PLAY - obsługa posprzedażna - tragedia

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

PLAY - obsługa posprzedażna - tragedia

Post autor: Patryk »

Minęły święta,więc trzeba zacząć działać w zarzuconych wcześniej sprawach ;)

Otóż w listopadzie 2009 r.uległ awarii będący w mym posiadaniu modem Huawei E160,kupiony w promocyjnym zestawie Play Online na kartę.
Urządzenie nie jest w pełni rozpoznawane po podłączeniu do komputera - pojawia się błąd sprzętowy.

Udałem się więc do punktu Play (w pasażu Tesco w Bielsku-Białej),w którym zakupiłem ów zestaw,aby złożyć reklamację.
Niestety karta gwarancyjna na urządzenie zaginęła,spięta wraz z kopią paragonu.Na szczęscie ostał się oryginał dowodu zakupu,który przechowywałem w chłodnym i ciemnym miejscu z oczywistych względów :)

Na miejscu okazało się,że Play zlikwidował swoje stoisko w rzeczonym Tesco.
No to udaję się do innego punktu Germanos w tym samym mieście - w końcu to jedna firma,na paragonie też widnieje "Germanos Polska,ul.Taśmowa 7" .
Tam sprzedawca w niezbyt przyjemny sposób (cytować nie będę :]) stwierdził,że nie mam prawa do reklamacji z powodu braku karty gwarancyjnej i na dodatek "modem nie kupiony u nas".
Odpowiedziałem stanowczo ,ze skoro to jedna i ta sama firma Germanos,to życzę sobie naprawy,albo zwrotu pieniędzy z tytułu niezgodności towaru z umową.
Sprzedawca na to "wiem o tym,ale i tak nie mogę...",etc.,podobne koszałki-opałki mi wygłaszał.
W końcu stwierdził,że jednak przyjmie do naprawy,ale nie gwarantuje,że serwis przyjmie bez karty gwarancyjnej.
Odszedłem z kwitkiem,nie chcąc się dalej wykłócać z człowiekiem.
Masakra.
I teraz chcę sprawę kontynuować.

Co radzicie ?
Awatar użytkownika
KlonAdam
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-15, 15:40
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: PLAY - obsługa posprzedażna - tragedia

Post autor: KlonAdam »

Modem oddali już?

Ja niedawno przeżyłem batalie z Plusem, na reklamacje przyjęli w innym salonie niż kupiłem (w centrali Olsztyńskiej) ale gdy chciałem zgłosić Towar niezgodny z umową już odsyłali nie do salonu gdzie dokonałem zakupu, i właśnie co by było jak tu wyżej wymieniasz salonu już nie ma ? Masz dodatkową komplikację bo nie masz karty gwarancyjnej... Ja oczywiście bym ciągną to dalej (jak i uprzednio zrobiłem) Coś Ci się należy...

Dodatkowo podam że podmiot (właściciel Salonu) przez kolejne dwa lata (mimo iż nie prowadzi działalności z jakiegokolwiek powodu) nadal jest odpowiedzialny za sprzęt jaki sprzedał (towar niezgodny z umową)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez KlonAdam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
yagi
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 811
Rejestracja: 2007-05-05, 21:33
Lokalizacja: PL

Re: PLAY - obsługa posprzedażna - tragedia

Post autor: yagi »

1. Maja obowiazek przyjac - jak nie to skarga na nich.

2. Jak jest faktura z numerem IMEI to punkt operatora moze przyjac bez karty gwarancyjnej i serwis ma obowiazek to uznac.
:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010) :!:

www.btsy.eu - Stacje Bazowe Telefonii Komórkowej w Tarnowie
ODPOWIEDZ