Witam,
mam problem (dla mnie poważny) z blueconnect, modem Huawei E630, otóż po pewnym czasie bezproblemowego użytkowania (1,5 roku), po wciśnięciu w sofcie "Huawei Mobile Connect" przycisku POŁĄCZ, pojawia się komunikat "System Operacyjny nie jest obsługiwany". Nie ma po tym możliwości wykonania połączenia. Zdarza się to już po raz drugi, za pierwszym razem nie mogłem sobie z tym też dać rady, zatem przeinstalowałem system op. (Win XP Professional SP2, a po aktualizacjach z SP3), internet działał bez zarzutu przez pewien czas (tym razem ok. 1 miesiąc), a potem nagle przestał sygnalizując ponownie j. w. Nie wiem co to jest, reinstalacja systemu op. to jak pokazuje praktyka tylko doraźna pomoc. Może ktoś zna sposób rozwiązania problemu, bądź przynajmniej zidentyfikował jego przyczynę. Bardzo proszę o pomoc, znacząco utrudnia mi to pracę.
Pozostałe oprogramowanie zainstalowane na komputerze działa bez problemu, komputer współpracuje także bez zakłóceń z zewnętrzną kartą WiFi (USB).
Uwaga - CCleanera też używałem - nie przyniosło to pozytywnego rezultatu.
Komputer to laptop HP nc 4010.
Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam
slogg
Problem z Blueconnect - Huawei - pomocy!!!
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-06, 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Problem z Blueconnect - Huawei - pomocy!!!
A próbowałeś nie używać Mobile Connecta? W katalogu w którym jest zainstalowany program masz sterowniki do modemu (katalog Drivers). Skopiuj je sobie w bezpieczne miejsce. Następnie wywal całe oprogramowanie (odinstalują się również sterowniki). Potem zainstaluj sterowniki ręcznie. Oraz stwórz połączenie <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211" target="_blank">»Dial-up«</a> Jeśli chcesz używać jakiegoś menadżera połączeń, to polecam programik kolegi z forum <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a>
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-06, 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z Blueconnect - Huawei - pomocy!!!
Witam,
dziękuję za poradę, zainstalowałem TOP netinfo, jestem bardzo zadowolony, wszystko działa ok.
Pozdrawiam
slogg
dziękuję za poradę, zainstalowałem TOP netinfo, jestem bardzo zadowolony, wszystko działa ok.
Pozdrawiam
slogg
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Problem z Blueconnect - Huawei - pomocy!!!
Zatem dobrze, że działa 
W razie problemów pisz znowu.

W razie problemów pisz znowu.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)