Męczę się z Play Online juz od grudnia ale poza drobniejszymi rozłączeniami (wiadomo, że nie ma idealnych połączeń bezprzewodowych) jakoś tam necik działał, nawet transfery dochodzące do 120 kb/s były normalnościa

Od paru tygodni natomiast net "spisuje sie" masakrycznie, beznadziejnie łagodnie mówiąc. To, że transfery spadły do ok 40 kb/s to w sumie żaden problem. Moga byc i takie , byle stabilne.
- Zgodnie z poradami z telefonicznego Biura Obsługi oraz na tym Forum wymieniłem karte SIM.
- Wcześniej zaktualizowalem firmware modemu Huawei E160 na najnowsze oficjalne ze stronki Play E160Update_11.608.05.00.264.B409 (udana instalacja zgodna z instrukcją). Obie czynności nie pomogły.
W Biurze Obsługi przyjeli zgłoszenie i przekazali technikom przy okazji sprawdzali mozliwość jakiejś awarii itp w sieci w mojej okolicy ale wszystko jest OK. Nie ma też zastrzeżeń co do mojego numery karty - żadnych zaleglosci z opłatami itp.
Po kilku dniach oddzwonili, ze to tylko kwestia pogody i powinno byc OK

Dalej wyskakują niesamowite błędy podczas próby połaczenia:







Oczywiście cały czas modem był podlączony prawidłowo, wskazywał zarejestrowanie do sieci, był poprawnie wykrywany przez kompa. i nagle ptrzy próbie polaczenia znikał by za minute dzialac ?

Dodam, że mam maksymalną siłe sygnału 99-100%, sygnał HSDPA lub WCDMA PLAY.
Żeby założyć ten temat musialem się połaczyć ok 9 razy z internetem....
Czasami internet działa nawet pół godziny, czasami godzine ale z reguly ostatnio ciagle nie udaje mi sie polaczyc na dluzej niz 30-60sekund. Nie ma na to żadnych reguł ani pory dnia, zupełnie losowo się to dzieje. Po połaczeniu dioda świeci na niebiesko/błekitnie - jest połaczony z siecią ale po paru chwilach nastepuje rozłączenie i dioda pulsuje co oznacza zarejestrowanie do sieci lecz brak polaczenia.
System operacyjny Windows XP Prof. Dodam, że mam odznaczone w menedżerze urządzen by nie zezwalał na rozłączenie urządzenia w celu oszczędzania energii. Nie mam żadnych wirusów itp.
Zadzwonilem drugi raz i uslyszalem, ze powinienem reklamować modem w punkcie Play. Tak sądziłem jednak czekam bo chwilowo nie maja modemu zastępczego a na dniach maja jakis miec.
Pozdrawiam serdecznie pełen nerwów i odradzam tą markę.