[problem] brak połączenie z netem z MV510

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
eczarnymax
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2010-09-16, 13:24
Lokalizacja: opole

[problem] brak połączenie z netem z MV510

Post autor: eczarnymax »

Witam serdecznie. Mam problem z połączeniem z routera MV510. Po podłączeniu do kompa, bez względu czy to kablem ethernet, czy też przez wi-fi w aplikacji axess menager wszystko się pojawia jak trzeba, podaję pin, łączy się automatycznie... lecz po około 1-2sekund rozłancza się i mimo możliwości kliknięcia na przycisk "połącz" nie ma efektów. Po ponownym zrestartowaniu routera nie ma zmian. Wymieniłem kartę sim/ ruim na nową. brak reakcji. CZY KTOŚ ZNA ROZWIĄZANIE PROBLEMU???
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: [problem] brak połączenie z netem z MV510

Post autor: krystianb »

eczarnymax pisze: CZY KTOŚ ZNA ROZWIĄZANIE PROBLEMU???
Prawdopodobnie karta sim/urim jest nieaktywna. Albo poczekać albo zadzwonić na infolinię i mieć szczęście aby trafić na kompetentnego konsultanta.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
ODPOWIEDZ