Bardzo się cieszę, że udało się je pobrać, ale to w żaden sposób nie zmienia faktu, że u mnie się nie da Od dawna już wiemy, że błąd nie występuje u wszystkich użytkowników play a tylko u "wybrańców" Pytanie brzmi czy dział techniczny PLAY wie jak sobie z tym poradzić
ps. Gdybym miał sugerować jakieś rozwiązanie to przyjrzałbym się filtrowaniu - cze infrastruktura PLAYA ma jakieś firewalle, skanery antywirusowe czy skanery treści? Tak jak już ktoś napisał, zatrzymywanie prawie zawsze staje w tym samym miejscu, tak jakby sieć reagowała na jakieś dane.
Nie chcę mieszać za bardzo, ale może istotny jest fakt, że problem wystąpił od pewnego momentu, dotyczy to nowych użytkowników, także tych, co przedłużyli umowę i dostali nową kartę sim, moze też nie za bardzo nowych, ale takich którzy zauważyli to dopiero, gdy trafili na "złe" pliki. Podkreślam, że mam na myśli osoby o podobnym charakterze problemu co mój, nie takie gdzie występuje okazjonalna nieefektywność sieci i rozłączenia.
Ogólnie to chodzi mi o to że coś mi się nie podoba z nowszymi kartami sim, ja wymieniałem, lecz to nic nie zmieniło, no ale może dlatego, że cała seria wypuszczona od pewnego momentu ma wadę.
Muszę dodać, że nie przeprowadziłem testu z potwierdzoną, dobrą kartą sim, poprostu takiej nie posiadam, jutro jade do Gdańska i zobacze jak sie sprawuje sim kolegi na moim modemie.
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 13:13 przez vidala, łącznie zmieniany 1 raz.
Akurat jestem w posiadaniu starszej karty sim. Różni się ona budową chipa w porównaniu z tą, którą używam obecnie. Jak znajdę chwilę to przetestuję.
Zaczynam pobieranie pewnego kursu multimedialnego.
Na nowej karcie sim zatrzymywał się już na 4%.
Na starszej początek niezły - 139kb/s i średnio ponad 120 kb/s.
No niestety. Również zatrzymało się na 4% pobierając 30mb z 665mb.
beryl303 pisze:Gdybym miał sugerować jakieś rozwiązanie to przyjrzałbym się filtrowaniu - cze infrastruktura PLAYA ma jakieś firewalle, skanery antywirusowe czy skanery treści?
A może od innej strony należy poszukać.
Jakiego Ty używasz programu antywirusowego i firewalla, bo niewykluczone, że tu może być problem. Bo przyznam, że dziwne jest to, że zawsze w takim samym miejscu z tego co piszesz masz przerwane połączenie. To faktycznie sugeruje na jakiś błąd albo w sieci albo w oprogramowaniu u Ciebie.
BliSki, z jednej strony nie powinno to mieć znaczenia - w końcu modem ten ma być "uniwersalny". W końcu z ustawień Play i specyfikacji nie wynika, z których programów nie należy korzystać.
Co do wadliwego modemu - na karcie z Ery (Blueconnect) pobierało super.
Ponad 4mbit/s
Zaktualizowałem przed chwilą firmware modemu i Samsung Connection Manager, i problem się skończył. Wszystkie "trefne" strony ładują błyskiem i bez szemrania
szalony pisze:dobrze ze w miare ten blad naprawili jednak przez okolo 4 miesiace czesc stron nie dzialala poprawnie
Także jak widzicie różnie bywa. Tam też ludzie wkurzali się na Plusa a winowajcą okazało się firmware modemu. Play4you2, może podaj taką sugestię do działu technicznego? Bo może i tu jest podobny problem i dlatego to całe zamieszanie?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez zDaleKi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr, (R) BliSki. (tm) Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
vidala pisze:tyle że ktos na forum napisał że próbował aktualizacji i to nic nie pomogło
Bo może błąd nie jest znany producentowi i dlatego go nie załatali.
Nie wiem gdzie leży przyczyna. Czy po stronie sieci Play czy po stronie firmware. Ale z tego wątku wydaje mi się, że problem występuje tylko na określonych modemach. Zatem może jednak firmware modemu jest tu winne? Ale dodam, że to tylko moje sugestie aby dział techniczny Play też to sprawdził.
EDIT.
I nie jest to obrona play, żeby znowu ktoś tu nie sugerował. Mam nadzieję, że wszystkim zależy na tym, żeby ten problem rozwiązać dlatego należy brać pod uwagę wszystkie możliwości.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez zDaleKi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr, (R) BliSki. (tm) Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Sprawdzić nie zaszkodzi. Z tym że to firmware od początku zainstalowane na moim modemie (E176G) nie powodowało tych problemów co teraz. Czyżby w drodze ewolucji firmware uległo niewyjaśnionej mutacji?
Włożyłem kartę do SE C702 problem pobierania nie ustąpił więc modem można wykluczyć.Z resztą w swoim e156g mam firmware zdarty z http://sterowniki.bez-kabli.pl/ jest jakis inny nowszy?
Co naprawia ten USB Modem Win7 Hotfix 0004?
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
vidala pisze:Jeśli dobrze pamiętam to probelm dotyczy różnych Huawei i ZTE na peweno
No jeżeli faktycznie tak jest, to zły trop. Ale nie zaszkodzi jednak się temu przyjrzeć.
djdavemix pisze:Z tym że to firmware od początku zainstalowane na moim modemie (E176G) nie powodowało tych problemów co teraz.
Jeżeli tek jest, to zły trop.
Chyba, że jest coś, np. sterowniki modemu, które razem z firmware powodują taki dziwny problem. Ale to już czyste spekulacje. Może jednak technicy z Play przyjrzą się temu problemowi. Czego Wam życzę.
Pozdr, (R) BliSki. (tm) Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
BliSki pisze:
Jakiego Ty używasz programu antywirusowego i firewalla, bo niewykluczone, że tu może być problem. Bo przyznam, że dziwne jest to, że zawsze w takim samym miejscu z tego co piszesz masz przerwane połączenie. To faktycznie sugeruje na jakiś błąd albo w sieci albo w oprogramowaniu u Ciebie.
Bliski, powtórzę raz jeszcze, bo po podziale tematów nie wszystko jest jasna: sprawdzałem obecnie już na kilkunastu kompach, na róznych systemach operacyjnych, z różnymi antywirusami i firewallami, ale także zupełnie bez nich. Wymieniłem kartę SIM, przetestowałem kilka modemów HW (176G i jakiś inny, nie wiem jaki model), te same pliki, zawsze w tym samym miejscu.
djdavemix pisze:Może być też tak, że technologia Huawei nie nadąża za technologią wykorzystywaną przez Play
Ty sobie żartujesz,... zatem w podanym powyżej przypadku (do którego podałem linka) wynikało, że Samsung nie nadążał za technologią Plusa?
[ Dodano: 2009-12-02, 15:29 ]
beryl303 pisze:przetestowałem kilka modemów HW (176G i jakiś inny, nie wiem jaki model), te same pliki, zawsze w tym samym miejscu.
To już jesteśmy coraz bliżej sedna problemu. Czyli definitywnie winę modemu można zakończyć. Zatem na 99% problem leży po stronie operatora czyli Play.
Dziwi mnie jednak:
beryl303 pisze:te same pliki, zawsze w tym samym miejscu.
Skoro zawsze jest to w tym samym miejscu, moze zatem jednak sugestia, że to jakiś firewall u Playa (o ile takowy jest) przerywa transmisję. Bo nie wiem co innego mogłoby powodować przerywanie transmisji zawsze w tym samym miejscu. Źle skonfigurowany router?
Pozdr, (R) BliSki. (tm) Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
BliSki, powiedzmy, że tak to tak samo jak przeglądarki spóźniają się za nowymi standardami W3C w xhtml. Zauważmy np, że aktualizacja firmware dla E176g jeszcze nie wyszła i jakieś nowe rozwiązania nie zostały jeszcze w nim ujęte.Wiem, wiem - to czysto hipotetyczne ale niewykluczone.
Jako,że jest to temat merytoryczny, to pochwalę się co przed chwilą mi powiedział konsultant przez telefon. Nie był wcale zaskoczony problemem z pobieraniem, wiedział o co lotto i co najistotniejsze chyba podał datę rozwiązania problemu - od 7 grudnia powinno być OK.
Witam serdecznie Forumowiczów.
Przeczytałem większość postów i dorzucę swój opis problemu:
1. Lokalizacja: Łódź, poziom sygnału 95-98%
2. Usługa PlayOnline, limit 5 GB przez rok, umowa przedłużona od 2 miesięcy, limit 10GB.
3. Dn. 19 listopada, wieczorem, przekroczony limit 10 GB, transfer ograniczony przez Play.
4. Dn. 20 listopada (nowy okres rozliczeniowy), od rana zaczyna się problem z "zawieszeniem" pobierania plików (na poziomie ok. 50 MB), bez zrywania połączenia z siecią.
Komputer nie był poddany w ciągu nocy żadnej modernizacji.
5. Ten stan trwa do dzisiaj, zawieszają się nawet filmiki pobierane z YouTube, np. można pobrać cały plik 15MB, a jednocześnie zawiesza się "w połowie" pobieranie pliku 5MB. Wciśnięcie pauzy i wznowienie pobierania czasami losowo działa.
6. Modem od końca listopada ma problemy z podłączeniem do sieci Play, często po resecie wykazuje poziom sygnału 0%, żeby po następnym resecie pokazać 95%.
Takie problemy nie pojawiały się wcześniej - od początku umowy.
Modem E220 i karta SIM jest ciągle ta sama, przeglądarka Firefox.
Co PLAY zrobił w Łodzi 20 listopada 2009 r.???
Zadziwiająca jest zbieżność "awarii" z terminem nowego okresu rozliczeniowego.
PS. W trakcie pisania tego postu, wylogowało mnie z Forum. Okno Play było nadal aktywne. Zalogowanie ponowne było możliwe po Rozłączeniu i ponownym Połączeniu z Play. Horror.
U mnie zdażało się że natychmiast po przydzieleniu mi adresu sieciowego przychodziły do mnie nieoczekiwane pakiety przeznaczone dla mojego adresu (najczęściej do wysokich portów > 5000) oraz broadcasty dla portu 139. Te pakiety blokował mi firewall. Po kilkunastu sekundach ruch obcych pakietów wygasał. Dzisiaj kilka razy specjalnie zmieniałem adres sieciowy żeby przyłapać te pakiety ale bez skutku.
Według mnie to pasuje to do zjawiska "zamrażania" połączeń. Jeśli pakiety są w pewnej sytuacji nieprawidłowo routowane to dostanie je niewłaściwy odbiorca.
Ostatnio zmieniony 2009-12-03, 19:26 przez KrissTofferr, łącznie zmieniany 1 raz.
Również mam następujące problemy z Play (Południowa Polska, okolice Krakowa) :
- wczytywanie się stron internetowych "do połowy", dopiero odświeżenie www pomaga,
- "zawieszanie" się filmików na YouTube, problemy występują również na wrzucie, radiach internetowych itp. ,
- zatrzymywanie się pobierania plików,
- błąd 619, ostatnio bardzo często, przez jakiś czas nie mogę się połączyć,
- brak możliwości zrobienia update w następujących grach : Lineage2, Mu Online, Cabal Online,
Dodam że kiedyś wszystkie te problemy nie występowały.
Update Windowsa 7, Avasta przechodzi bez problemu...
Straciłem wiele nerwów i pieniążków, miejmy nadzieje że Play w końcu coś z tym problemem zrobi.
@@Edit:
Pojawiły się problemy z rozmową na Skype, rozmowa się toczy przez jakieś 1-2 min, po 2 minutach ja nie słyszę osoby, a osoba z która rozmawiam mnie doskonale rozumie...
Nastąpił jakiś przełom...Otóż od jakiegoś tygodnia nie mogłem pobrać dosłownie nic powyżej 20mb. Zmarnowałem na bezsensowne próby ponad 4GB. Od wtorku postanowiłem dać sobie chwilowo spokój. Dziś coś mnie podkusiło, żeby spróbować. http://hotfile.com/dl/18181353/686489e/ ... e.rar.html z tego linku postanowiłem ściągnąć ponad 70mb muzyki. Strasznie się zdziwiłem, bo bez przeszkód zassałem całość. przypomnę, że dotychczas nie mogłem ściągnąć kompletnie nic. Ani za 3,5,8 próbą. Teraz się udało. Sprawdźcie czy i u Was poszło bez przeszkód. Może akurat ten link jest 'czysty', a może panowie z sieci Play zaczynają robić coś konkretnego.
Mam pytanie ... Kiedy play zrobi coś z internetem na Winogradach w Poznaniu ? Konkretnie OS. Zwycięstwa ? Moje transfery wachają się od 0,05 - 0,45 Mb/s... Niezależnie czy to 7 rano , 12 w południe czy 00.00 ... To już jest nie do zniesienia. Nie chcę wyjść na pieniacza , ale w maju zrezygnuję z waszych usług ...