Muli net...

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Aifam
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-07-11, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Muli net...

Post autor: Aifam »

Witam

Od soboty mi strasznie muli net że nawet ''ubogie'' strony graficznie ledwo się wczytują... pisałem maila do dostawcy ale do tej pory ( od soboty ) nikt się nie odzywał do mnie . Znów w pewnym sensie olali ( kiedyś też pisałem i nic ) . Posiadam Ruter i AP nie wiem czy to z powodu zimy ( jak padał śnieg to net dobrze chodził )czy może oni mają zbyt dużo klientów upchanych . Mieszkam jakieś 300m od odbiornika ich głównego . Czy może to spowodowane że już nie podłączają neta z antenami 2,4 tylko 5 GHz ?? nie dawno chciałem się przenieść ale teraz nie ma jak zaśnieżony dach;/ . Mam do nich dzwonić i upominać ? umowa moja wygasła i teraz mam bez umowy ( póki nie podłączą tego 5ghz ) na owej umowie jest że jeśli 48 h mam kłopoty z netem a oni nic nie robią to mam odliczone ileś tam od abonamentu tylko umowy nie ma...
Ostatnio zmieniony 2010-02-16, 14:26 przez Aifam, łącznie zmieniany 2 razy.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Muli net...

Post autor: ja.michal »

Aifam pisze:Od soboty mi strasznie muli net że nawet ''ubogie'' strony graficznie ledwo się wczytują... pisałem maila do dostawcy ale do tej pory ( od soboty ) nikt się nie odzywał do mnie . Znów w pewnym sensie olali ( kiedyś też pisałem i nic ) .
Sprawdzałeś w spamie na poczcie czy coś jest?
Aifam pisze:Czy może to spowodowane że już nie podłączają neta z antenami 2,4 tylko 5 GHz ?
Najwidoczniej 2.4 jest zapchane i temu tak chodzi.
Aifam pisze:umowa moja wygasła i teraz mam bez umowy
Jak to bez umowy? Na "dziko"? Nie przeszła może umowa na czas nieoznaczony?
Aifam pisze:na owej umowie jest że jeśli 48 h mam kłopoty z netem a oni nic nie robią to mam odliczone ileś tam od abonamentu tylko umowy nie ma...
Jak nie ma w ogóle umowy to jaka jest podstawa do płacenia rachunków? :]
Aifam
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-07-11, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Muli net...

Post autor: Aifam »

No tak faktycznie przeszła ale chce nową bo teraz jest promocja... i lepsze warunki zaraz do nich za dzwonie niech coś z tym robią płacę za neta żeby można było go używać płynnie a nie czekać 10 min żeby się strona załadowała...

edit

zadzwoniłem powiedziałem że mi net muli ten żeby nazwisko podać podałem i mówi zaraz sprawdzimy co się stało że tak jest mówię dobra poczekam...cisz cisza cisza... i .... rozłączenie się.... a internet dalej muli :klnie:
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Muli net...

Post autor: Blido »

Aifam pisze:zadzwoniłem powiedziałem że mi net muli ten żeby nazwisko podać podałem i mówi zaraz sprawdzimy co się stało że tak jest mówię dobra poczekam...cisz cisza cisza... i .... rozłączenie się.... a internet dalej muli
Moim zdaniem powinieneś w takim zmienić dostawcę. Co robiłeś do tej pory aby wykluczyć że problem jest po twojej stronie (sprzęt, oprogramowanie)?
Aifam
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-07-11, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Muli net...

Post autor: Aifam »

Chyba to nie u mnie problem leży . Jeśli chodzi co zrobiłem to chodziłem patrzeć antenę że może śnieg zasypał ale było śniegu podłączyłem wszystkie kabelki jeszcze raz... . Na forum mojego miasta spytałem ludzi i jedna osoba też pisała że ostatnio muli i u niego... .
grzechu83
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2010-02-07, 13:29
Lokalizacja: Śląsk

Re: Muli net...

Post autor: grzechu83 »

Rozwiązanie może i dziwne, ale u mnie raz czy dwa w podobnej sytuacji rozwiązało problem w 100%-ach - reinstal systemu.
Aifam
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-07-11, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Muli net...

Post autor: Aifam »

Dziś dostałem maila od dostawcy mają problem z nadajnikiem u siebie i w taka pogodę nie mają jak tego naprawić dopiero za 2tyg mają się z tym uporać . Zaproponowali za te ''problemy'' marzec za free nie muszę płacić :)
ODPOWIEDZ