blueconnect i problem zasiegu

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
gaud
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-03-26, 07:01
Lokalizacja: ""

blueconnect i problem zasiegu

Post autor: gaud »

Witajcie, mam nadzieję że piszę to w odpowiednim dziale. Otóż mam taki problem. Mam internet blueconnect modem option 225, po połączeniu z siecią zasięg wskazuje mi 4/5 kresek EDGE, jeżeli ustawię "tylko UMTS/HSxPA" zasięg jest 1/5 kresek :( . Gnębi mnie tylko prędkość połączenia. Sprawdzam ją za pomocą programu DU Meter i waha sie od 0,0 - 15 kb/s przy czym to 15 jest rzadkim wyjątkiem... Strony włączają sie baaardzo wolno co potrafi nieźle zdenerwowac. Dlaczego prędkość jest tak mała przy zasięgu EDGE? Dodatkowo gdy sprawdze ilość przesłanych danych w połączeniach lokalnych (chodzi mi o te 2 monitorki przy godzinie) to ilość danych bardzo szybko wzrasta - tak że po 4-5 godzinach jest czasami 70-100MB.
Dodam, że modem został sprawdzony na innym komputerze bardzo blisko nadajnika (praktycznie budynek obok) i internet pracuje bardzo szybko. Ja mieszkam około kilometra od tego nadajnika. Co może być przyczyną tak niskich prędkości? Proszę o pomoc!!! Oszczędność zasilania w portach usb jest wyłączona ale to nie pomaga
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: blueconnect i problem zasiegu

Post autor: Jo_gurt »

gaud pisze:Dodatkowo gdy sprawdze ilość przesłanych danych w połączeniach lokalnych (chodzi mi o te 2 monitorki przy godzinie) to ilość danych bardzo szybko wzrasta - tak że po 4-5 godzinach jest czasami 70-100MB.
Wirus lub coś podobnego?
gaud
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-03-26, 07:01
Lokalizacja: ""

Re: blueconnect i problem zasiegu

Post autor: gaud »

Mam antywirusowy program avg, który na bieżąco pobiera aktualizacje i wszystkie wykryte wirusy ( jest ich niewiele) są natychmiast usuwane.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez gaud, łącznie zmieniany 1 raz.
xenox300
Początkujący użytkownik forum
Posty: 11
Rejestracja: 2010-04-01, 18:22
Lokalizacja: Polska

Re: blueconnect i problem zasiegu

Post autor: xenox300 »

Ja mam taki sam modem i tego samego operatora lecz UMTS/HSDPA mam 4 kreski xd. Iteż miałem tak wolno jak ty. Zaczeło mnie to denerwować więc zadzwoniłem do BOK to powiedzieli mi że na moim koncie jest jakaś blokada i że spróbują ją zdjąć jak zdjeli transfer wrócił do normy jednym słowem: Net lotoł jak nigdy nawet w sieci EDGE spróbuj zadzwonić do BOK ery i dowiedzieć się czegoś.

[ Komentarz dodany przez: Jo_gurt: 2010-04-01, 21:28 ]
Kolego, ograniczaj się ze słownictwem! Tu nie gimnazjum!
Ostatnio zmieniony 2010-04-01, 20:29 przez xenox300, łącznie zmieniany 1 raz.
Żyj tak aby twoim znajomym zrobiło się smutno gdy umrzesz. xd.
gaud
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-03-26, 07:01
Lokalizacja: ""

Re: blueconnect i problem zasiegu

Post autor: gaud »

Dzwoniłam i niestety powiedziano mi ze nie mam żadnej blokady, mam poczekać pół godziny i później sprawdzic, chodził tak samo wolno :( Na szczeście w tym miesiącu konczy mi się umowa, złożyłam juz wypowiedzenie i zamierzam rozejrzec sie za inna siecia.

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2010-05-10, 17:38 ]
<font color=orange>Poprawa pisowni.</font>
Ostatnio zmieniony 2010-05-10, 16:38 przez gaud, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ