Gra Multiplayer na OFP

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
93mateusz4
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-10, 21:53
Lokalizacja: św

Gra Multiplayer na OFP

Post autor: 93mateusz4 »

Duży ping, nie da sie grać. Zasięg mam w miare dobry 62-67dBm limitu nie mam założonego, macie jakieś sposoby by pograć sobie coś po sieci na Łorendzu ?
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Patryk »

93mateusz4, nic nie poradzisz.
Internet komórkowy średnio nadaje się do gier...
Awatar użytkownika
Oficer
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
Lokalizacja: Poland

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Oficer »

Dziś to i ja mam problemy bo mam ping 80 a nagle jest 2230 :zdziwko: coś chyba orange robi lub przeciążone BTtsy.
adiemus36
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-08-19, 09:32
Lokalizacja: Łódzkie

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: adiemus36 »

Ja mam normalne pingi, 60-90 i normalnie gram w crysisa po sieci.
Awatar użytkownika
Tomek7
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 704
Rejestracja: 2008-04-25, 18:31
Lokalizacja: EŁK

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Tomek7 »

Oficer
Pewnie jest to wina systemu,odśwież go a zobaczysz że nie będzie Ci już tak skakał :)
Awatar użytkownika
Oficer
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
Lokalizacja: Poland

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Oficer »

A co ma piernik do wiatraka ? :hyhy:
vpiotr
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-08-30, 19:41
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: vpiotr »

Ja mam na Orange CDMA średnio 56 ms, miejscami 400 (faza testów). Unreal śmiga aż miło...
Awatar użytkownika
Oficer
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
Lokalizacja: Poland

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Oficer »

A gra ktoś może w cs soruce na OFP ?zauważyłem że jak gram na limicie to mam ciągle transfer 8KB DL lub 9KB i gubi mi dźwięk albo przy wczytywaniu mapy od początku zawsze zlaguje może ktoś ma takie same problemy?
Awatar użytkownika
czerwon
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
Lokalizacja: Okolice N.S

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: czerwon »

Oficer pisze:A gra ktoś może w cs soruce na OFP ?zauważyłem że jak gram na limicie to mam ciągle transfer 8KB DL lub 9KB i gubi mi dźwięk albo przy wczytywaniu mapy od początku zawsze zlaguje może ktoś ma takie same problemy?
Ja gram W CS:S na limicie czy bez nie mam lagow. Ping 80-90ms.
Awatar użytkownika
ffsapher
Użytkownik forum
Posty: 45
Rejestracja: 2009-08-03, 22:34
Lokalizacja: Łowicz

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: ffsapher »

Czerwon ale ile osób jest na serwie?
Ostatnio zmieniony 2010-04-01, 20:48 przez ffsapher, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Oficer
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
Lokalizacja: Poland

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Oficer »

Ja tez mam małe pingi nawet czasami po 59 ale co z tego jak walne w head albo dostaje od kogoś do mi gubi dźwięk na limicie albo te ikony (kto kogo ubił w prawym górnym rogu pokazują się wolniej czy na starcie mapy wczytują mi się ludzie wolniej ).Jeżeli to server non steam na którym grasz podaj mi ip sprawdzę jak mi działa . A ty ffsapher też masz takie same problemy jak ja ? że pytasz ile ludzi
Awatar użytkownika
ffsapher
Użytkownik forum
Posty: 45
Rejestracja: 2009-08-03, 22:34
Lokalizacja: Łowicz

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: ffsapher »

Tak mam to samo ale na tr 100, bo na tr 66 jak jest 14 osób, to jest ok nawet.
Ostatnio zmieniony 2010-04-01, 20:48 przez ffsapher, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
czerwon
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
Lokalizacja: Okolice N.S

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: czerwon »

ffsapher pisze:Czerwon ale ile osób jest na serwie?
Jak gram na serwie co ma max 14 graczy to ping mam 80-83ms, a jak na takim co jest max 30 graczy to 85-100ms. Dodam, że nie zmieniałem rat.
Awatar użytkownika
ffsapher
Użytkownik forum
Posty: 45
Rejestracja: 2009-08-03, 22:34
Lokalizacja: Łowicz

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: ffsapher »

i przy 30 graczach po limicie nie masz lagów?
Zrób screna z nat_graph 3
Awatar użytkownika
Lukas_Pol
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2010-04-03, 21:14
Lokalizacja: Goszczanowo

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Lukas_Pol »

ja na OFP gram np. w

SA:MP ( GTA SAN ANDREAS MULTIPLAYER )
300 graczy - min. 120 ping max. 400 ping ... ( jak coś ściągasz to może być 1000 )

AGE OF EMPIRES 3 ...
8 graczy na 12 chyba ... od 80 ping do 170 ping

NEED FOR SPEED UNDEGROUND 2
6 graczy ... 0 lagów ! nie ma przycinki ( myślę, że z 120 ping tam będzię ) :hyhy:

LEFT 4 DEAD 1 & 2

8 graczy 100 - 160 ping

dalej pisać mi się nie chce :dobani:

Miałem formata więc nie wiem jak teraz mam ...
macin1
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
Lokalizacja: kraków

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: macin1 »

Ja chciałbym przez dwa miesiące (na działce) pograć w cod4 na multi. Nie wiem czy internet z komórki tzn. komórka jako modem wystarczy tzn czy będzie odpowiedni ping(poniżej 100). Czy da się to jakoś przetestować, czy znacie jakiś dobry sposób na bezprzewodowy internet do gry.

Zasięg na działce: edge wewnętrzny (plus)
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: sp6huk »

Na EDGE'u nie ma co marzyć o pingu poniżej 100 ms. Jak będziesz miał opóźnienia w granicach ~350-400 ms to będzie dobrze. Zazwyczaj jest to ok. 400-500 ms, i to też zależy do jakiego serwera.

Podaj lokalizację działki, to się zobaczy jak wygląda tam sytuacja z zasięgiem poszczególnych operatorów.
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: Patryk »

macin1, to w końcu pytasz się o OFP, czy o EDGE Plusa ? :roll:
EmTeeDee

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: EmTeeDee »

Na EDGu całkiem dobrze mi chodził Left4Dead ;) W CDMA teraz przeważnie gram w BBC2 i jest dobrze-gorzej jest w COD MW2 ale to zależnie od hosta.
macin1
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
Lokalizacja: kraków

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: macin1 »

Położenie działki to: Dobczyce(małopolska). A odnośnie drugiej wypowiedzi to: obojętne co byle ping był poniżej 100;Ptzn był odpowiedni.. Ogólnie to jestem w plusie ale gdybym musiał zmieniać operatora, bo okaze się że ma lepszy zasięg (nieznam się na tym) to mogę kupić...

(już się pogodziłem z tym że chyba nie będę miał neta;Pbo popytałem kilku znajomych i odradzali coś takiego do grania na multi. Może coś wymyślicie;P...)
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: sp6huk »

W twoim przypadku najlepszą opcją wydaje się wzięcie CDMA od Orange. Na CDMA w większości przypadków opóźnienia są mniejsze nawet jak na HSUPA - o ile stacja bazowa nie obsługuje tylko HSDPA, gdzie pingi są jeszcze większe. Do najbliższej stacji bazowej CDMA Orange, masz ok. ~11 km, znajduje się ona w Sierczy.
macin1
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
Lokalizacja: kraków

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: macin1 »

Jaki wtedy byłby mniej więcej ping?Da się to określić? I czy wtedy komórka bezie pelniła funkcje modemu? Czy da się coś takiego na 2 miesiące czy trzeba umowe naprzynajmniej półroku?
Ostatnio zmieniony 2010-06-25, 11:23 przez macin1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
czerwon
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
Lokalizacja: Okolice N.S

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: czerwon »

macin1 pisze:Jaki wtedy byłby mniej więcej ping?Da się to określić?
Wydaje mi się, że zależy od terenu jaki tam jest (lasy itp). Ping raczej 100-200ms, ale tak jak mowie zależy jaki teren.
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: sp6huk »

macin1 pisze:Jaki wtedy byłby mniej więcej ping?Da się to określić?
To zależy do jakiego serwera. Ja np. do serwera Wirtualnej Polskiej mam ping na poziomie 60-70 ms, ale do innych serwerów czyt. gorszych opóźnienia są wyższe. Może powiedz o jaki serwer chodzi ?,
macin1 pisze: I czy wtedy komórka bezie pelniła funkcje modemu?
Telefonu do CDMA nie da rady wykorzystać,
macin1 pisze:Czy da się coś takiego na 2 miesiące czy trzeba umowe naprzynajmniej półroku?
Przynajmniej na 12 m-cy umowę trzeba zawrzeć. Ale wtedy koszt modemu jest dość spory. Najlepiej jest brać na okres 24 m-cy. Jak chcesz na 2 miesiące to najlepiej na kartę, ale wtedy to będziesz mógł korzystać z technologii GPRS/EDGE lub UMTS/HSPA - musiałbyś kupić też odpowiedni modem, aby działać w technologii HSUPA, gdzie możesz uzyskać najmniejsze opóźnienia. Ale warunek jest taki, że node B też musi działać w HSUPA.
macin1
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-06-24, 16:02
Lokalizacja: kraków

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: macin1 »

Ok, dzięki za pomoc i za szybkie odpowiedzi. Chyba niekupie tego neta, bo potrzebuje na 2 miesiącee a nie na pół roku.;/
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: sp6huk »

macin1 pisze:Ok, dzięki za pomoc i za szybkie odpowiedzi. Chyba niekupie tego neta, bo potrzebuje na 2 miesiącee a nie na pół roku.;/
No to pozostaje karta.

To dalej na PW - tak jak chciałeś.
mały73
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-02, 17:05
Lokalizacja: Goławin

Re: Gra Multiplayer na OFP

Post autor: mały73 »

U mnie tak wyglądają pingi. Antena zewnętrzna i ponad 20m przewodu. Ja gram w Counter-Strike. W zależności jaki serwer ping jest od 60 w górę. Pozdrawiam

Kod: Zaznacz cały

Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\*****>PING www.onet.pl

Badanie www.onet.pl [213.180.146.27] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=50ms TTL=56
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=58ms TTL=56
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=56ms TTL=56
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=53ms TTL=56

Statystyka badania ping dla 213.180.146.27:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 50 ms, Maksimum = 58 ms, Czas średni = 54 ms

C:\Documents and Settings\*****>PING www.wp.pl

Badanie www.wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=52ms TTL=248
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=64ms TTL=248
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=62ms TTL=248
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=58ms TTL=248

Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 52 ms, Maksimum = 64 ms, Czas średni = 59 ms

C:\Documents and Settings\*****>PING www.bez-kabli.pl

Badanie www.bez-kabli.pl [195.114.0.144] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=392ms TTL=54
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=70ms TTL=54
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=58ms TTL=54
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=57ms TTL=54

Statystyka badania ping dla 195.114.0.144:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 57 ms, Maksimum = 392 ms, Czas średni = 144 ms

C:\Documents and Settings\*****>PING www.nasza-klasa.pl

Badanie www.nasza-klasa.pl [195.93.178.6] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=89ms TTL=50
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=96ms TTL=50
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=86ms TTL=50
Odpowiedź z 195.93.178.6: bajtów=32 czas=87ms TTL=50

Statystyka badania ping dla 195.93.178.6:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 86 ms, Maksimum = 96 ms, Czas średni = 89 ms

ODPOWIEDZ