Witamy,
Na wstępie dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami.
Odpowiadając na zapytanie kierowane z naszej strony internetowej, dotyczące sprawdzenia możliwości świadczenia usług w lokalizacji Brzozie informujemy, że znajduje się ona w zasięgu naszej sieci, a tym samym istnieje możliwość skorzystania z naszych usług.
Informacje na temat oferty (wraz z możliwością zamówienia) można uzyskać w naszym Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta pod numerem 22 376 40 00 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00 lub też na naszej stronie www.nordiskpolska.pl.
Zapraszamy do kontaktu
MOJE PYTANIA:
-Czy warto podpisywac umowę jeśli tak to jaką taryfę polecacie.
-Jaki jest koszt kupna modemy anten itp. Czy istnieje możliwośc wypróbowania i oddania jeżeli nie spełni oczekiwań? Jeżeli mi się nie spodoba to sam musze odesłac, pisac jakies wnioski?
-Czy internet ten jest stabilny ?
-Zależy mi zwłaszcza na niskim pingu, na jaki mogę liczyc z nordiskiem?
Na OFP nie był zły.
Kod: Zaznacz cały
Microsoft Windows [Wersja 6.1.7601]
Remake OS by SilenS (c) 2011
C:\Users\Kuba>ping www.wp.pl
Badanie www.wp.pl [212.77.100.101] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=55ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=54ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=63ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=54ms TTL=247
Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 54 ms, Maksimum = 63 ms, Czas średni = 56 ms
C:\Users\Kuba>
Pozdrawiam proszę o szybką pomoc.[/code]