[problem] brak połączenie z netem z MV510
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-09-16, 13:24
- Lokalizacja: opole
[problem] brak połączenie z netem z MV510
Witam serdecznie. Mam problem z połączeniem z routera MV510. Po podłączeniu do kompa, bez względu czy to kablem ethernet, czy też przez wi-fi w aplikacji axess menager wszystko się pojawia jak trzeba, podaję pin, łączy się automatycznie... lecz po około 1-2sekund rozłancza się i mimo możliwości kliknięcia na przycisk "połącz" nie ma efektów. Po ponownym zrestartowaniu routera nie ma zmian. Wymieniłem kartę sim/ ruim na nową. brak reakcji. CZY KTOŚ ZNA ROZWIĄZANIE PROBLEMU???
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: [problem] brak połączenie z netem z MV510
Prawdopodobnie karta sim/urim jest nieaktywna. Albo poczekać albo zadzwonić na infolinię i mieć szczęście aby trafić na kompetentnego konsultanta.eczarnymax pisze: CZY KTOŚ ZNA ROZWIĄZANIE PROBLEMU???
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!