problem z sygnalem i konectem mv400

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
peterkey1
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2010-12-16, 12:39
Lokalizacja: rykowiec

problem z sygnalem i konectem mv400

Post autor: peterkey1 »

witam serdecznie wszystkich jestem tu nowy a przeszukalem rozne fora i jak by nieznalazlem odpowiedzi na moje pytanie. problem polaga na tym ze mam usluge orage freedom z routerem seri mv400 ,mam go od kilku miesiecy lecz problem pojawil sie wlasnie teraz .kiedy zakupilem usluge i dostalem router uzyskiwalem polaczenie z netem co prawda lamka sygnalu palila sie na czerwono ,ale jako takie polaczenie bylo ,dokupilem antene zewnetrzna kierunkowa i lamki zapalily sie na zielono skonfigurowalem polaczenie wifi i net chodzil spoko ,jednak od jakiegos czasu <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> nie ma internetu na routerze nie pali sie lampka konect i sygnal oraz w menagerze exestella tam gdzie jest ikonka o zasiegu pokazuje mi brak zasiegu co moglo sie stac do masztu mam jakies 6-7 km
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: problem z sygnalem i konectem mv400

Post autor: wojteks »

peterkey1 pisze:co moglo sie stac
Mógł się router zepsuć. Weź router bliżej masztu na oryginalnych antenkach i sprawdź czy się zaloguje i będzie internet. Możesz również (jak masz od kogo pożycz inną kartę Orange Free/Freedom Pro z aktywnym CDMA) i sprawdź w tym routerze. Może antena padła i taki test routerem jest niezbędny.
Nie pomagam na PW!
Awatar użytkownika
Mikele
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 265
Rejestracja: 2009-01-23, 09:52
Lokalizacja: Wrony (lubuskie)

Re: problem z sygnalem i konectem mv400

Post autor: Mikele »

Zrób tak jak podpowiada Ci wojteks.
Jest jeszcze opcja, że mogli wyłączyć CDMA na owym BTS-ie,
czasami robią jakieś prace techniczne na maszcie,
chociaż w tych warunkach wątpię.

Najlepiej zadzwoń do obsługi technicznej BOK Orange
i zapytaj czy na Twoim BTS-ie trwają jakieś prace.

Jeżeli nadajnik działa prawidłowo to prawdopodobnie masz uszkodzony router.
Może wejście i styki od anteny "przegrzały się" mocno i szlak trafił Twój sygnał.
OBE 38GB (Dovado Tiny + E3276s-151 + konektor CRC9/FME + Tri-Lan 240 (12m) + Cybertech 17dBi 2100Mhz)
ODPOWIEDZ