IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tomisek
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 193
Rejestracja: 2008-09-11, 10:04
Lokalizacja: Rzeszów

IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: Tomisek »

Witam. Przedłużyłem ostatnio umowę na Iplusa na kolejny rok - top taryfa. Niestety nie wiedziałem ze przedłużając umowe przysługuje mi na 2 lata za 1zł kod do Kasperskiego. Rok temu gdy przedłużałem umowe powiedziano mi ze ze KA jest tylko dla nowych klientów. COs się widocznie zmieniło. Niestety spoźniłem sie 10 dni z możliwościa pobrania klucza - przez przypadek dowiedziałem sie ze taka mozliwość jest( przy zawieraniu umowy nikt mi nic takiego nie powiedział). Zadzwoniłem pod 2601 - niby nie miało byc problemu z przyznaniem tego kodu- niestety przez 3 dni nic sie nie stało. ZAdzwoniłem ponownie pod 2601 - kurde tam nigdy nikt nic nie wie i nic nie moze załątwic- pozostało zglosic reklamacje- prośbe pisemną o przyeznanie tego kodu - ciekawe jak zostanie rozpatrzona. Niby banał ale ogolnie jakas niechęć w tej firmie do pozytywnego załztwiznia spraw.
leszekw
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-12-05, 18:11
Lokalizacja: Koszalin

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: leszekw »

Witam
Pisz tą reklamację na pewno Ci uznają kilku moich kolegów też tak miało, że przespali termin
Aha te 30 dni liczy się od 1-go dnia rozliczeniowego może się mieścisz
Tomisek
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 193
Rejestracja: 2008-09-11, 10:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: Tomisek »

Niestety 10 dni po terminie tych 30 dni ;) No zobaczymy jak sie zachowają tym bardziej ze zostawiam im miesiecznie prawie 500zł ;)
leszekw
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-12-05, 18:11
Lokalizacja: Koszalin

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: leszekw »

iPlusa masz na firmę czy prywatnie?
Tomisek
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 193
Rejestracja: 2008-09-11, 10:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: Tomisek »

Na firme. A takze 3 inne telefony do zwykłych rozmów. No zobaczymy co z tego wyjdzie. Ale juz mi cisniecie podniesli - pod 2601 powiedzieli za pierwszym razem ze nie powinno byc problemu i numer do KAV bedzie w ciągu 24 h na karcie i co - mina ;).Ciekawe co dzial reklamacji wymyśli
leszekw
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-12-05, 18:11
Lokalizacja: Koszalin

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: leszekw »

Jak masz już 4 aktywne numery na koncie firmowym to powinni Ci przydzielić opiekuna i wtedy z nim wszystko załatwiasz
Awatar użytkownika
baxxxio
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 246
Rejestracja: 2010-01-25, 23:07
Lokalizacja: kelakefu

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: baxxxio »

Opiekun jest od 5 kart. I ma naprawde spore mozliwosci ;)
Tomisek
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 193
Rejestracja: 2008-09-11, 10:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: Tomisek »

No nie mam opiekuna niestety ;) a odpowiedzi jeszcze nie dostałem chociaz jakis sms przyszedł ze reklamacja wpłynęła ;)
Zobaczymy.
blaise101
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-08-29, 00:00
Lokalizacja: Skubianka

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: blaise101 »

sorry że tu, ale szkoda tworzyć do takiego tematu nowy temat:
pod jaki numer mam dzwonić (z innej sieci) i co wybierać, żeby gadać z konsultantem?
Bo dzwonię i nawija mi automat, ciągle wybieram kolejne cyferki i nie mogę się połączyć jakoś z tym działem technicznym..
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: marens »

Trzeba wybierać "0" aby połączyć się z konsultantem.
blaise101
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-08-29, 00:00
Lokalizacja: Skubianka

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: blaise101 »

no udało się w końcu. nie wiedziałem jaki temat, więc wziąłem "pozostałe". Po minucie mnie połączyło z panią konsultantką, po czym mnie rozłączyło.. Extra. Więcej nie dzwonie, bo szkoda mi już kasy. A chciałem ich spytać kiedy mi się okres rozliczeniowy zaczyna. Jest w tym jakaś zasada? Podpisywałem umowę 23 września. A chciałem aktywować iplusopobieracz, a szkoda jakby np. za dzień znowu bym musiał aktywować, ale już trudno - zaryzykowałem i aktywowałem, tylko teraz też nie wiem kiedy mi się to skończy i mogę nieświadomie dalej ciągnąć mocno w nocy, a tu będzie leciał nowy okres rozliczeniowy.. Przyjdzie mi jakiś es z wiadomością, że zakończyła się usługa?
leszekw
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-12-05, 18:11
Lokalizacja: Koszalin

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: leszekw »

O ile się nie mylę to iplusopobieracza aktywuje się raz a gdy chcesz zrezygnować to musisz go dezaktywować.
A co do okresu rozliczeniowego to masz na fakturze lub możesz sprawdzić w e-boku
blaise101
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-08-29, 00:00
Lokalizacja: Skubianka

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: blaise101 »

faktycznie. wczytałem się w regulaminie właśnie. dzięki.
a problem właśnie wynikał z tego, że nie mam jeszcze żadnej faktury i tym samym pluskodu, więc nie mogę jeszcze zalogować się na e-bok ;)
leszekw
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-12-05, 18:11
Lokalizacja: Koszalin

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: leszekw »

No to tylko konsultant może podać kod plus5
djdavemix

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: djdavemix »

blaise101, Jak umowę podpisywałeś 23go w Plusie to okres rozliczeniowy masz liczony od 25go danego miesiąca do 24go nastepnego. Plus ma 5 narzuconych terminów w miesiącu przypadających na oksy rozliczeniowe.
Co do aktywacji iplusopobieracza - jeśli aktywujesz go np. dzisiaj usługa pomimo jej włączenie będzie obowiązywać od północy dnia następnego. Także przez pierwszą noc wstrzymałbym się z aktywnym pobieraniem - jako że już ranek, może być za późno ta informacja dla Ciebie.
O wszystkich zmianach informowany jesteś sms'em.
blaise101
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-08-29, 00:00
Lokalizacja: Skubianka

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: blaise101 »

Tak widziałem to w regulaminie, ale przyszedł mi od razu sms, że poprawnie aktywowano. Wszystko ok, bo już by mi lejek założyli, a dalej ciągnie z pełną prędkością ;)
Ostatnio zmieniony 2010-09-29, 17:41 przez blaise101, łącznie zmieniany 1 raz.
djdavemix

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: djdavemix »

To jaki masz limit, że ledwo w niecałe 4 dni go przekroczysz?
blaise101
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-08-29, 00:00
Lokalizacja: Skubianka

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: blaise101 »

Raczej co ściągam :)
A musiałem pierwszej nocki nadrobić zaległości w sferze gier, filmów.. ;)
Limit mam 7 gb.
Ale ok wszystko, więc sms aktywowana usługa jest od razu. Przez konsultanta na następny dzień.

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2010-09-29, 16:56 ]
<font color=orange>Poprawa pisowni.</font>
Ostatnio zmieniony 2010-09-29, 15:56 przez blaise101, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomisek
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 193
Rejestracja: 2008-09-11, 10:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: IPLUS-przedłużenie umowy a Kasperski AV

Post autor: Tomisek »

No to jednak okazali sie calkiem ok- przysłali wczoraj kod aktywacyjny na 2 lata ;). No i teraz mam dwa kody - poprzedni wazny jeszczwe 60 dni no i nowy na 2 lata ;
ODPOWIEDZ