Limited Service zamiast nazwy operatora w Play Online karta

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
sero
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-04-26, 08:51
Lokalizacja: Pabianice

Limited Service zamiast nazwy operatora w Play Online karta

Post autor: sero »

Mam modem Option Icon 225 i kartę Pre-Paid Play Online. Mam od jakiegoś czasu problem w postaci nielogowania się do sieci, zamiast tego w nazwie operatora jest "Limited Service". Co ciekawe, jak włożę do modemu kartę Play Fresh loguje się i do EDGE/GPRS i do UMTS/HSDPA, internet również chodzi. Czy to jakiś kłopot na moim numerze Play Online? Czy inna przyczyna. Uprzejmie proszę szanownych forumowiczów chociaż o naprowadzenie. Ktoś się z tym spotkał?
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Limited Service zamiast nazwy operatora w Play Online karta

Post autor: Patryk »

Wygląda na problem z kartą/aktywacją, skoro inna simka loguje się do 3G bezproblemowo...trzeba skontaktować się z operatorem.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Limited Service zamiast nazwy operatora w Play Online karta

Post autor: wojteks »

sero pisze:kartę Pre-Paid Play Online
Czy jesteś w zasięgu 3G Play?
Nie pomagam na PW!
sero
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-04-26, 08:51
Lokalizacja: Pabianice

Re: Limited Service zamiast nazwy operatora w Play Online karta

Post autor: sero »

Tak, jestem w zasięgu 3G. Co więcej, po takich kombinacjach z przekładaniem karty potrafi załapać i wtedy pracuje bezproblemowo. Aż do następnego razu, kiedy nie zaloguje się. Wtedy właśnie jedynym wyjściem jest zabawa z kartami. Zasada jest taka, że jak uda mię zalogować i połączyć (często z wymuszeniem) do 3G z Play Fresh, to wtedy tamta zaczyna normalnie działać. Zresztą czasem nawet Play Fresh nie może się zalogować do 3G i też jest napis "Limited Service". Zasięg na pewno jest, bo każdorazowo sprawdzam. Niestety nie mam innego urządzenia HSDPA/UMTS, żeby wyelimnować usterkę modemu.
ODPOWIEDZ