Utrata Gwarancji??

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
smrodek11
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 213
Rejestracja: 2010-02-13, 14:17
Lokalizacja: Polska

Utrata Gwarancji??

Post autor: smrodek11 »

Czy jeśli w swoim modemie wymieniłem DashBoard i Firmware to czy trace gwarancje??
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Utrata Gwarancji??

Post autor: YaHooo »

Generalnie należy wgrywać soft przeznaczony dla danego modelu modemu oraz danego operatora. Tak więc jeśli do modemu np. Plusa wgrasz oprogramowanie Ery to jeśli coś pójdzie nie tak gwarancja tego nie obejmie. Jednak jeśli będziesz wgrywać soft albo Plusa, albo producenta modemu, to wszystko będzie ok. Tak samo jak będziesz wgrywać soft od E220 do E630 to też utracisz gwarancję.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
smrodek11
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 213
Rejestracja: 2010-02-13, 14:17
Lokalizacja: Polska

Re: Utrata Gwarancji??

Post autor: smrodek11 »

no ja wgrałem dashboard do mojego modemu tylko że firmy T-Mobile web'n'walk i nie wiem czy przez to gwarancji nie stracilem. jak widać niczego nie rozdupcyłem i modem działa :hyhy:
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Utrata Gwarancji??

Post autor: YaHooo »

Dashboard to pikuś, bo moim zdaniem nie powinno się nic stać przy wgrywaniu. Przecież to zapisuje tylko wewnętrzną pamięć modemu, i można by nawet ją wykasować i modem będzie działać. Poza tym zawsze można zmienić na inny ;)

Natomiast firmware to nieco inna sprawa z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że wgrywając soft innego operatora uszkodzi się modem. A wtedy nie będzie jak wgrać innego softu. Dlatego o ile z dashboardem można sobie żonglować, to firmware należy uważnie wgrywać patrząc na model modemu oraz operatora.

A moim zadniem nie utraciłeś gwarancji wgrywając inny dashboard :)
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
smrodek11
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 213
Rejestracja: 2010-02-13, 14:17
Lokalizacja: Polska

Re: Utrata Gwarancji??

Post autor: smrodek11 »

No firmware też auaktualniłem i modem tylko lepiej śmiga. Nie jestem aż tak ciemny żeby wgrać Firmware od E160 do E156g ;)
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Utrata Gwarancji??

Post autor: YaHooo »

No to możesz spać spokojnie ;)
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ