Blueconnect-koniec umowy

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
then
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2009-08-27, 21:44
Lokalizacja: strykow

Blueconnect-koniec umowy

Post autor: then »

Witam. W maju kończy mi się umowa z Erą. Kiedy dokładnie muszę złożyć dokument z wypowiedzeniem umowy? Dokładnie 30dni przed, czy może to być parę dni przed końcem umowy?

Jeszcze jedno pytanko mam: umowa była na 2 lata-49zł/m, modem kosztował 1zł. Czy po skończeniu umowy modem będę musiał zwrócić?
Awatar użytkownika
DoMiNo
Stały użytkownik forum
Posty: 141
Rejestracja: 2009-10-11, 22:02
Lokalizacja: pomorskie

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: DoMiNo »

Obowiązuje cię 30-dniowy okres wypowiedzenia, więc rozwiązanie umowy musi trafić do Ery najpóźniej 30 dni przed zakończeniem umowy promocyjnej. Modem oczywiście jest twój, w końcu za niego zapłaciłeś. Możesz również zażądać usunięcia simlocka po zakończeniu umowy.
then
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2009-08-27, 21:44
Lokalizacja: strykow

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: then »

Hmm "przed zakończeniem umowy promocyjnej". Ale ja żadnej promocji nie brałem. :gwiazdki:

Domyślam się, że jeśli umowa kończy się np. 15maja to dokument z decyzją o rozwiązaniu umowy musi do nich trafić przed 15 kwietnia(dla uproszczenia miesiąc ma 30dni), zgadza się?
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: Jaco »

Możesz rezygnację napisać dziś i wysłać. Im wcześniej tym lepiej.
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: Blido »

then pisze:Hmm "przed zakończeniem umowy promocyjnej". Ale ja żadnej promocji nie brałem. :gwiazdki:
Przecież kupiłeś modem za 1zł :]
then pisze:Domyślam się, że jeśli umowa kończy się np. 15maja to dokument z decyzją o rozwiązaniu umowy musi do nich trafić przed 15 kwietnia(dla uproszczenia miesiąc ma 30dni), zgadza się?
Tak. Jeśli się spóźnisz choć 1 dzień to umowa zostanie rozwiązana dopiero po następnym okresie rozliczeniowym, czyli 15 czerwca.
Awatar użytkownika
DoMiNo
Stały użytkownik forum
Posty: 141
Rejestracja: 2009-10-11, 22:02
Lokalizacja: pomorskie

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: DoMiNo »

then pisze:Ale ja żadnej promocji nie brałem.
Wszystkie ich umowy są promocyjne. Prawie jak MediaMArkt - jedna wielka promocja :)
then
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2009-08-27, 21:44
Lokalizacja: strykow

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: then »

Dzięki:) Potrzebowałem właśnie takiej konkretnej rady.

Czy w dowolnym salonie Ery mogę taką umowę rozwiązać czy musi to być ten w którym umowa została podpisana?
Awatar użytkownika
DoMiNo
Stały użytkownik forum
Posty: 141
Rejestracja: 2009-10-11, 22:02
Lokalizacja: pomorskie

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: DoMiNo »

then możesz rozwiązać umowę w każdym salonie (poza tymi współpracującymi - bo na nich nigdy nie można liczyć). Najłatwiej i najszybciej wyślij im wypowiedzenie umowy faxem i następnego dnia zadzwoń i dowiedz się czy to do nich dotarło. Dodam, że jak już wypowiesz umowę to dopiero wtedy Era zacznie interesować się klientem. Więc co pies szczeknie będą wydzwaniać i pytać czy jesteś pewny i co mogą zrobić żebyś został ;)
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: Jaco »

DoMiNo pisze:(poza tymi współpracującymi - bo na nich nigdy nie można liczyć).
Ja rozwiązywałem w punkcie Ery. Zero przeszkód.
then
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2009-08-27, 21:44
Lokalizacja: strykow

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: then »

Na tym forum się nigdy nie zawiodę :ok: Jeszcze raz thx.
Awatar użytkownika
DoMiNo
Stały użytkownik forum
Posty: 141
Rejestracja: 2009-10-11, 22:02
Lokalizacja: pomorskie

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: DoMiNo »

Jaco pisze:
DoMiNo pisze: <font color="#FF0000"><b>[...]</b></font>
Ja rozwiązywałem w punkcie Ery. Zero przeszkód.
W salonie czy współpracującym punkcie z logo Ery? Generalnie oni nawet przyjmować nie chcą. A nawet jeśli przyjmą to nie wiadomo czy przekażą na czas.

[ Komentarz dodany przez: BliSki: 2010-02-22, 16:36 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2010-02-22, 16:35 przez DoMiNo, łącznie zmieniany 1 raz.
noname
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2008-04-29, 07:47
Lokalizacja: Wwa

Re: Blueconnect-koniec umowy

Post autor: noname »

U mnie wygladalo to tak:
Wchodze do salonu, mowie ze za miesiac konczy mi sie umowa. Pani pyta: przedluzamy? A ja na to z satysfakcja: zrywamy :D Poprosila o dowod osobisty, pogrzebala w kompie, wydrukowala gotowy i wypelniony wniosek, przeczytalem podpisalem i dostalem kopie z pieczatka. Zeby zdjac simlocka z modemu musi minac rowno 2 lata od podpisania umowy - czyli za miesiac czeka mnie kolejna wizyta w salonie.

W koncu wolny, czuje sie jakbym wyszedl z paki po dwuletniej odsiadce ;) Moja rada: podpisujac umowe na 2 lub wiecej lat, zastanowcie sie 10 razy, bo jest wiecej niz pewne, ze po pol roku bedziecie sobie pluc w brode.

Zycze rozwagi i wytrwalosci.
ODPOWIEDZ