problem z download, play online, huawei E156g

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: vidala »

wojteks pisze: A czy wszyscy piszący o problemach zgłaszacie do BOK albo na PW do play4you1, play4you2 tak jak prosili swoje IP (ze zgodą na użycie/przekazanie do działu technicznego), godzinę, link do pliku, typ modemu, miejscowość itp.
No więc w moim przypadku jak już pisałem, podałem cały szereg danych o jakie mnie prosili (patrz mój post z korespondencją), a w dodatku odpisali potem łgarstwo, że nie podałem adresów stron z problemem i czasem jego wystąpienia. Nie podawałem IP gdyż o to nie prosili, jest przydzielane dynamicznie i w ogóle dziwne dla mnie żeby nie mogli zobaczyć historii sesji związanych z moim numerem i odczytać stamtąd numery IP jakie mi przydzielano. No chyba, że w ogóle nie mają logów sesji. Nie zdziwi mnie to.
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Jest jeszcze gorzej. Nie poszła aktualizacja Opery z 10.00 do 10.10 0.7%. Dzieciak chciałgre online legalna!Air Rivals PL ale duża padło na 3%. Pobiera się instalator a reszta z neta. Nie resetowałm połączenia piszę w momencie zwiechy pobierania. No cieżko mi nie używac słów na forum ale w domu..... Proponuję zmienic tytuł tematu na "Nabici w butelke przez Play"
{c z kreską mi nie wchodzi jakiś skrót się aktywuje, domylśne programy win7 nie wszystkie jeszcze opanowane}
grabbb
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-27, 19:43
Lokalizacja: zgierz

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: grabbb »

djdavemix pisze:Leszek66
Na chwilę obecną zgłoszenia przez www.playmobile.pl nie są rozpatrywane.
Panowie z obsługi mają w końcu weekend w szerokim znaczeniu tego słowa.
ja dzis zglosilem i dostalem taką odpowiedz "Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 28 listopada 2009 roku, dotyczące Play Online. Uprzejmie informujemy, że w wyniku prac modernizacyjnych mogą pojawiać się pewne niedogodności w korzystaniu z Play Online. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby w najbliższych dniach problemy z Play Online zostały rozwiązane. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem, XXXXXXX>>>>> konsultant back office ds. obsługi klienta czyli sie przyznaja to jest opcja na rekompensate tak mi sie wydaje

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-11-28, 13:16 ]
Na forum nie podajemy danych osobowych! Zapraszam do zapoznania się z Regulaminem Forum i netykietą!
Ostatnio zmieniony 2009-11-28, 13:15 przez grabbb, łącznie zmieniany 1 raz.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

grabbb ooo... to muszę po raz dziesiąty sprawdzić! Bo 2 kolejne zgłoszenia leżą nie tknięte od wczoraj.
grabbb
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-27, 19:43
Lokalizacja: zgierz

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: grabbb »

djdavemix pisze:grabbb ooo... to muszę po raz dziesiąty sprawdzić! Bo 2 kolejne zgłoszenia leżą nie tknięte od wczoraj.

no ja odpowiedz dostalem po 2 godzinkach
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

grabbb Pomyliłeś cytat z autorem ale to nie ważne, ot detal. Ale odpowiedź z eboka dostałeś standad, czyli jakby przyszło ble ble, ble to na jedno wychodzi od dłuższego czasu. Ja zabijam limit ciągnąc mojemu szesnastolatkowi Air Rivals PL, 1.6GB ale serwer pozwala na wznawianie. Dla Play4you 1czy dwa druga zwiecha na 11%. Jak śledzą posty niech nie sami sprawdza po każdym zamrożeniu będe pisał post. Nie będą od ludzi bzdetów w postaci "numeru buta"wymagac.
Ostatnio zmieniony 2009-11-28, 12:28 przez Leszek66, łącznie zmieniany 1 raz.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

No niestety. Jeszcze figurują jako zarejestrowane.
Trzeba poczekać ale z pewnością rozwiązanie jest jedno -
jak zmodernizują wszystko wróci do normy...

A tak to wygląda w praktyce:
Screen

Plik zostaje uszkodzony a pobieranie zakończone.
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Obrazek

Doszło do 1/3 i stoi...
Konsultanta z Playa zapewniał mnie wczoraj,że usterka zostanie usunięta do wieczora ...dnia wczorajszego,a tu bez zmian.
Leją wodę na zyskanie czasu.
Niecałe pół roku temu miałem problemy z dostaniem się w poszczególne zakładki w Mój Play.
Zgłaszałem to po ciężkich próbach wejścia na ich stronę chyba z 5 razy[5 zgłoszeń].
Problem zniknął po chyba 3 miesiącach od czasu wysłania pierwszego zgłoszenia,także im sie nie spieszy.
No dobra,będę tym szczęśliwcem i zostanie mi zwrócony transfer ale co z tego jak teraz stoje z robotą i tracę pieniądze,czas,zbiera mi się na wymioty.
Po skończonej umowie na pewno juz nie podpisze kolejnej z tą firmą.


Odpowiedź na moje zgłoszenie i chęć rozwiązania umowy z operatorem:
Komentarz zamknięcia:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 27 listopada 2009 r., dotyczące rozłączania się internetu w ramach usługi „Play Online”. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia *****. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: Pana numer telefonu karty SIM modemu.: Czas wystąpienia problemu (połączenia) Dzień:Godzina:Minuta. Czy spadki transferu/zasięgu/rozłączanie modemu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)? Lokalizacja w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu). Czy korzysta Pan z modemu w różnych lokalizacjach? Jeżeli tak to czy wszędzie jest problem czy tylko w jednym miejscu? Kody i opis błędów, które pojawiają się na komputerze (jeżeli występują): Czy restart modemu pomaga? Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie - dane z oprogramowania do modemu? W jaki sposób określił Pan spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)? Jaki jest system operacyjny na komputerze? Jaką przeglądarkę internetową używa (jeśli problem ze stronami www)? Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek? Jakiej usługi dotyczy problem - przeglądanie stron www czy przesył danych (p2p, FTP) czy działania komunikatorów? Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Jeżeli posiada Pan kartę PLAY - to czy usługi głosowe działają poprawnie? Krótki opis problemu: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem 790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem, XXXXXXXX konsultant back office ds. obsługi klienta


[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-11-28, 13:22 ]
Na forum nie podajemy danych osobowych
Ostatnio zmieniony 2009-11-28, 13:20 przez plum, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

I ja dostałem wiadomość:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 28 listopada 2009 roku, dotyczące Play Online. Uprzejmie informujemy, że w wyniku prac modernizacyjnych mogą pojawiać się pewne niedogodności w korzystaniu z Play Online. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby w najbliższych dniach problemy z Play Online zostały rozwiązane. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem ***
Takie umywanie rąk od wszystkiego... :/
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

plum tą treść wysyłają za pomocą kopiuj wklej.
Taką też odpowiedź dostałem po pierwszym zgłoszeniu w czwartek.
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: vidala »

Nie no kopiuj/wklej jak nic. No mi jedynie w komentarzu zamknięcia wkleili błędną odpowiedź, gdzie był wpisany zarzut nie podania kompletnych informacji. No ale dobrze kopiować/wklejać też trzeba umieć, na przykład przeczytać to co sie kopiuje, ewentualnie wysilić się i wklepać kilka znaków albo kilka wykasować.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

djdavemix pisze:plum tą treść wysyłają za pomocą kopiuj wklej.
Taką też odpowiedź dostałem po pierwszym zgłoszeniu w czwartek.
Tak, tylko imię konsultanta zmieniają :D
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Do Play4you 1 albo 2
Air Rivals PL Trzecia awiecha na 21%.
Może przestaniecie ludzi o duperele w formularzach reklamacyjnych wypytywać. Sami jak tylko bedzie wola to tego doświadczycie.
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Moja odpowiedź:
Pana numer telefonu karty SIM modemu.:
Dotyczy numeru:
*****
Numer karty SIM:
**************

Czas wystąpienia problemu (połączenia)
Dzień:

Problem występuje 24 godziny na dobę,przez ostatnie 2 tygodnie czyli od 11 listopad 2009r do dnia dzisiejszego czyli 28 listopad 2009r.
W poprzednich miesiącach problem występował średnio 2 razy w miesiącu od lipca 2009 roku.

Godzina: zawsze ! Testowałem w każdej możliwej godzinie z pośród 24 godzin jakie przypadają na dobę.

Minuta: jw.

Czy spadki transferu/zasięgu/rozłączanie modemu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)?
To nie rozłączenia.
Modem "trzyma" połączenie cały czas.
Problem tkwi w ściąganiu plików.
Wygląda to tak,że ściągając np.:
- 90MB plik ściąga się jedynie do rozmiaru 232 kb i staje
-85MB plik ściąga się do rozmiaru 22 MB i staje
NIGDY nie można dociągnąć całego pliku!
Plik nieściągnięty w całości jest plikiem uszkodzonym,a transfer zużyty na to niepełne dociągniećie jest transferem wyrzuconym w eter.
Testowane na kilkunastu serwisach udostępniających pliki jak np.:
-rapidshare
-hotfile
-dpbreprogramy
-storage
i inne
Sprawa wydawałaby się mniej ważna gdyby nie miało to wpływu na przeglądanie stron,jednak tu tkwi także problem bo strony,które posiadają w swojej zawartości np. obrazki w dużych rozdzielczościach mają duży rozmiar i otwierają się do np. 1/3 swojej zawartości.


Lokalizacja w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu).
************* głównie oraz podczas testów-miasto **********


Czy korzysta Pan z modemu w różnych lokalizacjach?
Tak.Miasto ***********.

Jeżeli tak to czy wszędzie jest problem czy tylko w jednym miejscu?
Problem występuje wszędzie.

Kody i opis błędów, które pojawiają się na komputerze (jeżeli występują):
Skąd ja mam Wam dać kody i inne dane? Wasz program do mojego modemu nie informuje o takim czymś,a moja wiedza nie jest aż tak bogata żebym sam rozwiązał ten problem za Was !Konsultant w punkcie Play w moim mieście odsyła do złożenia reklamacji,którą właśnie składam bo sam też wiele poradzić nie może.


Czy restart modemu pomaga?
Nie pomaga.

Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie - dane z oprogramowania do modemu?
Transfer wyśmienity.Pełne 1 mega [125 kb/s (chyba dobrze wpisałem jednostki)] jak w umowie jednak co z tego jak po pobraniu 1/3 lub 2/3 pliku czy obrazka transfer zawiesza się.


W jaki sposób określił Pan spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)?
Ściągałem poprzez przeglądarkę Opera,Firefox,IE8 oraz Flasgetem.
Spadek określiłem po tym,że plik jest ściągany od ponad godziny,ma rozmiar 20 megabajtów i nie powiększył się ani o bajt,ponadto program czy to przeglądarka informuje mnie o zawieszeniu transferu podając prędkość 0 kb/s


Jaki jest system operacyjny na komputerze?

Windows Vista SP2

Jaką przeglądarkę internetową używa (jeśli problem ze stronami www)?
Opera,Firefox,IE8


Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek?
HSDPA.Ilość kresek różna,w zależności od miejsca w jakim przebywałem,miejsca w moim mieście.
3,4,5,4,5 itd

Jakiej usługi dotyczy problem - przeglądanie stron www czy przesył danych (p2p, FTP) czy działania komunikatorów?
Problem dotyczy przesyłu danych,a dokładnie ich pobierania z serwisów internetowych jak również przeglądania stron www ponieważ jak juz to wyżej wyjaśniłem nie każda strona ma minimalne rozmiary więc w przypadku np. otwierania obrazka o wadze 1 megabajta otwiera się on do np. 1/3 swojego rozmiaru.Wtedy zamiast np. domu na obrazku widzimy tylko jego dach....

Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
Testowałem na systemie Windows Vista SP2,Windows XP SP3,Linux Mandriva,na dwóch różnych komputerach i problem występuje niezależnie od tego gdzie podłącze modem.

Jeżeli posiada Pan kartę PLAY - to czy usługi głosowe działają poprawnie? Krótki opis problemu:
Nie mam możliwości przetestowania,nie jest to mi potrzebne.



Numer zgłoszenia,którego dotyczy ta reklmacja:
*****


Domagam się rozwiązania umowy ponieważ nie wywiązujecie się Państwo z jej treści,a ja otrzymuje niepełną usługę.
Proszę ponadto o zwrot transferu danych w wysokości 2 gigabajtów,które straciłem na pobieranie niepełnych plików z internetu w formie odliczenia kwoty od mojego abonamentu miesięcznego lub w formie tegoż transferu dołożonego do mojego limitu miesięcznego.
Jeśli jest taka potrzeba mogę przesłać na Państwa adres opis tego problemu w formie video,które sporządzam na bieżąco.
Ostatnio zmieniony 2009-11-28, 13:33 przez plum, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Do Play4you1 albo 2
Air Rivals PL Cwarta zwiecha na 27%.

[ Dodano: 2009-11-28, 14:42 ]
Do Play4you1 albo 2
Air Rivals PL Piąta zwiecha na 30%.

[ Dodano: 2009-11-28, 14:49 ]
Do Play4you1 albo 2
Air Rivals PL Szosta zwiecha na 32%.
Nie trzeba użytkowników zasypywać głupimi pytaniami sami możecie prześledzić.

Następna 38%.
Po niedzieli spróbuję zainteresować redaktorów z Dziennika Internautów i Gsmmanii może te redakcje zachęcą operatora o zadbanie o własny wizerunek.
Ostatnio zmieniony 2009-11-28, 14:25 przez Leszek66, łącznie zmieniany 2 razy.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

Od ostatniego tygodnia t.j. od 07.11.2009 internet w play działa bardzo niestabilnie Szczególnie objawia się to zaraz po rozpoczęciu pobierania dowolnego pliku - mianowicie bardzo szybko dochodzi do "zamrożenia" połączenia ze stanem prędkości POBIERANIE\WYSYŁANIE 0kb/s co jest równoznaczne z zakończeniem pobierania. Połączenie nadal jest aktywne a powtórne rozpoczęcie i pobieranie plików bardzo szybko ponownie się zatrzymuje. Problem występuje na dwóch kartach sim (dwie indywidualne usługi abonamentowe) na dwóch różnych modemach HUAWEI E160/ 176G i na dwóch różnych komputerach - w tej samej lokalizacji Ruda Śląska Bielszowice. W takiej sytuacji nie jest możliwe pobranie czegokolwiek z internetu mimo że otwieranie stron nie sprawia większych problemów. Liczę na państwa kompetencje i wywiązywanie się z umowy dostarczając usługi internetowe w sposób ciągły a co najważniejsze płynny. Częste rozłączanie z siecią a teraz szybkie przerywanie pobierania z braku przesyłu danych bywa irytujące.
ANEKS DO ZGŁOSZENIA NR xxxxxxx Nr tel. karty SIM xxxx Problem dotyczy każdej pory dnia i nocy - w każdym przypadku zanika "ruch sieciowy" Spadek prędkości pobierania - na początku intensywnie a po paru minutach 0kb/s Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Kokota - nigdy wcześniej nie stwierdziłem żadnych problemów ani z pobieraniem ani z łącznością Zasięg naprzemiennie WCDMA\ HSDPA z maksymalną ilością kresek Problem dotyczy przesyłu danych (m.in. ze stron internetowych) Przeglądarka Firefox, Opera, IE - w najnowszych wersjach - wszystkie reagują tak samo - pobieranie zostaje zamrożone. Udostępniam screen z firefoxa - pokazuje 121kb mimo że Play 0kb/s - w takim przypadku plik jest uszkodzony a transfer zakończony http://img28.imageshack.us/img28/8540/playw.jpg Restart modemu, reinstalacja systemu nie przyniosła rezultatów. System operacyjny Windows Vista SP2\Windows 7 x86 i x64 Modem E176g po dokonanej aktualizacji dashboard\firmware pobranej po wielu nieudanych próbach ze strony playmobile
Kontynuacja NR xxxxx Jak mi wiadomo nie jestem odosobnionym przypadkiem z w.w. problemem. Nigdy dotąd nie było oznak niepoprawnego działania. Jak pisze na większości for padają podejrzenia na niekompetencje operatora, celowe blokowanie dostępu do stron, nie mówię już o niskim standardzie i jakości usług. Bezradność operatora i bezczynność w poprawianiu błędów (ich lokalizowanie i minimalizowanie) jest główną podstawą zgłoszenia reklamacji i rezygnacji z usług Play.
Problem w dalszym ciągu przez państwo nie jest ani rozpatrzony ani naprawiony. Wnoszę roszczenie o zwrot połowy zużytego transferu z braku możliwości finalizacji i pełnego pobierania plików. Proszę też o zwrot różnicy w opłatach abonamentowych za niemożność korzystania w pełni z usług internetowych oferowanych przez P4 z racji posiadania dwóch abonamentów Play Online w których nadal występuje problem zamrażania połączenia z winy OPERATORA!

ODPISALI 2 RAZ:
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 28 listopada 2009 r., dotyczące zamrażania transferu plików w ramach usługi „Play Online”. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni.... ITD
pio
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-12-23, 16:38
Lokalizacja: W-wa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: pio »

A czy możecie słuchać mp3 z wrzuty przez Play Online ?

Kolega ma taki problem, że zacina mu się wrzuta i jeszcze jakiś inny tego typu serwis.

Np. http://pur3evil.wrzuta.pl/audio/8LeGFiJ ... in_the_jar u mnie gra normalnie, a u niego się zacina zwykle już na początku.

Próbowałem ściągnąć wspomniane wyżej Air Rivals PL, ale w ogóle nie mogę zacząć ścigania nawet na łączu UPC, może serwer im siadł albo coś ...
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

pio pisze:A czy możecie słuchać mp3 z wrzuty przez Play Online ?
Piosenka przeleciała cała,z tym jest ok.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
pio
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-12-23, 16:38
Lokalizacja: W-wa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: pio »

To spróbujmy to jakoś usystematyzować - czy każdemu z Was nie działa ściąganie tych samych plików (było ich kilka podawane w tym wątku) czy każdy ma problem z czymś innym / losowym ?
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Próbowałem ściągnąć wspomniane wyżej Air Rivals PL, ale w ogóle nie mogę zacząć ścigania nawet na łączu UPC, może serwer im siadł albo coś ...[/quote]

Najpierw mały plik instalatora http://www.airrivals.pl/main/download a potem reszte sam dociągnie 1.6GB Okienko z prawej z napisem Pobierz pomiędzy itemshop a pomocą


Strona http://www.airrivals.pl/

[ Dodano: 2009-11-28, 16:06 ]
Airriwals następne na 48%. Także panowie z Play mogą na własnym ciele zdiagnozować awarie, a nie palić głupa na forum.
Kończe śledzenie ile razy jeszcze urwie pobieranie bo jest sobota, a dwa mam noc w pracy i nie będe wprowadzał się w zły nastrój na weekend.
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

Dziś otrzymałem taka odpowiedź na zgłoszenie:
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 28 listopada 2009 r., dotyczące rozłączania się internetu w ramach usługi „Play Online”. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 13180684. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: Pana numer telefonu karty SIM modemu.: Czas wystąpienia problemu (połączenia) Dzień:Godzina:Minuta. Czy spadki transferu/zasięgu/rozłączanie modemu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)? Lokalizacja w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu). Czy korzysta Pan z modemu w różnych lokalizacjach? Jeżeli tak to czy wszędzie jest problem czy tylko w jednym miejscu? Kody i opis błędów, które pojawiają się na komputerze (jeżeli występują): Czy restart modemu pomaga? Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie - dane z oprogramowania do modemu? W jaki sposób określił Pan spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)? Jaki jest system operacyjny na komputerze? Jaką przeglądarkę internetową używa (jeśli problem ze stronami www)? Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek? Jakiej usługi dotyczy problem - przeglądanie stron www czy przesył danych (p2p, FTP) czy działania komunikatorów? Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Jeżeli posiada Pan kartę PLAY - to czy usługi głosowe działają poprawnie? Krótki opis problemu: Informujemy o serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej www.playmobile.pl, e-mailem pisząc na [email protected], pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. z poważaniem, [dane osobowe wycięte] konsultant back office ds. obsługi klienta
Czyli nie wiedzą co się dzieje, nie potrafią tego naprawić, nie zamierzają tego naprawiać.
Jak wspomniałem mam umowę na czas nieokreślony, więc wkrótce się od nich uwolnię, ale Wy będziecie korzystać z Play Online jak z telefonu. Powodzenia. :)

[ Komentarz dodany przez: krystianb: 2009-11-28, 15:33 ]
Zgodnie z regulaminem forum i polskim prawem publiczne podawanie danych osobowych jest zabronione.
Ostatnio zmieniony 2009-11-28, 15:32 przez Cyfrowy Baron, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Biorę w poniedziałek modem z kartą i ide do punktu Playa.
Pokaże co i jak i chce na piśmie od sprzedawcy potwierdzenie ,że problem występuje.
Będę tak łaził codziennie i codziennie brał potwierdzenie,a jak po tygodniu nic się w tej kwestii nie zmieni to uderzam wyżej z tymi potwierdzeniami bo tak to sobie możemy pisać listy jak do Świętego Mikołaja z tym,że Mikołaj te prezenty przynosi,a Play nie wie w ogóle kiedy są Święta....
Nie zdziwiłbym się jak po naprawieniu tej usterki wyprą sie wszystkich zgłoszeń,a mi zostanie jedyne zużyty transfer.
Już widze te emaile ... Przepraszamy za wynikłą usterke w naszej sieci... Dołożyliśmy wszelkich starań aby ten problem juz nie powrócił,a więc życzymy miłego korzystania z Play Online i Wesołych Świąt i takie tam duperele.....
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

Cyfrowy Baron pisze:Narzekam, gdyż opłacam rachunki, zbliża się koniec okresu rozliczeniowego, nie mogę wykorzystać transferu, więc ponoszę stratę, która nie zostanie mi zwrócona.
No to gratuluję postawy. Życzę Ci abyś kiedyś zarządzał jakimś większym projektem, i coś w pewnym momencie się sypnęło. A użytkownicy tylko straszyli Cię zerwaniem umowy. A nie chcieli podawać informacji potrzebnych Tobie do rozwiązania problemu.
Leszek66 pisze:Panowie technicy do ROBOTY, a jeśli nie potraficie to, najwyższa pora trzeba mieć honor i przyznać.
Postaw się w ich sytuacji. Wiesz jak działa sieć komórkowa? Wiesz w ilu miejscach może tkwić błąd? No właśnie chyba nie. Bez wielu informacji nie da się rozwiązać problemu. To nie pralka, że sprawdzi się miernikiem kilka oporników i jasne co nie działa.

A żeby nie robić zbędnego OT to powiem, że mój znajomy któremu oddałem kartę Playa Online prepaid'a. I nie narzeka na ściąganie plików. Tak więc problem jest nie taki wielki jak dramatyzujecie. Nie to żebym bronił kogoś, ale dosłownie na miejscu konsultantów nie chciałbym czytać samych obelg oraz roszczeń.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

A żeby nie robić zbędnego OT to powiem, że mój znajomy któremu oddałem kartę Playa Online prepaid'a. I nie narzeka na ściąganie plików. Tak więc problem jest nie taki wielki jak dramatyzujecie. Nie to żebym bronił kogoś, ale dosłownie na miejscu konsultantów nie chciałbym czytać samych obelg oraz roszczeń.
ale chyba z tego co pisali wcześniej, na prepaidzie działa ściaganie normalnie, problem mają tylko abonenci..
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

obiwan04 pisze:problem mają tylko abonenci..
O i widzisz, w natłoku wyrzutów pod względem operatora nie zauważyłem tego... Więc o czymś to chyba świadczy?
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

O i widzisz, w natłoku wyrzutów pod względem operatora nie zauważyłem tego... Więc o czymś to chyba świadczy?
Ale nie wiem o czym to może dokładnie świadczyć. Ja płacę zawsze w terminie rachunki, zawsze wpłaty mam zatwierdzone przed datą, więc sumienie mam spokojne.
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

Dokładnie, ale to trzeba przeczytać cały temat a nie tylko po łebkach i krytykować szarych userów że nie znają się, nie mają pojęcia i w ogóle niech lepiej używają dalej znaków dymnych skoro nie znają specyfikacji technicznej prowadzenia sieci komórkowej ;)
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: vidala »

Co ty sugerujesz? Problem pojawił się na pewno we wrześniu jak już pisałem, a mógł w moim przypadku istnieć wcześniej. Czyli już 3 miesiące, rozumiem że to nie pralka ale w tym czasie to można chyba całą sieć przejrzeć i przynajmniej miec podejrzenia gdzie jest problem. Tymczasem korespodencje z BOK świadczą o tym że albo nadal nie wiedzą, albo nie chcą wiedzieć. Więc na pewno już mogli to zbadać, i przynajmniej udzielać nam rzetelnej informacji. No ale coż może taka mentalność panuje że jak problem dotyczy 5% lub mniej użytkowników, jest to poniżej "błędu statystycznego" i można to olać? Proszę nie dziwć się frustracji niektórych użytkowników.
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

Czyli w opinii YaHooo powinniśmy skulić uszy i czekać w nieskończoność, może się zlitują nad nami i będą świadczyć usługę zgodnie z umową.

Gdy kolega spóźnił się raz z opłatą rachunku to zasypywali go SMS-ami przypominającymi o konieczności zapłaty, bo jak nie to będą konsekwencję.

Teraz sytuacja jest podobna, z tą różnicą, że to Play nie wywiązuje się z umowy.

Ja rozumiem, ze awaria, ale nie rozumiem dlaczego to już trwa czwartą dobę i założę się, że na weekend zrobili sobie przerwę.

Przed chwilą znów sprawdziłem czy pliki się ściągają i niestety za każdym razem zatrzymuje się w okolicach 30 - 37%. Na takie próby ściągania straciłem w ciągu ostatnich 4 dni 1 GB.

No, ale możemy sobie tylko ponarzekać na brak kompetencji, brak doświadczenia, wiedzy i dobrej woli Panów techników z Play. Im na pewno działa.
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: vidala »

Może Yahoo chciał powiedzieć, że pozostaje tylko włączyć odlicznie czasu do rozwiązania umowy i cierpliwie czekać :szok:. Jeszcze tylko 13 miesięcy :cry:
Zablokowany