Problem z routerem MV410R

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
artur5236
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
Lokalizacja: NM

Problem z routerem MV410R

Post autor: artur5236 »

Witam.
Dzisiaj zakupiłem router Axesstel MV410R w salonie Orange. Niestety mam problem z uzyskaniem połączenia z Internetem. Na początku w ogóle nie mogłem połączyć go przez usb, ale po kilku próbach udało się. Router jest wykrywany w programie AxessManager. I tutaj pojawia się problem, mianowicie po podłączeniu routera, w programie AxessManager pojawia się pełny zasięg na jakieś 10-15s, a następnie znika, nie mam nic zasięgu. Po kilku sekundach znowu jest zasięg na full i znowu znika. Dzieje się tak w kółko. Podobnie jest z diodami na routerze najpierw wszystkie zielone, potem od sygnału gaśnie, następnie znowu zielona.
Macie jakieś pomysły jak to naprawić. Dodam, że do nadajnika mam niecałe 4km. 0

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: wojteks »

artur5236 pisze:pojawia się pełny zasięg na jakieś 10-15s, a następnie znika, nie mam nic zasięgu.
Karta RUIM nie aktywna jeszcze u operatora, trzeba czekać na aktywację.
Nie pomagam na PW!
artur5236
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
Lokalizacja: NM

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: artur5236 »

Dzięki za szybką odpowiedź.
Na aktywację czeka się 24h, tak?
Awatar użytkownika
t8mi
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2009-05-14, 17:25
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: t8mi »

...a login i hasło wpisałeś?
Pozdrawiam Tomek.


Góra przeróżnych zabawek :)
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: wojteks »

artur5236 pisze:Na aktywację czeka się 24h, tak?
Do 7 dni zdaje się.
Nie pomagam na PW!
artur5236
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
Lokalizacja: NM

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: artur5236 »

Internet już działa, trzeba było czekać na aktywacje.
Ale pojawił się inny problem, na początku wszystko było bardzo dobrze, prędkość około 200KB/s. Ale już od jakieś godzinny szybkość spadła do około 8KB/s. Jak myślicie czym to może, być spowodowane. Limitu na pewno nie wykorzystałem.
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: sp6huk »

artur5236 pisze:Ale już od jakieś godzinny szybkość spadła do około 8KB/s
Limit :),
artur5236 pisze:Limitu na pewno nie wykorzystałem
Limit przyznawany jest proporcjonalnie do okresu rozliczeniowego, masz widocznie nie pełen okres rozliczeniowy i limitu było mniej niż te 3 GB.
artur5236
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2009-11-22, 13:43
Lokalizacja: NM

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: artur5236 »

Dzisiaj mi aktywowali i od razu limit nałożyli. Wykorzystałem niecałe 300MB. To kiedy mi przywrócą pełną prędkość?
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Problem z routerem MV410R

Post autor: sp6huk »

artur5236 pisze:To kiedy mi przywrócą pełną prędkość?
W nowym okresie rozliczeniowym będziesz miał pełne 3GB i "zdjętą blokadę". W umowie, lub na fakturze możesz zobaczyć, kiedy masz "pełny" okres rozliczeniowy.
ODPOWIEDZ