mam od trzech miesięcy dość duży problem . Pojawił się pierwszy raz od czterech lat,bo
prawie od tylu użytkuję Business Ewerywhere . Korzystam z niego w Wawie i jest Ok ,
"śmigam" na HSDPA

weekendy zmuszony jestem czasami/często niestety-taka praca/ korzystać z łączy
bezprzewodowych zamiast wypoczywać i słuchać świergolenia ptaszków.
Zaczynam od początku - na początku jechałem sobie wolno na GPRS jakieś 4 -ry lata temu
, później pojawił się EDGE i już było szybciej . Podpinałem antekę / 5 dBi -oryginalną do
Globetrottera lub 9dBi -taki bacik / i było na tym EDGE-u całkiem znośnie .
Jakieś trzy miesiące temu pojawił się problem . Polega on na tym ,że jak tylko
podłączę antenę do modemu / mam trzy modemy Globetrotter 3G/EDGE , Globetrotter
Fusion i Globesurfer icon / to aplikacja Business Ewerywhere zaczyna szwankować.
Pojawia się komunikat w zależności od aplikacji /a już instalowałem ze trzy/ -
OPERATOR NIEZNANY . Antena głuszy chyba sygnał a w ustawieniach sieciowych
jest wycinany numer dostępowy Orange z *99# zostaje tylko *.
Poczytałem sobie to zacne Forum i okazało się , że moja chałupa leży w samym
centrum zasięgu UMTS - jakieś 3 km od BTS w Rybienku Starym i postanowiłem
zmienić antenę - na kierunkową 13 dBi z krótkim 3 m kablem . Wywindowałem antenę
na strych , podłączyłem router WRT 54G3G i ......... żadnego zasięgu :OPERATOR
NIEZNANY.
Czy Ktoś z Was miał takowy problem ??? Dotyczy on tylko lokalizacji w rejonie
Wyszkowa , dotyczy 3 anten i trzech modemów oraz trzech aplikacji.
Już w tej chwili nie chodzi mi o UMTS , może być w miarę dobry EDGE -co zrobić
żeby tak było ???
Operator sieci ponoć restartował już dwa razy moją usługę /co by to nie znaczył ,
nie pomogło .
Usiłowałem wymuszeń

I tak jak napisałem na początki : wszystkie modemy podłączone do anteny w
Warszawie działają rewelacyjnie.
Pozdrawiam i proszę o jakieś rady / może czegoś nie doczytałem na Forum i
popełniam jakiś błąd w sztuce - ale "specjaliści" mojego Operatora zawiedli.
No w sumie w tej chwili to jest ON NIEZNANY
