Gra Multiplayer na OFP
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2009-11-10, 21:53
- Lokalizacja: św
Gra Multiplayer na OFP
Duży ping, nie da sie grać. Zasięg mam w miare dobry 62-67dBm limitu nie mam założonego, macie jakieś sposoby by pograć sobie coś po sieci na Łorendzu ?
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: Gra Multiplayer na OFP
93mateusz4, nic nie poradzisz.
Internet komórkowy średnio nadaje się do gier...
Internet komórkowy średnio nadaje się do gier...
- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: Gra Multiplayer na OFP
Dziś to i ja mam problemy bo mam ping 80 a nagle jest 2230
coś chyba orange robi lub przeciążone BTtsy.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-08-19, 09:32
- Lokalizacja: Łódzkie
Re: Gra Multiplayer na OFP
Ja mam normalne pingi, 60-90 i normalnie gram w crysisa po sieci.
- Tomek7
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 704
- Rejestracja: 2008-04-25, 18:31
- Lokalizacja: EŁK
Re: Gra Multiplayer na OFP
Oficer
Pewnie jest to wina systemu,odśwież go a zobaczysz że nie będzie Ci już tak skakał
Pewnie jest to wina systemu,odśwież go a zobaczysz że nie będzie Ci już tak skakał

- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: Gra Multiplayer na OFP
A co ma piernik do wiatraka ? 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-08-30, 19:41
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Gra Multiplayer na OFP
Ja mam na Orange CDMA średnio 56 ms, miejscami 400 (faza testów). Unreal śmiga aż miło...
- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: Gra Multiplayer na OFP
A gra ktoś może w cs soruce na OFP ?zauważyłem że jak gram na limicie to mam ciągle transfer 8KB DL lub 9KB i gubi mi dźwięk albo przy wczytywaniu mapy od początku zawsze zlaguje może ktoś ma takie same problemy?
- czerwon
- Stały użytkownik forum
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
- Lokalizacja: Okolice N.S
Re: Gra Multiplayer na OFP
Ja gram W CS:S na limicie czy bez nie mam lagow. Ping 80-90ms.Oficer pisze:A gra ktoś może w cs soruce na OFP ?zauważyłem że jak gram na limicie to mam ciągle transfer 8KB DL lub 9KB i gubi mi dźwięk albo przy wczytywaniu mapy od początku zawsze zlaguje może ktoś ma takie same problemy?
- ffsapher
- Użytkownik forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-08-03, 22:34
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Gra Multiplayer na OFP
Czerwon ale ile osób jest na serwie?
Ostatnio zmieniony 2010-04-01, 20:48 przez ffsapher, łącznie zmieniany 1 raz.
- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: Gra Multiplayer na OFP
Ja tez mam małe pingi nawet czasami po 59 ale co z tego jak walne w head albo dostaje od kogoś do mi gubi dźwięk na limicie albo te ikony (kto kogo ubił w prawym górnym rogu pokazują się wolniej czy na starcie mapy wczytują mi się ludzie wolniej ).Jeżeli to server non steam na którym grasz podaj mi ip sprawdzę jak mi działa . A ty ffsapher też masz takie same problemy jak ja ? że pytasz ile ludzi
- ffsapher
- Użytkownik forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-08-03, 22:34
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Gra Multiplayer na OFP
Tak mam to samo ale na tr 100, bo na tr 66 jak jest 14 osób, to jest ok nawet.
Ostatnio zmieniony 2010-04-01, 20:48 przez ffsapher, łącznie zmieniany 1 raz.
- czerwon
- Stały użytkownik forum
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
- Lokalizacja: Okolice N.S
Re: Gra Multiplayer na OFP
Jak gram na serwie co ma max 14 graczy to ping mam 80-83ms, a jak na takim co jest max 30 graczy to 85-100ms. Dodam, że nie zmieniałem rat.ffsapher pisze:Czerwon ale ile osób jest na serwie?
- ffsapher
- Użytkownik forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-08-03, 22:34
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Gra Multiplayer na OFP
i przy 30 graczach po limicie nie masz lagów?
Zrób screna z nat_graph 3
Zrób screna z nat_graph 3
- Lukas_Pol
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-04-03, 21:14
- Lokalizacja: Goszczanowo
Re: Gra Multiplayer na OFP
ja na OFP gram np. w
SA:MP ( GTA SAN ANDREAS MULTIPLAYER )
300 graczy - min. 120 ping max. 400 ping ... ( jak coś ściągasz to może być 1000 )
AGE OF EMPIRES 3 ...
8 graczy na 12 chyba ... od 80 ping do 170 ping
NEED FOR SPEED UNDEGROUND 2
6 graczy ... 0 lagów ! nie ma przycinki ( myślę, że z 120 ping tam będzię )
LEFT 4 DEAD 1 & 2
8 graczy 100 - 160 ping
dalej pisać mi się nie chce
Miałem formata więc nie wiem jak teraz mam ...
SA:MP ( GTA SAN ANDREAS MULTIPLAYER )
300 graczy - min. 120 ping max. 400 ping ... ( jak coś ściągasz to może być 1000 )
AGE OF EMPIRES 3 ...
8 graczy na 12 chyba ... od 80 ping do 170 ping
NEED FOR SPEED UNDEGROUND 2
6 graczy ... 0 lagów ! nie ma przycinki ( myślę, że z 120 ping tam będzię )

LEFT 4 DEAD 1 & 2
8 graczy 100 - 160 ping
dalej pisać mi się nie chce

Miałem formata więc nie wiem jak teraz mam ...
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
- Lokalizacja: kraków
Re: Gra Multiplayer na OFP
Ja chciałbym przez dwa miesiące (na działce) pograć w cod4 na multi. Nie wiem czy internet z komórki tzn. komórka jako modem wystarczy tzn czy będzie odpowiedni ping(poniżej 100). Czy da się to jakoś przetestować, czy znacie jakiś dobry sposób na bezprzewodowy internet do gry.
Zasięg na działce: edge wewnętrzny (plus)
Zasięg na działce: edge wewnętrzny (plus)
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Gra Multiplayer na OFP
Na EDGE'u nie ma co marzyć o pingu poniżej 100 ms. Jak będziesz miał opóźnienia w granicach ~350-400 ms to będzie dobrze. Zazwyczaj jest to ok. 400-500 ms, i to też zależy do jakiego serwera.
Podaj lokalizację działki, to się zobaczy jak wygląda tam sytuacja z zasięgiem poszczególnych operatorów.
Podaj lokalizację działki, to się zobaczy jak wygląda tam sytuacja z zasięgiem poszczególnych operatorów.
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: Gra Multiplayer na OFP
macin1, to w końcu pytasz się o OFP, czy o EDGE Plusa ? 

Re: Gra Multiplayer na OFP
Na EDGu całkiem dobrze mi chodził Left4Dead
W CDMA teraz przeważnie gram w BBC2 i jest dobrze-gorzej jest w COD MW2 ale to zależnie od hosta.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
- Lokalizacja: kraków
Re: Gra Multiplayer na OFP
Położenie działki to: Dobczyce(małopolska). A odnośnie drugiej wypowiedzi to: obojętne co byle ping był poniżej 100;Ptzn był odpowiedni.. Ogólnie to jestem w plusie ale gdybym musiał zmieniać operatora, bo okaze się że ma lepszy zasięg (nieznam się na tym) to mogę kupić...
(już się pogodziłem z tym że chyba nie będę miał neta;Pbo popytałem kilku znajomych i odradzali coś takiego do grania na multi. Może coś wymyślicie;P...)
(już się pogodziłem z tym że chyba nie będę miał neta;Pbo popytałem kilku znajomych i odradzali coś takiego do grania na multi. Może coś wymyślicie;P...)
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Gra Multiplayer na OFP
W twoim przypadku najlepszą opcją wydaje się wzięcie CDMA od Orange. Na CDMA w większości przypadków opóźnienia są mniejsze nawet jak na HSUPA - o ile stacja bazowa nie obsługuje tylko HSDPA, gdzie pingi są jeszcze większe. Do najbliższej stacji bazowej CDMA Orange, masz ok. ~11 km, znajduje się ona w Sierczy.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
- Lokalizacja: kraków
Re: Gra Multiplayer na OFP
Jaki wtedy byłby mniej więcej ping?Da się to określić? I czy wtedy komórka bezie pelniła funkcje modemu? Czy da się coś takiego na 2 miesiące czy trzeba umowe naprzynajmniej półroku?
Ostatnio zmieniony 2010-06-25, 11:23 przez macin1, łącznie zmieniany 1 raz.
- czerwon
- Stały użytkownik forum
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
- Lokalizacja: Okolice N.S
Re: Gra Multiplayer na OFP
Wydaje mi się, że zależy od terenu jaki tam jest (lasy itp). Ping raczej 100-200ms, ale tak jak mowie zależy jaki teren.macin1 pisze:Jaki wtedy byłby mniej więcej ping?Da się to określić?
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Gra Multiplayer na OFP
To zależy do jakiego serwera. Ja np. do serwera Wirtualnej Polskiej mam ping na poziomie 60-70 ms, ale do innych serwerów czyt. gorszych opóźnienia są wyższe. Może powiedz o jaki serwer chodzi ?,macin1 pisze:Jaki wtedy byłby mniej więcej ping?Da się to określić?
Telefonu do CDMA nie da rady wykorzystać,macin1 pisze: I czy wtedy komórka bezie pelniła funkcje modemu?
Przynajmniej na 12 m-cy umowę trzeba zawrzeć. Ale wtedy koszt modemu jest dość spory. Najlepiej jest brać na okres 24 m-cy. Jak chcesz na 2 miesiące to najlepiej na kartę, ale wtedy to będziesz mógł korzystać z technologii GPRS/EDGE lub UMTS/HSPA - musiałbyś kupić też odpowiedni modem, aby działać w technologii HSUPA, gdzie możesz uzyskać najmniejsze opóźnienia. Ale warunek jest taki, że node B też musi działać w HSUPA.macin1 pisze:Czy da się coś takiego na 2 miesiące czy trzeba umowe naprzynajmniej półroku?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
- Lokalizacja: kraków
Re: Gra Multiplayer na OFP
Ok, dzięki za pomoc i za szybkie odpowiedzi. Chyba niekupie tego neta, bo potrzebuje na 2 miesiącee a nie na pół roku.;/
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Gra Multiplayer na OFP
No to pozostaje karta.macin1 pisze:Ok, dzięki za pomoc i za szybkie odpowiedzi. Chyba niekupie tego neta, bo potrzebuje na 2 miesiącee a nie na pół roku.;/
To dalej na PW - tak jak chciałeś.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-12-02, 17:05
- Lokalizacja: Goławin
Re: Gra Multiplayer na OFP
U mnie tak wyglądają pingi. Antena zewnętrzna i ponad 20m przewodu. Ja gram w Counter-Strike. W zależności jaki serwer ping jest od 60 w górę. Pozdrawiam
Kod: Zaznacz cały
Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\*****>PING www.onet.pl
Badanie www.onet.pl [213.180.146.27] z użyciem 32 bajtów danych:
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=50ms TTL=56
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=58ms TTL=56
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=56ms TTL=56
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=53ms TTL=56
Statystyka badania ping dla 213.180.146.27:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 50 ms, Maksimum = 58 ms, Czas średni = 54 ms
C:\Documents and Settings\*****>PING www.wp.pl
Badanie www.wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=52ms TTL=248
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=64ms TTL=248
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=62ms TTL=248
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=58ms TTL=248
Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 52 ms, Maksimum = 64 ms, Czas średni = 59 ms
C:\Documents and Settings\*****>PING www.bez-kabli.pl
Badanie www.bez-kabli.pl [195.114.0.144] z użyciem 32 bajtów danych:
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=392ms TTL=54
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=70ms TTL=54
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=58ms TTL=54
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=57ms TTL=54
Statystyka badania ping dla 195.114.0.144:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 57 ms, Maksimum = 392 ms, Czas średni = 144 ms
C:\Documents and Settings\*****>PING www.nasza-klasa.pl
Badanie www.nasza-klasa.pl [195.93.178.6] z użyciem 32 bajtów danych:
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=89ms TTL=50
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=96ms TTL=50
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=86ms TTL=50
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=87ms TTL=50
Statystyka badania ping dla 195.93.178.6:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 86 ms, Maksimum = 96 ms, Czas średni = 89 ms