Mam pewien problem z modemem HuaweiE630. Sprawa wygląda tak. Modem jest od ery w usłudze blueconnect, w maju skończyła mi się umowa. Po wygaśnięciu umowy poprosiłem w firmowym sklepie o ściągnięcie sim-locka z tego modemu (jest taki punkt w umowie gwarantujący mi taki rodzaj usługi). Zaczęły się problemy. Dopiero kilka tygodniu temu odebrałem modem ze sklepu, jednak konsultant powiedział, że nie gwarantuje, że sim-lock jest ściągnięty, bo coś tam jest nie tak w opisie usterki, bo szwankuje współpraca na linii Era-serwisant ich sprzętu itepe (to jest tłumaczenie poważnej firmy z branży <rotfl>). Powiedzieli, że muszę sobie tam to sprawdzić bo oni tam, na miejscu w sklepie nie mają takiej możliwości.
Moje pytanie - jak mogę sprawdzić czy na modemie jest sim-lock? Nie uśmiecha mi się kupowanie karty z internetem w pre-paid specjalnie po to by to sprawdzać. Zdaje się, że mogę to zrobić z dowolną kartą SIM. Więc próbowałem z moją kartą do telefonu (Orange). Ściągnąłem oprogramowanie z tej strony
http://www.huaweidevice.com/worldwide/p ... treeId=462
i chciałem je zainstalować. Jednak w trakcie instalacji tego softu pojawia się taki komunikat:
http://img839.imageshack.us/img839/5196/screen12u.png
nie wiem co dalej zrobić.
Czy to może jest tak, że do karty w konkretnej sieci muszę ściągać poza oprogramowaniem także jakiś dodatkowy soft (ze strony Playa np)?
Zależy mi, żeby sprawdzić i mieć pewność, czy jest sim-lock czy go zdjęli, modem nie jest mi potrzebny ale działa bez zarzutu a np. chciałbym go sprzedać.
Proszę o pomoc, dzięki z góry
