkie sieci i wybrac ta ktora dziala akurat w tym miejscu najlepiej...
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Hspa 10,2mb/s http://www.speedtest.net/result/670298212.png
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Niestety nie gwarantujeBlido pisze:Plus w regulaminie chyba gwarantuje 32kb/s po limicie

-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1050
- Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
- Lokalizacja: Rydułtowy
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Znaczy generalizowanie w tym wypadku jest bez sensu bo u mnie jest podobnie: plus ma neta do banii i jako jedyny ma jeszcze gprs/edge, a Orange ma u mnie wrecz wysmienita jakosc, Ery nigdy nie testowalem(ale wiem ze jest zasieg 3g) ale dosc daleko mam do nadajnika wiec nie bedzie rewelacji...a wie ktos czy Orange precyzyjnie zaraz po limicie przycina predkosc??
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: POSZUKUJE LUDZI POSZKODOWANYCH PRZEZ IPLUS
Kiedyś tak nie było jak się nie rozłączało sesji to można było duuużo naciągnąć....valdens pisze:iPlus tnie precyzyjnie jak skalpel chirurga amatora - boleśnie. Zaraz po 1 gigabajcie.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)