Problem z routerem MV410R
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
- Lokalizacja: NM
Problem z routerem MV410R
Witam.
Dzisiaj zakupiłem router Axesstel MV410R w salonie Orange. Niestety mam problem z uzyskaniem połączenia z Internetem. Na początku w ogóle nie mogłem połączyć go przez usb, ale po kilku próbach udało się. Router jest wykrywany w programie AxessManager. I tutaj pojawia się problem, mianowicie po podłączeniu routera, w programie AxessManager pojawia się pełny zasięg na jakieś 10-15s, a następnie znika, nie mam nic zasięgu. Po kilku sekundach znowu jest zasięg na full i znowu znika. Dzieje się tak w kółko. Podobnie jest z diodami na routerze najpierw wszystkie zielone, potem od sygnału gaśnie, następnie znowu zielona.
Macie jakieś pomysły jak to naprawić. Dodam, że do nadajnika mam niecałe 4km. 0
Pozdrawiam.
Dzisiaj zakupiłem router Axesstel MV410R w salonie Orange. Niestety mam problem z uzyskaniem połączenia z Internetem. Na początku w ogóle nie mogłem połączyć go przez usb, ale po kilku próbach udało się. Router jest wykrywany w programie AxessManager. I tutaj pojawia się problem, mianowicie po podłączeniu routera, w programie AxessManager pojawia się pełny zasięg na jakieś 10-15s, a następnie znika, nie mam nic zasięgu. Po kilku sekundach znowu jest zasięg na full i znowu znika. Dzieje się tak w kółko. Podobnie jest z diodami na routerze najpierw wszystkie zielone, potem od sygnału gaśnie, następnie znowu zielona.
Macie jakieś pomysły jak to naprawić. Dodam, że do nadajnika mam niecałe 4km. 0
Pozdrawiam.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Problem z routerem MV410R
Karta RUIM nie aktywna jeszcze u operatora, trzeba czekać na aktywację.artur5236 pisze:pojawia się pełny zasięg na jakieś 10-15s, a następnie znika, nie mam nic zasięgu.
Nie pomagam na PW!
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
- Lokalizacja: NM
Re: Problem z routerem MV410R
Dzięki za szybką odpowiedź.
Na aktywację czeka się 24h, tak?
Na aktywację czeka się 24h, tak?
- t8mi
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-05-14, 17:25
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Problem z routerem MV410R
...a login i hasło wpisałeś?
Pozdrawiam Tomek.
Góra przeróżnych zabawek
Góra przeróżnych zabawek

- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Problem z routerem MV410R
Do 7 dni zdaje się.artur5236 pisze:Na aktywację czeka się 24h, tak?
Nie pomagam na PW!
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
- Lokalizacja: NM
Re: Problem z routerem MV410R
Internet już działa, trzeba było czekać na aktywacje.
Ale pojawił się inny problem, na początku wszystko było bardzo dobrze, prędkość około 200KB/s. Ale już od jakieś godzinny szybkość spadła do około 8KB/s. Jak myślicie czym to może, być spowodowane. Limitu na pewno nie wykorzystałem.
Ale pojawił się inny problem, na początku wszystko było bardzo dobrze, prędkość około 200KB/s. Ale już od jakieś godzinny szybkość spadła do około 8KB/s. Jak myślicie czym to może, być spowodowane. Limitu na pewno nie wykorzystałem.
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Problem z routerem MV410R
Limitartur5236 pisze:Ale już od jakieś godzinny szybkość spadła do około 8KB/s

Limit przyznawany jest proporcjonalnie do okresu rozliczeniowego, masz widocznie nie pełen okres rozliczeniowy i limitu było mniej niż te 3 GB.artur5236 pisze:Limitu na pewno nie wykorzystałem
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
- Lokalizacja: NM
Re: Problem z routerem MV410R
Dzisiaj mi aktywowali i od razu limit nałożyli. Wykorzystałem niecałe 300MB. To kiedy mi przywrócą pełną prędkość?
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 4140
- Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
- Lokalizacja: Świdwin
Re: Problem z routerem MV410R
W nowym okresie rozliczeniowym będziesz miał pełne 3GB i "zdjętą blokadę". W umowie, lub na fakturze możesz zobaczyć, kiedy masz "pełny" okres rozliczeniowy.artur5236 pisze:To kiedy mi przywrócą pełną prędkość?