Play Online
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 2009-11-27, 23:45
- Lokalizacja: Opole
Play Online
Witam;)
Jestem w zasiegu sieci PLAY. Internet działa ponoć tutaj co własnie chciałem sprawdzić.
Jako modem z racji tego że mam w tel uzyłem nokii 5800. Wszystko ładnie ale dochodzi do momentu logowanie do sieci i pokazuje sie bład 734.
Wie ktoś może od czego tak?
Dziekuje za pomoc;)
Jestem w zasiegu sieci PLAY. Internet działa ponoć tutaj co własnie chciałem sprawdzić.
Jako modem z racji tego że mam w tel uzyłem nokii 5800. Wszystko ładnie ale dochodzi do momentu logowanie do sieci i pokazuje sie bład 734.
Wie ktoś może od czego tak?
Dziekuje za pomoc;)
... aaz ...
- grzegorzTST
- Stały użytkownik forum
- Posty: 90
- Rejestracja: 2009-12-05, 09:48
- Lokalizacja: TST
Re: Play Online
aazmath pisze:dochodzi do momentu logowanie do sieci i pokazuje sie bład 734.
Kod: Zaznacz cały
734 - Protokół kontrolny połączeń PPP został zakończony.
A więc masz źle skonfigurowane połączenie. Jeśli masz możliwość użyj zwykłego modemu GSM i sprawdź czy działa.
grzegorzTST
-
- Użytkownik forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 2009-11-27, 23:45
- Lokalizacja: Opole
Re: Play Online
Tam sie niby wszystko zgadasz... Bo np przez Nokia PC Suite sie łaczy normalnie...
a w połaczeniu przez winde tylko numer wpisalem *99# bo chyba nic wiecej sie nie wpisuje?
a w połaczeniu przez winde tylko numer wpisalem *99# bo chyba nic wiecej sie nie wpisuje?
... aaz ...
- KrissTofferr
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1271
- Rejestracja: 2008-03-11, 14:15
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: Play Online
Możliwe rozwiązanie problemu: Podczas próby nawiązania połączenia telefonicznego pojawia się komunikat o błędzie "Błąd 734: Protokół kontrolny połączeń PPP został zakończony".aazmath pisze:dochodzi do momentu logowanie do sieci i pokazuje sie bład 734
Poza tym zdefiniuj APN "internet" za pomocą komendy +CGDCONT oraz wybierz numer *99***1#
- jest to opisane w temacie <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211" target="_blank">»Dial-up«</a>
Jeśli to nie pomoże wtedy Włącz rejestrowanie poleceń modemu. Spróbuj połączyć się, zaczekaj na błąd, załącz dziennik modemu na forum.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 2009-11-27, 23:45
- Lokalizacja: Opole
Re: Play Online
Śmiga.
Polecenie już było dopisane i APN tez był zdefioniowany, tylko numer był inny *99#
Zmieniłem na ten wyżej *99***1# i poszło.
Pytanie czym te numery sie różnią?
Dziekuje za pomoc.
Polecenie już było dopisane i APN tez był zdefioniowany, tylko numer był inny *99#
Zmieniłem na ten wyżej *99***1# i poszło.
Pytanie czym te numery sie różnią?
Dziekuje za pomoc.
... aaz ...
- KrissTofferr
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1271
- Rejestracja: 2008-03-11, 14:15
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: Play Online
Gwiazdki w kodzie serwisowym służą rozdzieleniu parametrów. Trzeci czyli ostatni parametr w kodzie *99***1# oznacza że chcesz użyć APN'u zdefiniowanego pod indeksem numer jeden. Numer indeksu to pierwszy parametr który podajesz wcześniej w poleceniu AT+CGDCONT=1,"IP","internet"aazmath pisze:Pytanie czym te numery sie różnią?
Natomiast wybierając numer *99# nie wiadomo jaki APN zostanie użyty, czyli najczęściej pusty co spowoduje błąd (to zależy od operatora sieci). Tylko na niektórych telefonach (np. NEC e616V) użyty będzie wtedy APN zdefiniowany w menu telefonu.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 2009-11-27, 23:45
- Lokalizacja: Opole
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Play Online
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=82778#82778">»nie zamykamy tematów«</a>.aazmath pisze:Można zamknać.