Nie rozwiązane problemy

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ

Czy biura obsługi są uprzejme i zawsze otrzymujesz wyczerpujące odpowiedzi??

Czas głosowania minął 2007-01-26, 21:36

Tak
5
33%
Nie
10
67%
 
Liczba głosów: 15

nieznajomy
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2006-03-29, 13:40

Nie rozwiązane problemy

Post autor: nieznajomy »

Pisze do ery czy była by mozliwosc rezygnacj z blueconnect jakie koszta i <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> albo czy mozna zmianić taryfy a oni mi na to ze w umowie jest wszystko napisane ... Czy spotkaliscie sie z takim czyms?? ?? :oops:
Awatar użytkownika
bob
Guru bezprzewodowy
Posty: 7979
Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
Lokalizacja: Mała miejscowość

Re: Nie rozwiązane problemy

Post autor: bob »

Widzę, że od maja walczysz z tym problemem :
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=12223#12223
Zrób wreszcie tą cesję jak Ci radzono i zamknij temat. :wink:
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez bob, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
crow6
Stały użytkownik forum
Posty: 113
Rejestracja: 2006-04-26, 22:28
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nie rozwiązane problemy

Post autor: crow6 »

A ja (nie)szczescie posiadania iPlusa.
Obsluga klasycznie beznadziejna (nie mowiac juz o kosztach jesli dzwoni sie spoza sieci - nie kazdy musi miec przeciez tel bez simlocka :]). Albo nie maja pojecia o co biega, albo proponowane rozwiazania sa - delikatnie mowiac - smieszne...
Zreszta w salonach to samo. Okazuje sie, ze musialem miec 36 (!!!) bitowe zlacze PCMCIA w laptopie, a kupowalem za zlotowke - cytat - "ten no jak on sie nazywa..." <lol>
Ale nie ma co sie dziwic - wszedzie tak jest: TPSA, Dialog itd...
Gott ist ein Popstar ]:->
bbart
Stały użytkownik forum
Posty: 83
Rejestracja: 2005-12-25, 01:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nie rozwiązane problemy

Post autor: bbart »

Chyba tak już musi być, że ludzie pracujący w biurach obsługi często nie wiedzą o czym mówią. Tyczy się to chyba wszystkich sieci komórkowych i nie tylko.

Tak swoją drogą to ciekawe jak będzie wyglądała sytuacja w P4? Czy powieli obowiązujące u naszych operatorów "standardy" obsługi klienta, czy też może będzie trochę lepiej?
Acer Aspire 3003WLMI: Sempron 3000+ (1800 MHz), 1024 MB RAM, 80 GB HDD, matryca 15,4', iPlus na Samsung SGH-X700 (EDGE klasy 10)
ODPOWIEDZ