problem z sygnalem i konectem mv400
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-12-16, 12:39
- Lokalizacja: rykowiec
problem z sygnalem i konectem mv400
witam serdecznie wszystkich jestem tu nowy a przeszukalem rozne fora i jak by nieznalazlem odpowiedzi na moje pytanie. problem polaga na tym ze mam usluge orage freedom z routerem seri mv400 ,mam go od kilku miesiecy lecz problem pojawil sie wlasnie teraz .kiedy zakupilem usluge i dostalem router uzyskiwalem polaczenie z netem co prawda lamka sygnalu palila sie na czerwono ,ale jako takie polaczenie bylo ,dokupilem antene zewnetrzna kierunkowa i lamki zapalily sie na zielono skonfigurowalem polaczenie wifi i net chodzil spoko ,jednak od jakiegos czasu <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> nie ma internetu na routerze nie pali sie lampka konect i sygnal oraz w menagerze exestella tam gdzie jest ikonka o zasiegu pokazuje mi brak zasiegu co moglo sie stac do masztu mam jakies 6-7 km
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: problem z sygnalem i konectem mv400
Mógł się router zepsuć. Weź router bliżej masztu na oryginalnych antenkach i sprawdź czy się zaloguje i będzie internet. Możesz również (jak masz od kogo pożycz inną kartę Orange Free/Freedom Pro z aktywnym CDMA) i sprawdź w tym routerze. Może antena padła i taki test routerem jest niezbędny.peterkey1 pisze:co moglo sie stac
Nie pomagam na PW!
- Mikele
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 265
- Rejestracja: 2009-01-23, 09:52
- Lokalizacja: Wrony (lubuskie)
Re: problem z sygnalem i konectem mv400
Zrób tak jak podpowiada Ci wojteks.
Jest jeszcze opcja, że mogli wyłączyć CDMA na owym BTS-ie,
czasami robią jakieś prace techniczne na maszcie,
chociaż w tych warunkach wątpię.
Najlepiej zadzwoń do obsługi technicznej BOK Orange
i zapytaj czy na Twoim BTS-ie trwają jakieś prace.
Jeżeli nadajnik działa prawidłowo to prawdopodobnie masz uszkodzony router.
Może wejście i styki od anteny "przegrzały się" mocno i szlak trafił Twój sygnał.
Jest jeszcze opcja, że mogli wyłączyć CDMA na owym BTS-ie,
czasami robią jakieś prace techniczne na maszcie,
chociaż w tych warunkach wątpię.
Najlepiej zadzwoń do obsługi technicznej BOK Orange
i zapytaj czy na Twoim BTS-ie trwają jakieś prace.
Jeżeli nadajnik działa prawidłowo to prawdopodobnie masz uszkodzony router.
Może wejście i styki od anteny "przegrzały się" mocno i szlak trafił Twój sygnał.
OBE 38GB (Dovado Tiny + E3276s-151 + konektor CRC9/FME + Tri-Lan 240 (12m) + Cybertech 17dBi 2100Mhz)