Kod: Zaznacz cały
Nie będzie nowej oferty Simplusa i 36.6, Polkomtel przygotowuje się do rebrandingu. Przygotowywane są już pierwsze wizualizacje salonów z logo Vodafone - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.
Polscy udziałowcy wychodzą z Polkomtela, jeszcze nie wiadomo czy przez giełdę czy sprzedadzą swoje udziały Vodafone. Wygląda jednak na to, że proces rebrandingu już się rozpoczął bez względu na wynik procesu zmian właścicielskich.
Udało nam dotrzeć się do zdjęcia pierwszego salonu, a dokładniej do wiszącego tam billboardu, który opisuje ofertę prepaid - darmowych rozmów i SMS-ów wewnątrzsieciowych w zamian za doładowanie za 30 zł.
Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że wczorajsza rada nadzorcza Polkomtela zatwierdziła sprawozdanie finansowe telekomu za zeszły rok i dała "zielone światło" dla procesu zmiany marki. Więcej informacji już wkrótce.
