[problem] Brak połączenia
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
[problem] Brak połączenia
Witam. Dzisiaj podpisałem umowę na próbę: ORANGE FREEDOM PRO i jak to zwykle bywa zawsze jakieś problemy ;/
Wszystko zainstalowałem ładnie jak należy ~ Wszystko świeci jak powinno ;P
Po odpaleniu: AxessManager pokazuje się okienko itd itp. Zasięg skacze z 3-5 kresek no i gdy kliknę POŁĄCZ zaczyna chwile łączyć, pisze inicjonowanie po czym wyskakuje błąd i w AxessManager co jakieś 5 sek mruga czerwona antenka nawet sie nie da połączyć
Proszę o pomoc.
To samo sie dzieje przy USB jak i poprzez Ethernet.
Wszystko zainstalowałem ładnie jak należy ~ Wszystko świeci jak powinno ;P
Po odpaleniu: AxessManager pokazuje się okienko itd itp. Zasięg skacze z 3-5 kresek no i gdy kliknę POŁĄCZ zaczyna chwile łączyć, pisze inicjonowanie po czym wyskakuje błąd i w AxessManager co jakieś 5 sek mruga czerwona antenka nawet sie nie da połączyć
Proszę o pomoc.
To samo sie dzieje przy USB jak i poprzez Ethernet.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22031
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: [problem] Brak połączenia
Nieaktywowana karta RUIM?
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: [problem] Brak połączenia
Kacperoo z tego co się orientuje jest większa akcja prac na BTSach. Może to tu jest problem.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
Umowa była podpisana przed 15. Kobieta w salonie powiedziała ze do 2 godzin.
[ Dodano: 2009-05-06, 19:20 ]
Sundance_kid o co dokładniej chodzi bo się nie orientuję w tych sprawach?
[ Dodano: 2009-05-06, 19:20 ]
Sundance_kid o co dokładniej chodzi bo się nie orientuję w tych sprawach?
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: [problem] Brak połączenia
I ty w to wierzysz?Kacperoo pisze:Kobieta w salonie powiedziała ze do 2 godzin.
Poczytaj forumKacperoo pisze:Sundance_kid o co dokładniej chodzi bo się nie orientuję w tych sprawach?
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: [problem] Brak połączenia
Ja brałem przed 14-tą,i sprzedawca rzekł (nota bene z-ca kierownika salonu firmowego,nie żadnego punktu) że min 4h,a najpewniej do wieczora.Kacperoo pisze:Umowa była podpisana przed 15. Kobieta w salonie powiedziała ze do 2 godzin.
Trzeba czekać
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
Czyli mam rozumieć że w koncu chyba sie połaczy?
[ Dodano: 2009-05-06, 19:35 ]
teraz jak włączę to przez chwile sygnał jest po czym całkowicie znika, bez żadnego mojego działania
[ Dodano: 2009-05-06, 19:35 ]
teraz jak włączę to przez chwile sygnał jest po czym całkowicie znika, bez żadnego mojego działania
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: [problem] Brak połączenia
To u mnie z sygnałem nie ma problemu.Kacperoo pisze:teraz jak włączę to przez chwile sygnał jest po czym całkowicie znika, bez żadnego mojego działania
W granicach -85 dBm cały czas na seryjnych antenkach.
Tylko się nie łączy.
[ Dodano: 2009-05-06, 19:43 ]
Ja cierpliwy człek jestem i poczekam z interwencją do jutra do godzin popołudniowychKacperoo pisze:Czyli mam rozumieć że w koncu chyba sie połaczy?
Ale już dłużej z Playem nie przeżyję
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
mam antenkę po starym necie jeszcze z Ery BC na modem Option Icon i takie pytanie czy po załączeniu odpowiedniej przejściówki będzie mi ta antena działać?
_______________________
A co do teraz tego neta z Orange Freedom Pro to nadal pisze Brak sieci.
Kod: Zaznacz cały
http://www.allegro.pl/item622622700_antena_gsm_gprs_edge_16_5dbi_do_option_icon_3g.html
_______________________
A co do teraz tego neta z Orange Freedom Pro to nadal pisze Brak sieci.
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: [problem] Brak połączenia
Nie będzie działać.
Już 15002900 razy było na ten temat.
Już 15002900 razy było na ten temat.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22031
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: [problem] Brak połączenia
A jak jest w regulaminie z czasem aktywacji? W Sferii napisane nawet, że chyba do 7 dni. Ja czekałem 5.
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: [problem] Brak połączenia
Chyba nawet nie wspominają o tym.ja.michal pisze:A jak jest w regulaminie z czasem aktywacji?
- Mikele
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 265
- Rejestracja: 2009-01-23, 09:52
- Lokalizacja: Wrony (lubuskie)
Re: [problem] Brak połączenia
Brak aktywacji karty RUIM.Kacperoo pisze:Po odpaleniu: AxessManager pokazuje się okienko itd itp. Zasięg skacze z 3-5 kresek no i gdy kliknę POŁĄCZ zaczyna chwile łączyć, pisze inicjonowanie po czym wyskakuje błąd i w AxessManager co jakieś 5 sek mruga czerwona antenka nawet sie nie da połączyć
Aktywacja w ciągu 24 godzin.
Jeżeli po tym czasie nadal brak aktywacji to polecam przejść się do salonu,
prawdopodobnie wydano złą kartę do routera.
Każdy router Axesstel ma przypisaną swoją kartę RUIM.
OBE 38GB (Dovado Tiny + E3276s-151 + konektor CRC9/FME + Tri-Lan 240 (12m) + Cybertech 17dBi 2100Mhz)
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 83
- Rejestracja: 2009-02-23, 15:38
- Lokalizacja: woj.świętokrzyskie
Re: [problem] Brak połączenia
@Kacperoo - antena którą masz jest na częstotliwość 850-960 Mhz a CDMA to 450 Mhz. Uwaga taka jak od @Patryka, a podłączenie może (nie musi) skutkować uszkodzeniem routera (spalenie stopnia wyjściowego).
[ Dodano: 2009-05-08, 07:45 ]
Teoria z zastrzeżeniem, że może nie być technicznie możliwa.
Sytuacja: sygnał z BTS silny (dioda na zielono) ale nie łączy. Sygnał z BTS dużo słabszy - ale łączy.
Tłumaczenie: może operator w miarę obciązenie BTS (przybywa użytkowników) przypisuje danego użytkownika do konkretnego BTS?. Może Mac Adress karty a może kod PUK? To tłumaczyło by niektóre nienormalne zachowania się routera. Z technicznego p-ktu widzenia nie wiem czy to jest możliwe, ale z logicznego - prawdopodobne
[ Dodano: 2009-05-08, 07:45 ]
Teoria z zastrzeżeniem, że może nie być technicznie możliwa.
Sytuacja: sygnał z BTS silny (dioda na zielono) ale nie łączy. Sygnał z BTS dużo słabszy - ale łączy.
Tłumaczenie: może operator w miarę obciązenie BTS (przybywa użytkowników) przypisuje danego użytkownika do konkretnego BTS?. Może Mac Adress karty a może kod PUK? To tłumaczyło by niektóre nienormalne zachowania się routera. Z technicznego p-ktu widzenia nie wiem czy to jest możliwe, ale z logicznego - prawdopodobne
-
- Użytkownik forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-05-02, 10:33
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [problem] Brak połączenia
Mają 7 dni na aktywację.Patryk_ pisze:[...]
Chyba nawet nie wspominają o tym.
Tak przynajmniej twierdzi partyline.
Ostatnio zmieniony 2009-05-08, 12:59 przez madinga, łącznie zmieniany 1 raz.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: [problem] Brak połączenia
Przez siedem dni czekają a siódmego dnia w ostatniej minucie pracy pani klika przycisk "aktywuj".madinga pisze:Mają 7 dni na aktywację.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
aktywowali następnego dnia w południe ;D mam nową antenkę, Wszystko działa gites. Dziękuję Panowie
-
- Użytkownik forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-05-02, 10:33
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [problem] Brak połączenia
Tylko, że u mnie własnie wybija 8 dzień i dalej nie ma aktywacji...bob pisze:Przez siedem dni czekają a siódmego dnia w ostatniej minucie pracy pani klika przycisk "aktywuj".
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: [problem] Brak połączenia
Zakup robiłeś przed długim weekendem?madinga pisze:Tylko, że u mnie własnie wybija 8 dzień
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22031
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: [problem] Brak połączenia
madinga, to jak niezgodnie z regulaminem i nie działa to zgłoś. Przysługiwać będzie Ci zniżka 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień bez usługi.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: [problem] Brak połączenia
I co oni na to?madinga pisze:Tylko, że u mnie własnie wybija 8 dzień i dalej nie ma aktywacji...
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
Przy antenie mam:
-85dBm
Ja sie na tym nie znam wiec chcę się zapytać czy to dobrze?
-85dBm
Ja sie na tym nie znam wiec chcę się zapytać czy to dobrze?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2008-09-02, 00:31
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Re: [problem] Brak połączenia
Kacperro i jak śmiga necik?
Ja też zakupiłem wczoraj i nie mogę sie doczekać na aktywacje....
Nie wiecie jak sprawdzić czy usługa została już aktywowana ? Trzeba dzwonić do obsługi klienta czy da sie gdzies na stronie np. Orange sprawdzić?
Ja też zakupiłem wczoraj i nie mogę sie doczekać na aktywacje....
Nie wiecie jak sprawdzić czy usługa została już aktywowana ? Trzeba dzwonić do obsługi klienta czy da sie gdzies na stronie np. Orange sprawdzić?
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
hesus powiem Ci ze miałem Blueconnect z limitem na 500mb i jechałem na EDGE po przekroczeniu na GPRS'ie. Teraz jestem bardzo zadowolony i szczęśliwy. Żeby chodził cały czas jak przes ostatnie 2 dni Puki co polecam
-
- Użytkownik forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-05-02, 10:33
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [problem] Brak połączenia
Jaco, ja.michal - zakup był tuż przed długim weekendem; ściemniają, że jakiś tam dokumentów jeszcze nie przetworzyli, ale w poniedziałek ma być cacy.
Jak na razie ja im mówię, że dla mnie próbny okres umowy (bo jest "na próbę")zacznie biec od momentu aktywacji. Ciekawe jak wyjdzie...
Jak na razie ja im mówię, że dla mnie próbny okres umowy (bo jest "na próbę")zacznie biec od momentu aktywacji. Ciekawe jak wyjdzie...
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2008-10-29, 14:35
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: [problem] Brak połączenia
jestem ciekaw do jakiej prędkości zwolni net po przekroczeniu 3gb
Ostatnio zmieniony 2009-05-09, 18:38 przez Kacperoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: [problem] Brak połączenia
Kacperoo, na razie nie zwolni,bo nie ma limitów.
Jak założą limit,to zwolni do 64 kbit down/32 up - jest to przecież zapisane w regulaminie...
Jak założą limit,to zwolni do 64 kbit down/32 up - jest to przecież zapisane w regulaminie...
-
- Użytkownik forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-05-02, 10:33
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [problem] Brak połączenia
Uff - aktywowali mi wreszcie i hula rewelacyjnie (400k w dół i w górę).
Zobaczymy co zrobią jak im trochę po tym ustrojstwie pojeżdżę w ramach testów.
Zobaczymy co zrobią jak im trochę po tym ustrojstwie pojeżdżę w ramach testów.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: [problem] Brak połączenia
Symetryczne łącze.madinga pisze:400k w dół i w górę
-
- Użytkownik forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-05-02, 10:33
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [problem] Brak połączenia
W nocy się desymetryzuje
i dojeżdża do 2,3Mbit w dół i 500k up
Dla mnie i tak bomba w porównaniu z EDGEm w tym samym miejscu...
i dojeżdża do 2,3Mbit w dół i 500k up
Dla mnie i tak bomba w porównaniu z EDGEm w tym samym miejscu...