MV 410r - menadżer nie wykrywa go

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Simonel
Stały użytkownik forum
Posty: 84
Rejestracja: 2008-08-07, 16:52
Lokalizacja: Earth/Europe/Poland

MV 410r - menadżer nie wykrywa go

Post autor: Simonel »

Witam, chciałbym się zapytać Was czy ktoś może wie jak jest przyczyna iż od paru dni menadżer axesstel nie wykrywa mi rutera MV 410r. Internet normalnie działa, ponieważ kiedyś wyłączyłem na samym początku blokadę pin. Ruter z komputerem łączy się przez LAN (zawsze). Wcześniej zawsze aplikacja mi wkrywała ruter po paru sekundach i mogłem sprawdzić zasięg itp. a od paru dni patrze ,że szuka, szuka i znaleźć go nie może - mimo iż internet dobrze działa. Posiadam Windows 7 32bit - jakby ktoś pytał :P Co może być problemem.

PS: Dodam też, że próbowałem już odinstalować i zainstalować na nowo menadżer - ale dalej jest to samo ... ;/

PS2: Poprawiłem błąd - posiadam dokładnie to ruter MV 410r ;)
Ostatnio zmieniony 2011-12-22, 19:38 przez Simonel, łącznie zmieniany 1 raz.
Simonel ^^
mycha367
Początkujący użytkownik forum
Posty: 10
Rejestracja: 2007-01-25, 09:32

Re: MV 410r - menadżer nie wykrywa go

Post autor: mycha367 »

A to nie jest przypadkiem ten nowy model który nie współpracuje z Axess Managerem ? Z tego co się orientuję to do jego ustawień można wejść jedynie z przeglądarki pod adresem 192.168.0.1 Dlatego nie ma do niego żadnej płyty instalacyjnej bo wszystkie ustawienia ma on w swojej pamięci wewnętrznej.
bdkacz
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 503
Rejestracja: 2010-07-30, 00:42
Lokalizacja: łódzkie

Re: MV 410r - menadżer nie wykrywa go

Post autor: bdkacz »

MV411 nie działa z AxessManagerem,a siłę sygnału sprawdza się via przeglądarka w zakładce "Informacje 3G :)
ODPOWIEDZ