problem z download, play online, huawei E156g

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
dwd
Początkujący użytkownik forum
Posty: 11
Rejestracja: 2009-11-30, 07:57
Lokalizacja: Legnica

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: dwd »

ja.michal pisze:Jak co 2 post taki sam piszesz to co mają odpisywać. Naprawienie usterki sieci komórkowej to nie kupno bułek.
No wlasnie to nie jest kupno bulek... Juz powinno zostac wszystko poprawione a ja dalej bez neta jestem ...
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

obiwan04 pisze: jak tutaj można mówić o jakimkolwiek staraniu się skoro inni dostają tą samą wiadomość kilka razy, tyle że z inna osoba się pod tym podpisuje.
Ale tego, że niektórym osobom na forum już się poprawiło, to nie chcesz widzieć?
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
kylo86
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
Lokalizacja: lublin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: kylo86 »

Z tego co wiem to poprawił się zasięg lub prędkość ale nic mi nie wiadomo o przypadkach że tym co stawało pobieranie teraz idzie normalnie a to jest główny problem tego wątku.
gorzoviak
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-02, 12:18
Lokalizacja: GW

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: gorzoviak »

Cyfrowy Baron pisze:Wspomniany plik pobrałem bez problemu z prędkością 104 KB/s, ale pliki do 10 MB pobierają mi się w całości. Zamrażanie następuje przy plikach większych niż 10 MB, tak jest u mnie.
Z takim podejściem to nie ma co walczyć. To jest jak grochem o ścianę.
Żadne podejście nie pomaga. Nie można pobierać plików od tygodnia, zaczął się nowy okres rozliczeniowy, stare limity przepadły, a rachunki płacić trzeba. Gdym przed podpisaniem umowy został poinformowany, że nie będę mógł pobierać plików, to bym umowy nie podpisał. No, ale sam jestem sobie winien, gdyż nie powinienem był korzystać z usług nowego niepewnego operatora.
Tak, wiem! Niektórzy (moderatorzy) będą pisać, że mogłem skorzystać z usług innego operatora. Moglem, ale PLAY oferował taniej, ale jak widać wiele też przemilczał.

Skorzystałem z tańszej oferty i nie ma w tym niczego niezwykłego.
Czy mam żal do PLAY? Mam, gdyż czuję się oszukany, niezależnie od tego co jest w regulaminie, sądziłem, że dbają o dobro klientów i budują swój biznes na wzajemnym zaufaniu, czyli ja regularnie opłacam rachunki, a oni dostarczają mi internet, który dział. Do 25 listopada tak było, czyli przez 16 miesięcy mojej umowy miałem prawo sądzić, ze mimo zdarzających się awarii, internet będzie mi dostarczany zawsze w takiej samej formie.

Niespodzianka!

Teraz pracownicy operatora informują, że niekoniecznie zawsze będzie to tak samo i dla wszystkich to samo. Jedni płacą i maja internet bez ograniczeń, mogą ściągać pliki, drudzy płacą dokładnie to samo, ale dostają już inną usługę, w której plików nie mogą pobierać.

Klient klientowi nie równy.
w pełni podpisuje się pod tym postem, taka sama sytuacja ten sam problem niestety :(


Darmowe serwery Hotfile, Rapidhare, Storage etc najwidoczniej blokuje Play!!

[ Dodano: 2009-12-02, 12:41 ]
No i bym zapomniał ;) Potwierdzam że na każde zgłoszenie na "Mój Play" dostaje odpowiedź zawsze prawie identyczną odnośnie zgłaszanej awarii
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 28 listopada 2009 roku, dotyczące zrywania sesji w Play Online. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Uprzejmie informujemy, że w wyniku prac modernizacyjnych mogą pojawiać się pewne trudności związane z korzystaniem z usługi Play Online. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby wspomniane usterki zostały jak najszybciej wyeliminowane. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej www.playmobile.pl, e-mailem na adres [email protected], pod numerem telefonu 790 500 500, * 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem, _______ młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta

Tylko za każdym razem kto inny się podpisuje :rotfl:

Niestety nie pomogła też wizyta osobista w salonie Play, gdyż zamiast uzyskać jakąkolwiek informacje odnośnie tej awarii (już nie mówiąc o tym kiedy się ona skończy) wprost zaskoczyłem przedstawiciela sieci ów sprawą :)

Mało śmieszne, irytujące ale w tym "związku" to chyba MY klienci gramy role poniżanych. :gwiazdki:

No i notka dla tych którzy pragną zakończyć tą farse. Po konsultacji z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumenta rozwiązanie umowy bez żadnych kosztów z winy operatora jest możliwe :cfaniak:

Pozdrawiam
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

ja.michal pisze:Marudzenie i spamowanie w koło coś da?
obiwan04 pisze:Tak.
ja.michal pisze:Uzasadnienie proszę.

gorzoviak pisze:dla tych którzy pragną zakończyć tą farse
Myślę, że trzeba zacząć banować co niektórych.
Im jest tańszy internet tym więcej ludzi którzy poziom tego forum równają do poziomu komentarzy na Onecie.
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zDaleKi »

gorzoviak pisze:Po konsultacji z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumenta rozwiązanie umowy bez żadnych kosztów z winy operatora jest możliwe
Myślę, że to najlepsze wyjście. Jeżeli ktoś jest niezadowolony z usługi jakiegoś operatora to moim zdaniem najlepiej zmienić na innego. Po co obie strony mają się "szarpać".

EDIT.
A tak z innej beczki. Podawałem to już w innym wątku ale i tu podam.
Czasami przyczyna problemów (w tym wypadku u innego operatora) jest taka: > Samsung NC10 - problem z wyświetlaniem niektórych stron np. gazeta.pl <
Polecam przeczytać uważnie cały wątek.

EDIT2:
Dyskusja o tym jest tu: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=233079#233079
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 14:32 przez zDaleKi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Awatar użytkownika
Jason73
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-02, 12:40
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Jason73 »

Witam serdecznie. Miałem nadzieję znależć tutaj kilka odpowiedzi na dręczące mnie pytania i faktycznie tak się stało,musze jednak wspomnieć że u mnie również występują problemy,ale tylko przy pobieraniu plików o większej wadze (ok. 200 MB ) niezależnie od serwera,natomiast pozostałe usługi w tym Vista Update działają zadowalająco. Faktem jest tez to,że próby z urządzeniami innych operatorów powiodły się,co jednoznacznie wskazuje na jakieś niedociągnięcia w sieci P4,o czym pisali także inni użytkownicy. Problemem dla mnie jest niejednoznaczność odpowiedzi obsługi technicznej pracowników Play,być może spowodowaną zróżnicowaniem terytorialnym problemów,co jednak wszystkiego nie tłumaczy. Do tej pory,nie otrzymałem żadnej informacji poprzez stronę operatora,ale bądźmy cierpliwi...
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

Jason73 pisze:Faktem jest tez to,że próby z urządzeniami innych operatorów powiodły się,co jednoznacznie wskazuje na jakieś niedociągnięcia w sieci P4
Ale w modemie siedziała karta Playa, czy innego operatora? Bo można spróbować z innym modemem (inny operator, inna marka modemu) i kartą Playa w środku.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
Jason73
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-02, 12:40
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Jason73 »

To niestety za każdym razem były karty innych operatorów (Orange i Plus),zresztą już chyba wcześniej o tym pisano;a ja nie mam możliwości technicznej sprawdzenia działania karty z Play z modemem innego operatora. :( Chciałbym też dodać,że wykorzystanie jako modemu telefonu (Nokia 6500 slide) też nie pomogło...
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 13:46 przez Jason73, łącznie zmieniany 1 raz.
Jason73
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

Rozumiem, a szkoda. Bo właśnie były doniesienia na forum, że Play Online miał na Huawei'u kłopoty, a na modemie Sierry działało idealnie i nie zawieszało pobierania plików.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marcin7911 »

Włożyłem kartę do SE C702 problem pobierania nie ustąpił więc modem można wykluczyć.Z resztą w swoim e156g mam firmware zdarty z http://sterowniki.bez-kabli.pl/ jest jakis inny nowszy?
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zDaleKi »

Problemy z firmware omówiliśmy tutaj: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=233079#233079 Zatem jeżeli ktoś ma coś do dodania, to sugeruję w tamtym wątku to uczynić.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
gorzoviak
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-02, 12:18
Lokalizacja: GW

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: gorzoviak »

Myślę, że trzeba zacząć banować co niektórych.
Im jest tańszy internet tym więcej ludzi którzy poziom tego forum równają do poziomu komentarzy na Onecie.
Na Pudelek.pl mi to nie wygląda :cfaniak:
Ale do rzeczy...
Gdybyś jasno spojrzał na tą całą sytuacje, dotarło by do Ciebie że skoro sieć Play proponuję taki internet (w naszym wypadku 10GB) za tak, wnioskując po twojej wypowiedzi, "śmieszne" pieniądze, tej wypowiedzi nie było by :/.
Ktoś kto tworzy takie promocje i nie umożliwia w pełni korzystania z zasobów internetu, bierze pełną odpowiedzialność podpisując z konsumentem umowę.
Przecież w niczyjej naturze nie leży aby ktoś robił nas w przysłowiowego balona. :dobani:
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

gorzoviak pisze:Gdybyś jasno spojrzał na tą całą sytuacje, dotarło by do Ciebie że skoro sieć Play proponuję taki internet (w naszym wypadku 10GB) za tak, wnioskując po twojej wypowiedzi, "śmieszne" pieniądze, tej wypowiedzi nie było by :/ .
Sam korzystam, działa to średnio ale nie wykłócam się, że mi nie działa pobieranie plików etc.
Trochę cierpliwości też by się przydało co niektórym. Nie działało dobrze 2G przez kilka ładnych miesięcy. 3G zrywało połączenia jak było się w ruchu. Minęło kilka tygodni i jest ok. Myślę, że można spokojnie poczekać aż problem zostanie rozwiązany a nie użalać się nad sobą. Powiem, że korzystałem za Wszystkich sieci i wszędzie są problemy. Jak nie takie to inne, nie ma tak kolorowo.

Nie oszukujmy się, ale 50zł za dostęp do internetu a takiej lub innej formie nie jest to dużo. Przynajmniej ja wychowałem się na modemie, simdacie, gprs etc. i wiem czego należy oczekiwać od tej technologii. Nie oceniam ile dla kogo jest warte te 50zł. Dla jednego to jest mało da innego dużo i nie mi oceniać.
gorzoviak
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-02, 12:18
Lokalizacja: GW

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: gorzoviak »

Myślę, że można spokojnie poczekać aż problem zostanie rozwiązany a nie użalać się nad sobą.

Uwierz że czekam ale wszystko ma też swój kres
Nie oszukujmy się, ale 50zł za dostęp do internetu a takiej lub innej formie nie jest to dużo.
...
Nie oceniam ile dla kogo jest warte te 50zł. Dla jednego to jest mało da innego dużo i nie mi oceniać.
Rzeczywiście wcale tego nie oceniasz :/
Idąc jednak twoją myślą 45 zł to dla mnie akurat nie dużo ale wolałem mieć limit 5 GB i mieć dostęp do wszystkich opcji a nie ja teraz 10GB i doświadczać tego co jest tu opisywane przez wszystkich

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB :szok:
Nigdy nie podpisze z tą firma umowy choćby dawali coś za pół darmo...
No nic...pozostaje mi podziękować za aż 500 żałosnych megabajtów i stworzyć stronę na której opiszę całe zdarzenie...co na pewno odbije sie na nowych klientach,którzy zastanowią się 3 razy zanim wybiorą operatora.


Komentarz zamknięcia:
Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: xxxxx Nr zgłoszenia: xxxxx Nr telefonu: xxxxxxxxx Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie będące reklamacją dotyczące usługi internetowej, które wpłynęło do nas dnia 28 listopada 2009 roku za pośrednictwem strony internetowej. W odpowiedzi na zgłoszenie, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej w dniu 28 listopada 2009 roku i w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, będące aktem wykonawczym do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie.

W toku postępowania wyjaśniającego zapewniamy, iż ze szczególną uwagą zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Reklamacje uznajemy za zasadną. Odnoszą się do zgłoszenia numer xxxxx informujemy, iż w miejscu Pana zamieszkania zarejestrowaliśmy niedogodności od strony sieci za co przepraszamy. Obecnie prowadzone są prace nad wyeliminowaniem opisanych przez Pana problemów. Dołożymy wszelkich starań aby podobne sytuację nie pojawiły się w przyszłości. Odnosząc się do rozwiązania umowy w trakcie okresu zastrzeżonego to informujemy, iż zgodnie z Cennikiem Oferty Play Online wiąże się to z naliczeniem opłaty specjalnej. Niemniej dziękujemy za przesłanie nam swoich zastrzeżeń oraz uwag na temat usług. Jest to dla nas bardzo cenne, gdyż tylko dzięki opinii naszych klientów a w tym wypadku Pana możemy poprawiać jakość swoich usług oraz uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie. Ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z naszymi klientami, chcielibyśmy zaproponować Panu rekompensatę w postaci pakietu 500 MB. W celu aktywacji pakietu prosimy o dowolny kontakt z nami powołując się na numer zgłoszenia xxxxxx, które tego dotyczy. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem xxxxxxxxx specjalista ds. obsługi klienta

Sprawdzam właśnie czy coś naprawili i za chwilę odpisze...
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

gorzoviak pisze:Rzeczywiście wcale tego nie oceniasz :/
No bo dla mnie nie jest dużo 45zł za tą usługę.
Tylko nie chce oceniać jak to ma się dla innych.
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sundance_kid »

plum pisze:i stworzyć stronę na której opiszę całe zdarzenie...
Proponuję jeszcze jakąs ogólnopolską manifestacje, widły w dłoń i pochód w stronę siedziby Playa, podpalajcie punkty sprzedaży, wysypujcie modemy na tory i ogólnie będzie cud miód gitara.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

Plum, najważniejsze IMO, że przyznali, że był błąd i nad tym pracują. Osobiście machnę ręką na rekompensatę limitu, jeśli usługa zacznie działać. Ale jeśli uważasz, że za małą rekompensatę Ci zaproponowali - dzwoń i mów, że chcesz więcej.

Co do moich zgłoszeń - 2 pierwsze złożone przez www zostały zakończone formułką. A trzecie... zniknęło :D Miało 2 dni status rozpatrywanego po czym wyparowało :D
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

marens, nie ma co pisać o kosztach. Nie ma też sensu sugerować, że za 45 zł Play ma prawo do tego aby internet nie działał prawidłowo. Wg mnie to wady ukryte. I jeśli Play nie potrafi sobie z nimi poradzić niech wystosuje pismo z możliwością rezygnacji z ich usług za porozumieniem stron.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

YaHooo pisze:Ale tego, że niektórym osobom na forum już się poprawiło, to nie chcesz widzieć?
Tylko z tego co wiem to problem jest zamrażanie/przerywanie pobierania z różnych serwisów. Dlatego podawanie, że komuś poprawiło się podając za przykład YouTube, czy ogóle warunki jest troche bez sensu.. Bo chodzi o całkiem INNY problem.. Wiadomo, nie da się ściągać to sieć nie jest przeciążona i sie poprawiają warunki.
marens pisze:No bo dla mnie nie jest dużo 45zł za tą usługę.
Tylko nie chce oceniać jak to ma się dla innych.
Tak, gdybym płacił 45zł za ta usługę to spokojnie bym sobie siedział i nic nie robił ale że płacę 80zł to już nie jest tak kolorowo, prawda?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez obiwan04, łącznie zmieniany 1 raz.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: ja.michal »

beryl303 pisze:A trzecie... zniknęło :D Miało 2 dni status rozpatrywanego po czym wyparowało :D
Też tak miałem. Jak zadzwonisz co BOK to Ci odczytają to zaginione bo mają.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

Zadzwoniłem do BOK, ale już się nie zagłębiałem w zgłoszenia, bo dostałem informację, że problem będzie rozwiązany 7 grudnia.
Awatar użytkownika
Tomekm91
Stały użytkownik forum
Posty: 119
Rejestracja: 2009-03-26, 16:20
Lokalizacja: Kraków

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Tomekm91 »

PS. Ciekawe czy PLAY poczułby się odpowiedzialny, gdyby zawodowy gracz, np Warcrafta ponosił straty z powodu niemożności gry...
Zawodowy gracz Warcrafta, grający na internecie z PLAY? Nie wydaje mi się... :rotfl:
Fort Minor & LINKIN PARK & Dead By Sunrise
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

obiwan04 pisze:Dlatego podawanie, że komuś poprawiło się podając za przykład YouTube, czy ogóle warunki jest troche bez sensu.. Bo chodzi o całkiem INNY problem..
No nie wiem. Niektórzy narzekali, że nie mogą obejrzeć filmu, bo nie mogą przeskoczyć określonego bajta (ze tak się wyrażę). Więc taki przykład jest na miejscu.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

A ja zacytuję ostatnie moje zgłoszenie do Play. W końcu tutaj mogę :)
PANSTWA ODPOWIEDZI NA ZGLOSZENIA SA ZENUJACE! STOSOWANA PRZEZ WAS METODA KOPIUJ\WKLEJ NIE WYMAGA ZADNEJ WIEDZY INFORMATYCZNEJ DLATEGO TEZ W TAKI SAM SPOSOB PODCHODZICIE DO PROBLEMU, KTORY ROZPRZESTRZENIA SIE NA WIEKSZA SKALE W POLSCE. W TYM TEMACIE JESTESCIE BEZNADZIEJNI BO NAWET NIE POTRAFICIE WSPOLPRACOWAC Z ABONENTAMI W CELU ZLOKALIZOWANIA PROBLEMU, KTORY LEZY PO WASZEJ STRONIE. Status zamknięcia: 01-12-2009 Data zamknięcia: 01-12-2009

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące cennych uwag na temat naszej Obsługi Klienta, które wpłynęło do nas za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 29 listopada 2009 roku. W odpowiedzi na Pańską sugestię informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli w pełni zadowoleni z naszych Usług jak i również z Obsługi Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila, podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub przez Punkt Sprzedaży Play. Z myślą o naszych Klientach staramy się na bieżąco szkolić naszych pracowników z usług, promocji obowiązujących w naszej Ofercie jak i z innych wytycznych. Dziękujemy za cenną sugestię. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds
:D
Wtedy mnie poniosło - po otrzymaniu sześciu tych samych odpowiedzi :)
ale tą ktoś fatygował się edytować :P
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 20:23 przez djdavemix, łącznie zmieniany 1 raz.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

beryl303 pisze:Zadzwoniłem do BOK, ale już się nie zagłębiałem w zgłoszenia, bo dostałem informację, że problem będzie rozwiązany 7 grudnia.
Czyli problem z zamrażaniem zniknie po 7 grudnia?
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Plum, najważniejsze IMO, że przyznali, że był błąd i nad tym pracują
Mogli o tym napisać na stronie,podać w jakiś sposób do informacji choćby w stylu
"Ze względu na powiększenie zasiegu i dokładanie nowych odbiorników mogą nastapić itd itp."
Większość pewnie łyknęłaby to jak świeżą bułkę i po sprawie,ale niestety musiałem najpierw stracić 2 giga ,a dopiero po trzech wysłanych zgłoszeniach i telefonie dowiedziałem się,że problem będzie naprawiany itd...
Mają klientów w poważaniu ,myślą,że ja tylko na GG siedzę i co się bedą przejmować...

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-12-02, 20:48 ]
Jeszcze raz kolego taki sposób pisania i dostaniesz od razu 2 pkt, żeby cię klawiatura nie swędziała. :nienie:
Jejku,nie podniecaj się tak :/ Szukasz powodu żeby mnie zbanować co i tak Ci wiele nie da bo jak wiadomo IP to My Playowcy mamy zmienne więc nie tędy droga.
To nie Auschwitz tylko forum.
Sprawdzam właśnie czy coś naprawili i za chwilę odpisze...
...bez zmian...zamraża
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 20:48 przez plum, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

Ale tutaj piszą tylko o modernizacji sieci poprzez jej rozbudowę, ale nikt mi nie powie, że zamrażanie jest spowodowane właśnie modernizacją sieci i budową nowych nadajników? :D

Dzisiaj z nudów słucham radia internetowego i dobrze leci, z tym że przedtem też dobrze leciało i nie zrywało mi strumienia :D
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: ja.michal »

obiwan04 pisze:budową nowych nadajników? :D
Play nie buduje nadajników. :]
Zablokowany