Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
John82
Stały użytkownik forum
Posty: 102
Rejestracja: 2009-07-07, 22:51
Lokalizacja: wawa

Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: John82 »

Witam . Zamierzam przesiąść się z Multimo (orange) na Iplusa . Zmiana jest konieczna, pomimo dość dużego limitu za niewielką cenę z obecną umową (na szczęście) na czas nieokreślony . Z powodu iż Orange (infrastruktura) po roku używania niestety nie nadaję się już do niczego w mojej lokalizacji . Połączenia zamiera/zastyga dosłownie co minutę i internet pomimo iż jest połączony z siecią nie działa . Kompletne DNO, tak jakby się blokował . Porównam może to tak, na godzinę użytkowania tego "internetu" działa może w sumie (po co minutowym rozłączeniu i połączeniu modemu) może z 10min ogółem. A czasami nawet i mniej !!!! I nie ma tu znaczenia pora dnia . Więc nich mi operator nie pitoli o przeciążeniu sieci. Bo nie wierzę ,że jest ono 24h na dobę :)
I jak widać wyjścia nie mam. Nie da się z tego zupełnie korzystać .

I stąd moje obawy i pytanie . Czy jeżeli po podpisaniu 2 letniego kontraktu działy by się ponownie takie rzeczy np. w Iplusie, czy może być to podstawą prawną do wypowiedzenia takiej umowy ? Tzn.. operator nie jest w stanie wywiązać się z umowy ?
Bo ja rozumiem, iż operator zastrzega sobie niestabilne działanie sieci tzn...spadek prędkości zależny np. od warunków atmosferycznych, obciążenia nadajników itp... ale chyba nigdzie nie jest napisane, że połączanie będzie zastygać/zrywać co minutę i nie da się z niego korzystać i że mam się z tym pogodzić bo taki jest warunek? Płacisz za internet a on nie działa. Więc jak dla mnie jest to oczywiste ,że jedna ze stron (w tym przyp. operator) nie wywiązuje się z umowy .

Proszę o podpowiedź, bo troszkę boje się podpisać tym razem umowę na dwa lata :) Oczywiście starter Iplus na kartę kupiłem i testuje jak działa to w praktyce. I działa niby ok. Ale z Multimo też było super przez 0,5 roku (byłem bardzo zadowolony ). Natomiast później przez następne 7mc już coraz gorzej . Teraz to po prostu tragedia, nie da się tego używać .
Miejsce użytkowania to Warszawa, zasięg HSPA.

Za odp. z góry dziękuję i pozdrawiam.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: ja.michal »

John82 pisze:Czy jeżeli po podpisaniu 2 letniego kontraktu działy by się ponownie takie rzeczy np. w Iplusie, czy może być to podstawą prawną do wypowiedzenia takiej umowy ? Tzn.. operator nie jest w stanie wywiązać się z umowy ?
To internet mobilny. Nie podpisujesz umowy na dalą lokalizację tylko na sieć. Umowę zawsze możesz zerwać, ale za to jest kara umowna. Często ponad 1000 zł.
John82 pisze:Proszę o podpowiedź, bo troszkę boje się podpisać tym razem umowę na dwa lata :) Oczywiście starter Iplus na kartę kupiłem i testuje jak działa to w praktyce.
Możesz wziąć opcję bez modemu jeśli takowy masz. Wtedy umowa jest na 12 miesięcy.
http://www.iplus.pl/indywidualni-promoc ... karta.html
Kara za zerwanie umowy też powinna być mniejsza. Ja miałem 200zł, ale coś się chyba zmieniło bo teraz walą po 1000zł.

Jeszcze jedna uwaga. W iPlus Simdata nie masz limitów na prędkość pobierania/wysyłania. W iPlusie na abonament są limity prędkości zależne od wybranej taryfy.
Włączyłeś sobie naliczanie bonusu w iPlus Simdata?
http://www.iplus.pl/indywidualni-promoc ... karte.html
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: Patryk »

John82 pisze:Nie da się z tego zupełnie korzystać .
Uszkodzenie modemu lub problem z komputerem wykluczyłeś ?
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: ja.michal »

Patryk, chyba raczej nie tutaj problem skoro działa wszystko z iPlusem Simdata.
maderat
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2009-06-23, 17:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: maderat »

u mnie też multimo (orange) od połowy grudnia jest fatalnie lecz teraz się poprawia warszawa dolny mokotów. Internet przez htc magic, myślę że to infrastruktura tpsa jest przyczyną niestabilnego transferu porobili numerki z oszczędnością łącza. Inne sieci chodzą dość dobrze
John82
Stały użytkownik forum
Posty: 102
Rejestracja: 2009-07-07, 22:51
Lokalizacja: wawa

Re: Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: John82 »

ja.michal pisze:Patryk, chyba raczej nie tutaj problem skoro działa wszystko z iPlusem Simdata.
Tak, tak jak kolega wyżej pisze . Modem sprawny, gdyż działa poprawnie na Simdacie.
Włączyłeś sobie naliczanie bonusu w iPlus Simdata?
http://www.iplus.pl/indyw...s-na-karte.html
Dostałem za doładowanie konta bez włączania niczego 514MB (bonus), plus do wykorzystania te 20 zł którym zasiliłem kartę :) .
To internet mobilny. Nie podpisujesz umowy na dalą lokalizację tylko na sieć. Umowę zawsze możesz zerwać, ale za to jest kara umowna. Często ponad 1000 zł.
Ok z tym się zgodzę po części, ale to że jest to mobilny nie znaczy ,że ma nie działać i spełniać swojej podstawowej funkcji. Powinni się wziąć za tych operatorów . Bo to jest bandyctwo i jawne wyłudzanie kasy od konsumentów . Ja podpisuję umowę i jakiś czas działa, potem przestaje to dlaczego my konsumenci mamy dalej płacić ? Za coś co nie działa jak powinno z ich winy. Co mnie to obchodzi ,że nadajniki są zapchane. Jak są zapchane to niech nie sprzedają i nie oszukują ludzi. Ja wywiązuje się ze swojej umowy a oni nie.
To tak samo jak kupujesz używany sprzęt od firmy np. na Allegro, to masz tgz.. ustawę konsumencką która cię chroni przez 2 lata. Coś się zepsuję muszą ci naprawić, lub wymienić i nie mogą się tłumaczyć ,że to używane było i ty o tym wiedziałeś, więc o co te pretensje . Sprzedawca wprowadza coś na rynek to odpowiada za to. Tak samo jak my musimy odpowiedzieć za zerwanie umowy z operatorami i płacić kary. A niestety w drugą stronę to już nie działa . Czy to jest uczciwe ? Jak dla mnie nie . No ale cóż takie prawo w naszym kraju . Na szczęście w tym Multimo umowa na czas nie określony, można zerwać . Ale boje się aby w Plusie nie wtopić, bo tu już na 2 lata, lub rok, ale jak by się działy takie cyrki to i rok za długo :)

u mnie też multimo (orange) od połowy grudnia jest fatalnie lecz teraz się poprawia warszawa dolny mokotów. Internet przez htc magic, myślę że to infrastruktura tpsa jest przyczyną niestabilnego transferu porobili numerki z oszczędnością łącza. Inne sieci chodzą dość dobrze
Ja używam na Targówku i jest coraz to gorzej . Obecnie to już tragedia, tak jak wyżej opisałem . Jak bym miał umowę okresową w Orange to bym chyba poszedł z tym do sądu i tyle. Raczej bym nie popuścił, bo czuję się poniekąd oszukany, niby za co mam płacić? I niech nie wciskają bajeczki ,że nadajniki są przeciążone itp.... Bo niby są przez 24h na dobę ? Gdyż nie ma tu znaczenia pora dnia i nocy . Dziwie się ,że jeszcze nikt się za to nie wziął.
Mam tylko nadzieje ,że nie spotka mnie to w Plusie i nie będę musiał się męczyć :mur:

Ufff troszkę się rozpisałem, ale to z faktu ,że się troszkę wkurzyłem na ten internet . Nie mogę się doczekać końca miesiąca jak już się go pozbędę :dobani:

Dzięki chłopaki za podpowiedzi . Pozdrawiam
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Iplus - pytanie o ewentualne zerwanie umowy .

Post autor: ja.michal »

John82 pisze:Ok z tym się zgodzę po części, ale to że jest to mobilny nie znaczy ,że ma nie działać i spełniać swojej podstawowej funkcji. Powinni się wziąć za tych operatorów .
Skoro lepiej wiesz to po co pytasz? Jak chcesz mieć coś co działa praktycznie cały czas tak samo to załóż kabel.

Przed podpisaniem umowy czyta się regulamin i warunki świadczenia usługi i tam jest wyjaśnione co i jak.
John82 pisze:Ja używam na Targówku i jest coraz to gorzej .
To już mnie dobiłeś bo z tego co wiem tam jest UPC.
John82 pisze: Bo niby są przez 24h na dobę ?
Mogą być. To duże skupisko ludzi.

P.S.
Kolego, po zakończeniu zdania znak stawia się bez spacji. Nie tak . Tylko tak.
ODPOWIEDZ