Źle naliczona faktura.
Moderator: Moderatorzy
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Źle naliczona faktura.
Czy jeżeli Orange drugi raz naliczyło fakturę, to mam prawo ich "prosić" o jakiś bonus w ramach rekompensaty tego że musiałem tracić czas na wyjaśnianie tego?
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: Źle naliczona faktura.
Oczywiście że masz prawo. Ale oni również mają prawo Ci odmówić ![:]](./images/smilies/splash.gif)
![:]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Źle naliczona faktura.
Złożę reklamację, za 5 dni dadzą odpowiedz i będą mnie przepraszać za zaistniałą sytuację. Za miesiąc znów źle fakturę wystawią i znowu będę pisał, i znowu zadzwonią, i tak w koło.
[ Dodano: 2010-03-16, 12:21 ]
Znalazłem kolejną różnicę między moim aneksem, a tym co jest na Orange on-line, a mianowicie na aneksie jest zapis "PTK Centertel przyznaje wyższy o 2GB limit transmisji danych", a na Orange on-line "Zwiększenie limitu danych o 1 GB". Nie wiem co jest z tą firmą.
[ Dodano: 2010-03-16, 12:21 ]
Znalazłem kolejną różnicę między moim aneksem, a tym co jest na Orange on-line, a mianowicie na aneksie jest zapis "PTK Centertel przyznaje wyższy o 2GB limit transmisji danych", a na Orange on-line "Zwiększenie limitu danych o 1 GB". Nie wiem co jest z tą firmą.