Problem z połączeniem w blueconnect

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
DearLeVanger
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-01-28, 16:24
Lokalizacja: lubuskie

Problem z połączeniem w blueconnect

Post autor: DearLeVanger »

Witam, mam następujący problem:
zasadniczo nie mogę połączyć się z internetem poprzez modem Huawei e220, sprawa wygląda tak, że zasięg mam bardzo dobry, klikam "połącz", po czym przez dłuższy czas(ok. 2-3 min) wyświetlany jest komunikat "rozpoczęcie transmisji pakietów", po tym czasie pojawia się okno z komunikatem o błędzie - "nie można ustanowić połączenia ze zdalnym komputerem, więc port używany do tego połączenia został zamknięty". Gdy ręcznie stworzyłem połączenie w panelu sterowania, na etapie "rejestrowania komputera do sieci" pojawia się błąd o kodzie 619. Instalowałem aplikację kilkakrotnie, instalowałem sterowniki od tego modemu, które pobrałem ze strony Ery, odznaczałem "zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii" dla wszystkich Głównych koncentratorów USB. Analogiczna sytuacja dzieje się na innym komputerze ze "świeżo" zainstalowanym systemem ( Win XP Prof) oraz na laptopie z Vistą HomeBasic 32 bit. Próbowałem też różnych kombinacji w ustawieniach aplikacji Mobile Connect ( tej od Ery). Nic nie pomaga :zly:
Ma może ktoś jakiś pomysł, jak to rozgryźć? Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Problem z połączeniem w blueconnect

Post autor: sp6huk »

DearLeVanger pisze:pojawia się błąd o kodzie 619.
Poczytaj sobie ;) http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=54499#54499
DearLeVanger
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-01-28, 16:24
Lokalizacja: lubuskie

Re: Problem z połączeniem w blueconnect

Post autor: DearLeVanger »

Dzięki za szybką odpowiedź. Dzwoniłem do biura obsługi, pani z którą rozmawiałem zgłosiła sprawę do działu technicznego - będą sprawdzać czy po ich stronie wszystko jest ok. Inne możliwe przyczyny związane z błędem 619 wspólnie z panią konsultantką wykluczyliśmy, więc myślę, że jeśli ich sprawdzanie nie da rezultatów to coś jest technicznie z modemem nie tak. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ