World of tanks

Zagadnienia dotyczące technice w szerokim tego pojęcia znaczeniu czyli luźne dyskusje o zagadnieniach technicznych ale nie związanych z główną tematyką forum, m.in, komputery, oprogramowanie, systemy operacyjne - techniczny Hyde-Park.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
domino1596
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2011-08-26, 19:41
Lokalizacja: Lubawka

World of tanks

Post autor: domino1596 »

Mam mobilnego neta z orange 3g (HSDPA) 5gb limitu

http://www.speedtest.net/result/1451744655.png

Chciałbym pograć w world of tanks i mam 2 pytania, 1. ile ta gra "zjada transferu" a 2. cz nie będzie mnie lagowało? :? :? :?

Z góry dzięki za odpowiedzi :brawa: :brawa: :brawa:

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2011-08-26, 20:59 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=262799#262799">Zamiana obrazka na link.</a>
Ostatnio zmieniony 2011-08-26, 19:59 przez domino1596, łącznie zmieniany 1 raz.
Procio
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1101
Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
Lokalizacja: localhost

Re: World of tanks

Post autor: Procio »

domino1596 pisze:1. ile ta gra "zjada transferu"
Raczej nie dużo, jak każda gra mmo. Z tego co zauważyłem, to większość gier w jakie grałem wykorzystywała ok. 20MB /h
domino1596 pisze:2. cz nie będzie mnie lagowało?
To już inna sprawa. W grach typu mmorpg ping nie ma, aż tak ogromnego znaczenia, gdzie ma to miejsce w mmofps, gdzie liczy się każda ms. Jednak myślę, że ping w granicach 120ms nie jest zbyt duży i bardzo odczuwalnych lagów nie powinno być.

Poza tym jak i tak większość Ci powie: "internet mobilny nie służy do grania". Jednak ja gram już ponad 3 lata w gry mmo na internecie mobilnym i nie narzekam... Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma? :roll:
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 :super:
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: World of tanks

Post autor: krystianb »

Procio pisze:Poza tym jak i tak większość Ci powie: "internet mobilny nie służy do grania".
Chodzi przede wszystkim o gry z dynamiczną akcją
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: World of tanks

Post autor: YaHooo »

Procio pisze: Raczej nie dużo, jak każda gra mmo. Z tego co zauważyłem, to większość gier w jakie grałem wykorzystywała ok. 20MB /h
A najlepiej jak autor programu sobie pogra w grę i nie korzysta z internetu w inny sposób. Zainstaluje coś stąd <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=6047" target="_blank">»NetMetery«</a> i będzie miał odpowiedź na pytanie.
Procio pisze:Poza tym jak i tak większość Ci powie: "internet mobilny nie służy do grania".
Zależy jakiego grania ;) W FPS'a nie da się pograć, ale na Kurniku jak najbardziej.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ