Źle naliczona faktura.

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
ryba825
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1332
Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
Lokalizacja: Warszawa

Źle naliczona faktura.

Post autor: ryba825 »

Czy jeżeli Orange drugi raz naliczyło fakturę, to mam prawo ich "prosić" o jakiś bonus w ramach rekompensaty tego że musiałem tracić czas na wyjaśnianie tego?
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Źle naliczona faktura.

Post autor: Blido »

Oczywiście że masz prawo. Ale oni również mają prawo Ci odmówić :]
ryba825
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1332
Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Źle naliczona faktura.

Post autor: ryba825 »

Złożę reklamację, za 5 dni dadzą odpowiedz i będą mnie przepraszać za zaistniałą sytuację. Za miesiąc znów źle fakturę wystawią i znowu będę pisał, i znowu zadzwonią, i tak w koło.

[ Dodano: 2010-03-16, 12:21 ]
Znalazłem kolejną różnicę między moim aneksem, a tym co jest na Orange on-line, a mianowicie na aneksie jest zapis "PTK Centertel przyznaje wyższy o 2GB limit transmisji danych", a na Orange on-line "Zwiększenie limitu danych o 1 GB". Nie wiem co jest z tą firmą.
ODPOWIEDZ