[zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Moderator: Moderatorzy
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Queestion odinstaluj wszystko od orange, zainstaluj ponownie i powinno śmigać. U mnie była taka sama sytuacja.
- Queestion
- Stały użytkownik forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2009-10-18, 16:43
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Bez zmian.
Ma ktos jeszcze jakis pomysl ?

-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Zrób jeszcze raz screena ustawień.
Wyjmij i włóż kartę SIM.
Zadzwoń do BOK i się zapytaj czy jest włączona usługa CDMA na tym numerze/karcie (dla pewności podaj im numer karty).
Wyjmij i włóż kartę SIM.
Zadzwoń do BOK i się zapytaj czy jest włączona usługa CDMA na tym numerze/karcie (dla pewności podaj im numer karty).
- Queestion
- Stały użytkownik forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2009-10-18, 16:43
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Oddaje internetu , temat do zamkniecia.
Ostatnio zmieniony 2010-03-14, 16:31 przez Queestion, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Do Orange dzwoniłeś?
[ Dodano: 2010-03-14, 16:19 ]
Przy wskaźniku sygnału CDMA jest "EVDO" czy "Brak sieci"?
[ Dodano: 2010-03-14, 16:19 ]
Przy wskaźniku sygnału CDMA jest "EVDO" czy "Brak sieci"?
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Sprawdź kartę w telefonie (czy zapyta o PIN, czy zaloguje się do GSM).Queestion pisze:Ma ktos jeszcze jakis pomysl ?
Po dzisiejszych doświadczeniach wiem, że ADU635WA bardzo nie lubi odłączania kabla USB i potrafi wielokrotnie pojawiać się "Włóż kartę SIM" czy podobny komunikat.
Pomaga na to wielokrotny restart (Włącz/Wyłącz) przyciskiem na obudowie aż zaskoczy przy podłączonym cały czas do USB modemie.
Nie pomagam na PW!
- Queestion
- Stały użytkownik forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2009-10-18, 16:43
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
Dzwonilem ta sama gadka , ze nie ma CDMA u mnie. Jest EVDO , ale juz zdecydowalem , ze skladam reklamacje i oddaje.ryba825 pisze:Do Orange dzwoniłeś?
[ Dodano: 2010-03-14, 16:19 ]
Przy wskaźniku sygnału CDMA jest "EVDO" czy "Brak sieci"?
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [zasięg] Business Everywhere Premium Pro - opinie
U mnie albo coś jest z modemem albo czasami mnie BTS nie chce wpuszczać, bo mimo iż mam antenę kierunkową to program pokazuje 1 kreskę zasięgu i "Brak sieci", gdy wcisnę "połącz" to w programie znika zasięg. Kilkakrotny reset modemu i pokazuje "EVDO", ale jest to bardzo wkurzające.